Gogol dudaklarında Fyodor'un parmağını hissedince şaşırır, Fyodor onu yavaşça geri iter. Gogol hayal ettiği öpücüğü alamayınca hayal kırıklığı ve şaşkınlık ile sorar.
"N-ne? Noldu neden vazgeçtin..?"
Fyodor tereddütte kalmıştı.
"boşversene"
Fyodor aniden Gogol'u dudaklarında öper.
Nikolai şaşırır ve yanaklarının yandığını hisseder. Öpücük uzun sürmez Fyodor biraz utançla geri çekilir.
Ancak Gogol onu tekrar kendine çeker ve ona tutku dolu bir öpücük verir. Fyodor Gogol'un boynuna sarılır, öpüşürler. Çok tutkulu.. çok romantik..
Öncekinden daha uzun süren öpücükten sonra yavaşça ayrılırlar. Yüzü kıpkırmızı olan Gogol güler.
"Bu.. Bu çok!..şeydi.."
Fyodor devam eder.
"красивый.. (güzel)"
"Evet! милий (güzel) " Gogol, Fyodor'un elini tutar. "Ah bunu daha sık yapmalıyız~"
Fyodor gülümser ve yavaşça elini geri çeker "hiç sanmıyorum."
"Ahahaha! Neden? Yoksa Fedya çoook mu utangaç~? hahaha!"
"Utangaç değilim."
"Öylesin! Liseli kızlar gibi utandın! Hahaha!"
Fyodor, Gogol'un alaylarını umursamaz.
"İyi o zaman başka öpücük nah alırsın"
"Ahhh hayırrr dos-kun! Şaka yapıyordum canımmm"
"iyi"
Fyodor hala yerde olan Gogol'un paltosunu alır, silkeler ve ona geri verir.
"Oh! Teşekkür ederim!" Gogol, Fyodor'un yanağından öper.
"Teşekküre gerek yok."
"Fedya"
"Efendim?"
"я тебе люблю" (seni seviyorum)
"Я тоже тебя люблю.. Иногда" (bende seni seviyorum..bazen)
"Haha! Yeterince adil! Ahhh seni öldürmeyi o kadar istiyorum ki dos-kun~~"
"Bende görmeyi."
"Fedya ben.. sanırım seni tekrar öpeceğim."
"Oh pekala"
Nikolai yaklaşır ve Fyodor'a başka bir tane derin ve tutkulu bir öpücük verir..
"Mmhh..."
"Fedya! Çok lezzetlisin!"
Gogol, Fyodor'un boynunu öpmeye başlar. "Daha fazla tadını almak istiyorum~"
"oh..bu biraz fazla sanki..huh? Kolya?.." Fyodor gözlerini açık tutmaya çalışır.
Gogol, Fyodor'un boynunu ısırır.
"Kolya!" Fyodor, Gogol'u itmeye çalışır. Ama işe yaramaz. Gogol daha sert ısırır.
"AH!! DUR" oldukça can yakıcıdır, zevk dışıdır.
Gogol güler. Eğleniyor.
"intikamımı alıyorum Fedya~"Fyodor sonunda Gogol'u itmeyi başarır.
"Senden nefret ediyorum.."
"Bende seni seviyorum Fedya~" sarılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli sular//Fyolai
General FictionFyodor yorgun gözlerini açtığında bileklerinin ve bacaklarının sıkıca bir sandalyeye bağlı olduğunu fark etti. Kafasını kaldırdığında ona gülümseyen palyaçoyu gördü. "Sonunda! Uyandın! Fedya~" Bölümlerde Pasta Offical artının Fanfici de var 🤭🤭