O uğursuz gecede Peter Potter çiftine ihanet etti. James'in bilmediği şey ölümün onu sevgilisine kavuşturacağıydı
★☆★☆
Regulus sevgilisine gülümsedi. "Hasretime dayanamayıp geldin değil mi aşkım? "
James duyduğu sesle ağlamaya başladığında Regulus ona sarıldı. "Bu kadar erken gelmek zorunda değildin Jamie..." Saçlarına küçük öpücükler konduruyor sevgilisinin sakinleşmesini bekliyordu.
Artık birlikte olabileceklerdi. Sonunda sonsuz olacaklardı. Onlara zarar verebilecek hiç bir şey yoktu burda. Mutlu olacaklardı geç olsa bile.
★☆★☆
Harry babasının, Regulus'un, beyaz takım elbisesini giymişti. Düğün günüydü ve babasına biraz daha yakın hissetmek istemişti.
Saçlarını düzeltmeye çalışmaktan sonunda vazgeçmiş ve iyice dağıtıp bahçeye inmişti. Bahçelerinde küçük bir düğün istemişti Harry. Draco tüm dünyaya 'Harry Potter'ı ben kaptım ağlayın ezikler' temalı büyük bir düğün istese bile sonunda Harry'nin isteği olmuş ve sadece çok yakınlarının olduğu küçük bir düğün organize etmişlerdi.
Gözlerinin rengini olması gerektiği gibi griye çevirmişti. İnsanlar onu ilk kez Lily Evans'ın gözleriyle değil Regulus Black'in gözleriyle görmüşlerdi. Molly dolu gözlerle Harry'e bakıyor oğlu gibi gördüğü çocuğun aşık olduğu kişiyle evlenip mutlu olması düşüncesiyle iyice duygulanıyordu. Harry sonunda mutlu olacaktı.
Kocası yanında olduktan sonra hiç bir şeyin önemi yoktu.
★☆The End★☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Diary
FanfictionBiz birbirimiz için yaratıldık sevgilim. Okumanızı tavsiye etmem ilk yazdığım kurgu ve bence güzel değil