James'in yoğun ısrarları sonucu Regulus onun odasında uyumasına sonunda izin vermişti. James'in hain planlarından habersiz yatmak için hazırlandı. Yatağa girdiğinde James ona kedi gibi sokulmuş ve Regulus'u izlerken uyuya kalmış numarası yapmıştı. Sevgilisi uyuduktan sonra dikkatle yataktan kalktı James. Önce sevgilisinin şampuanını diğer boyalara göre daha hoş renkli olan köyü gece mavisi boyayla değiştirdi. Sevgilisi her türlü yakışıklı olurdu buna emindi. Sonrasında sırayla bütün odaları gezdi ve boyaları koydu hatta bazılarının saçlarına boyayı direkt döktü! Neon pembeler, parlak kırmızılar, beyazlar, neon yeşil ve sarılarla değiştirdi şampuanları ve hafif sırıttı gelmişken bir şaka daha mı yapsaydı? Fazla şaka diye bir şey yoktu canım ufak bir şakadan daha zarar gelmezdi. Slytherinlerin odalarına kurbağaları ve böcekleri yerleştirip kötü koku saçan küçük paketler sakladı ve en sonunda yorulunca sevgilisinin yanına döndü. Sabah Regulus onu kesin öldürecekti ama değerdi.
Regulus uyandığında güzel sevgilisi halâ uyuyordu. Bu haline şefkatle gülümsedi ve onu uyandırmamaya dikkat ederek banyoya gitti. Duşa girip çıktıktan sonra bir an gözleri aynaya kaydı. Saçları mavi olmuştu! Tamam oldukça güzel bir maviydi ve kendisine fazlasıyla yakışmıştı ama annesi bunu görse Regulus'u kesin öldürüldü. Saçları neden birden mavi olmuştu ki? Tabi ki James... Kandırılmıştı! "James Potter!"
Onun sesinden sonra diğer odalardan da sesler gelmeye başlamıştı! Tanrım! Baş belası sevgilisi sadece Regulus'un değil tüm Slytherinlerin saçlarını boyama kararı almıştı sanırım. Bazı kız öğrencilerin çığlıklarıyla kaşlarını çattı. Alt tarafı boyaydı bu kadar gürültüye gerek yoktu.
Banyodan çıktığında James uyanmış masum masum ona bakıyordu. Regulus'u görünce bir an duraksadı, yutkundu ve başını çevirdi. Yanakları kıpkırmızı olmuştu. Regulus üzerinde sadece havlu olduğunu hatırladı ve sırıttı. Biraz uğraşmaktan zarar gelmezdi.
"R-Reggie..? N-neden üzerime geliyorsun..?" Hafif sırıtıp James'e biraz daha yaklaştı ve onu belinden tutup kendine çekti. Boynuna küçük bir öpücük kondurduğunda James kucağına çıkmıştı. Hiç beklemeden dudaklarını birleştirdi ve James'i kendine bastırdı. James dudaklarına inlediğinde onu yatağa yatırdı. Gidip giyindi. Sevgilisi şaşkın şaşkın baktı ona. James'e sırıttı. "Şaka sevgilim. Şaka yaptım."
James ağladı ağlayacak bir şekilde Reg'e bakarken Regulus küçük bir kahkaha attı. "Hep sen mi şaka yapacaksın aşkım?" James Reg'in yanına gitti hızla. "Özür dilerim Reggie..." Gözleri dolu dolu Reg'e bakıyordur James. "Ay benim sevgilim özür mü diliyor? Çok tatlısın bebeğim ama kahvaltıyı kaçırmak istemiyorum giyinip gidersin kahvaltıya olur mu bir tanem?" Yanağını öpüp odadan çıktığında hafif güldü. Akşam telafi ederdi.
Büyük salona gittiğinde kırmızı saçlı bir Lucius Malfoy ve pembe saçlı bir Severus Snape görmek kahkaha atmasına sebep oldu. Sevgilisini çok seviyordu.
Okuyanlara çok saygı duyuyorum ya ben olsam okumam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Diary
FanficBiz birbirimiz için yaratıldık sevgilim. Okumanızı tavsiye etmem ilk yazdığım kurgu ve bence güzel değil