Değerli arkadaş

388 34 25
                                    

Gogol belki soğuk yüzünden belki ölüm yüzünden gülümsemeyi bırakır.

"Bir kaç dakika sonra bir insanın bedeninin dayanabileceği maksimum soğukluğa ulaşacağız Fedya." sesi titriyor.

"oh.."
Fyodor konuşmaya enerji harcamayacak gibi görünüyor.

Aniden Fyodor, Gogol'a sarılır. Sıkıca. Kafasını onun göğsüne yaslar. Fyodor ilk kez Gogol'a bu kadar yakındır. Gogol çok şaşırır. Fedya'nın bu haraketi ısınmak için mi yoksa son anlarını böyle geçirmek istediği için mi yapıp yapmadığını anlamaya çalışır.

"F-Fedya.?"

Fyodor cevap vermez.

Gogol, altında titreyen Fyodor'un zayıf vücuduna karşı bir üzüntü hisseder. Fyodor'a sarılır ve saçlarını titreyen elleri ile okşar.

"Ö-özür d-dilerim.."

Gogol paltosundan bir kumanda çıkarıyor, düğmelere basıyor. Ve aniden odanın ısısı yükselmeye başlıyor.

Fyodor çok büyük bir rahatlama hissediyor. Derin bir nefes alıyor ve Gogol'a sarılmayı bırakıyor.

"biliyordum. Soğuktan ölmek mi? çok aptalcaydı zaten.. ama etkilendim Kolya."

Gogol gülümser. "Ah! ama tüm planımı mahvettin!! Sen sen! O titreyen zayıf vücudun! O bakışların! Beni yendi.. çok şirin..bir değerli arkadaş"

Fyodor, Gogol'un örgülü saçıyla oynamaya başlar. "ya öyle mi?"

"Kabul et Kolya beni öldüremezsin. Ben yeni bir Dünya inşaa etmeden buna izin vermem." Gogol'un saçını çeker.

"OUCH! Aw aw seni gerçekten öldüreceğim." Nikolai gülerek söyler.

Gogol saçını Fyodor'un elinden kurtarmak için Fedya'nın elini kavrar. Fyodor'un dokunuşu ile öldürme yeteneğinden hiç bir zaman korkmazdı.

"Fedya! Çok zayıfsın! Daha çok bir şeyler yemelisin!" Fedya'nın ağırlığını kucağında yeni hissetmiş gibi.

"Tavsiye için teşekkürler."

"Dur sana yardım edeyim~! Çünkü sen benim değerli arkadaşımsın" Gogol alaycı şekilde dilini çıkarır.

"Gerçekten buna hiç gere-" Fyodor aniden kendisini başka bir odada, büyük bir masada, sandalyede otururken buluyor.

Masada meyveler,üzümler, şarap, hemen önünde çilekli bir pasta ve büyük bir geyik kafatası vardır.

"Hmm" Fyodor önündeki pastaya bakar. Sonra yanına ışınlanan Gogol'a.

Tehlikeli sular//FyolaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin