Günahkarlar

349 29 48
                                    


Fyodor masadaki işiyle ilgilenirken, Gogol yerde oturmuş Fyodor'un kucağına kafasını koymuş Ukraynaca şarkı mırıldanıyordu.

Gogol'un yanından kocaman bir fare geçer. Gogol fareyi yakalar ve Fyodor'un omzuna koyar. Fare Fyodor'un omzunda gezinir.

"Fedya yatak odanda fare var ıyyy hahahaa"

"o benim evcil hayvanım Alfred." Fyodor işine devam eder. Omzundaki fare dikkatini dağıtmaz.

"Bir ismi bile var!? Ahaha çok şirin~" Gogol fareyi eline alıp oynamaya başlar. "Onu öldürebilir miyim~?"

"Aklından bile geçirme."

"Ahh hadi ama o ciyaklama sesleri çok eğlenceli olabilir~"

"Hayır, Kolya."

"Tamam tamam sadece şaka yapıyordum~" Gogol fareyi Fyodor'un masasına koyar.

"Kolya dur!-"

Fare masada koşuştururken, mürekkep kutusunu Fyodor'un saatlerce uğraştığı yazı kağıdına döker.

Fyodor sinirle masadan kalkar. Ama sakinliğini korur. "Bunun için saatlerimi vermiştim.. saatlerce bu yazıyı dedektiflik ajansına göndermek için tüm o eklerle, japonca yazı kuralları ile uğraşmıştım..."

"Opsss~! Aptal fare ! Fedyamı üzdü."

"Senin hatan Kolya."

"Ben yapmadım ki!!! Alfred yaptı!"

Fyodor derince bir iç çeker. "Yatma vakti gelmiş gibi görünüyor."

"Yaşasın! Çok yorulmuştum! iyi geceler~!!" Nikolai üstündekileri, beyaz atleti ve pantolonu kalana kadar çıkardıktan sonra kendini yatağa atar.

Zaten pijama takımı ile olan Fyodor yatağına gider, uzak köşeye uzanır. "İyi geceler Kolya.."

Fyodor yorgun olduğu için, sonunda dinlenme vakti olduğu için mutludur. Ve sinir bozucu palyaçoyu anlık unutur.

Ta ki..

Gogol, Fyodor'a yapışır. "Fedyaaa~?"

Fyodor hala gözleri kapalıyken mırıldanır. "hm?"

"Uyku öncesi masal yok mu?"

"Kaç yaşındasın sen?"

"Lütfeeeennnnn yoksa uyuyamam!!"

Fyodor iç çeker. "Tamam bir tane var. Bir gün aptal bir palyaço ve zeki bir adam varmış. Zeki adam palyaçoyu öldürmüş. Bitti."

"HUH?! Ben bu hikayeyi hiç beğenmedim."

"Başka yok. İyi geceler Kolya."

"offf tamam iyi geceler Fedya."

2 dakika sonra.

Gogol, Fyodor'a burnunu sürterek "mmmh çok güzel kokuyorsun Fedya."

Fyodor gözlerini açar. "Teşekkür ederim?"

Gogol, Fyodor'un boynunu öpmeye başlar.

"..."

"Kolya.. dursan iyi olur."

Gogol sırıtır. "Neden~" Fyodor'un vücudunu nazikçe okşamaya başlar.

"...."

"Kolya.. bunun nereye varacağı belli. Dur." Fyodor'un nefes alış veriş düzeni değişti.

"Ah hadi ama Fedya~" Fyodor'un saçları ile oynar. "Bence bu gece biraz eğlenebiliriz~" kendi dudağını ısırır.

"Evlenmeden olmaz."

Gogol duraksar ve şaşırır.

"Evlenmeden olmaz mı?" Gogol kahkaha atar. "Hahahaha! Fedya! Bu kadar geleneksel olduğunu bilmiyordum! Hahahaha! Dur bir dakika.. yani bu demek oluyor ki.. sen.. bakir misin?? Bu yaşta?! Puhahahaa"

"Evet..? Ve bununla gurur duyuyorum."

"Puahahaha! Bunu sigma-kun ve Dazai'ye anlatmalıyım! Çok komik!"

"Sakın..."

"Merak etme Fedya~" Gogol, Fyodor'un üstüne uzanır. "Sana yardım edebilirim~"

"Ah Tanrım.. Kolya, olmaz. Çok yorgunum."

"Lütfen.. Söz veriyorum.. çok zevk alacaksın." Fyodor'u okşamaya başlar.

"Hayır..."

"Sadece.. izin ver..~"

"Ben...ugh tamam sadece bu seferlik."

"Yaşasın! Çok eğleneceğiz~" Gogol, Fyodor'un boynunu öpmeye başlar. Ve kemirir.

"u-umarım.." Fyodor ağır nefes almaya başladı.

Gogol, nazikçe Fyodor'un üstünü soymaya başladı.
Ve boynundan aşağıya doğru öpmeye başladı..

"Oh.. K-kolya.."

"Mmhh~"

"О Боже..." (oh tanrım)

İkiside kıpkırmızıydı.

Aniden Gogol paltosunu yerden alır ve içinden güvercin çıkartır. Güvercin odada uçmaya başlar.

"Kolya, Wtf?"

"Hahaha! Sürpriz yapmak istedim! Seni şaşırtmayı seviyorum~ Beğendin mi canım~"

"Hayır. Çıkar şunu."

"Aaaa ama neden??"

"Kolya! Bizi izleyecek, çıkar şunu!"

"Ah sakin ol~ bir şey olmayacak~" Gogol, Fyodor'un bedenini okşamaya devam eder ve boynunu yalar.

Fyodor sakinleşir. "Oh.. b-ben.. pekala..hmmh..iyi palyaço~"

Gogol'un eli yavaşça Fyodor'un pantolonuna gider.

"Devam etmeli miyim?~ hihihihi~"

Fyodor sırıtır. "Mmh... Go ahead~"

"Ahh~! Fedya.. b-ben.." Aniden Gogol uyuya kalır.

"Ne..bu da neydi şimdi.."

"Zzzzzz"

"Oh..."

Fyodor, Gogol'u dürter. Ama Gogol horlamaya devam eder.

"...."

"....."

"......."

"...aptal palyaço....."

Tehlikeli sular//FyolaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin