Sevgililer gününde Hogwarts her zaman olduğundan daha gürültülüydü. Özellikle de gryffindor masası.
Aptal gryffindorlar! Niye bu kadar gürültü yapıyorlardı ki! Başı ağrımaya başlayınca sessiz bir küfür mırıldandı. Gözleri james'i arıyordu. Bulduğu zaman hafif gülümsedi. Yeni iyileşmişti dağınık saçlı çocuk. Kolay hastalanır zor iyileşirdi James. Halâ biraz huysuz görünüyordu. Büyük ihtimalle gece uyumamıştı. Neden uymadığını merak ediyordu, o geceleri nerdeyse hiç uyumuyordu Regulus'a göre. Nedenini bilmiyordu ama emindi. James uykusuzluktan bitkin düşse bile bunu hiç kimseye fark ettirmemek için uğraşıyordu. Regulus dışında kimse fark etmiyordu da.James hep olduğu gibi o gün de uykusuzdu. Günlerden ne olduğunu sorsanız onu bile söyleyemezdi o derece yorgundu. Bütün gece ders çalışmış, Lily'i etkilemek için planlar yapmıştı. Tam uyuyacağında da aklına anonim gelmişti ve meraktan sabaha kadar kim olabileceğini düşünmüştü. ayakta durabildiği için şanslıydı yani.
James'in pekmezli turta bile yememiş olması Regulus'u endişeden delirtmişti. Meleği iyi miydi? Niye yemek yemiyordu? Bir sorunu mu vardı acaba? Evans mı bir şey demişti ki?
Bir ara Lily'e sorsa iyi olacaktı. Onu gecelerce uykusuz bırakan Lily'den başkası olamazdı. Evans ile göz göze geldiklerinde başıyla kapıyı işaret etti. Lily bir kaç dakika sonra sessizce kalkıp büyük salondan ayrıldı ve Regulus onu izledi.
"Ona ne dedin?" Regulus'un sorusuna göz devirdi kızıl saçlı kız. Neden Regulus'un Potter ile ilgili bütün kötü olaylar kendisi yüzünden oluyor gibi davrandığını asla anlamamıştı Lily. "Bugün onunla konuşmadım bile! Cidden Regulus ' bugün James'i nasıl üzsem ' diye plan yapmıyorum ben geceleri." Parmaklarıyla hayali bir tırnak içine almıştır sözlerini. Kırgınca bakıyordur gri gözlü çocuğa. Arkadaşı neden onu suçluyordu ki? Evet James'i reddediyordu ama onu kırmamak için çok çabalıyordu bunu yaparken. James'e aşık olup aşkına karşılık vermek zorunda falan da değildi. Neden kimse bunu anlamıyordu ki? Biliyordu, Regulus aşıktı James'e bu yüzdendi tüm endişesi. Lily emindi o ikisi birbirleri için yaratılmışlardı. En kısa zamanda James'in gözlerini açmasını ve Regulus'la mutlu olmasını istiyordu.
Lily ve Reg'in konuşmasının üzerinden saatler geçmişti sevgililer gününün bitmesine yalnızca bir kaç saat kalmıştı yasak saatler başlamadan önce odasına döndü James. Arkadaşları ortak salonda vakit geçirirlerken o bu enerjiyi kendinde bulamamış ve uyumak için odaya gideceğini söylemişti. Odaya girdiğinde o kadar şaşırmıştı ki nerdeyse elindeki gün boyunca oynadığı altın snitchi düşürecekti. Odası çiçeklerle kaplanmıştı özellikle de James'in yatağı tamamen çiçeklerle süslenmişti.
Yatağının üzerinde küçük bir hediye paketini fark ettiğinde gözlerini çiçeklerden zor çekmişti James. Ufak paketi eline aldı ve dikkatle açtı. İçinden güzel bir kolye çıkmıştı. Kolyeyi titreyen elleriyle kutudan çıkarmaya çalışırken yere düşürdü. Düşen kolyenin içi açıldı ve ufak kağıt parçası ortaya çıktı. İkisini de dikkatle alıp kolyeyi taktı ve kağıdı açtı.
"Astronomi kulesinde seni bekleyeceğim. Eğer bize şans vermek istersen bu gece saat 12de oraya gel.
Sonsuz sevgilerimle aşkım
Kalbin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Diary
FanficBiz birbirimiz için yaratıldık sevgilim. Okumanızı tavsiye etmem ilk yazdığım kurgu ve bence güzel değil