Dans~

367 31 18
                                    

Fyodor geri çekilir. Silahını indirir ve Gogol'u bırakır.

"Huh? Neden vazgeçtin Ben sanmıştım ki.."

"Tekrar düşündüm de, ellerimi pasta ile kirletemem. Sonra yapış yapış olur çok rahatsız edici."

"Oh.."

Gogol ayağa kalkar, üstünü silkeler.

O sırada Fyodor odayı inceler, büyük masa dışında koltuklar kaliteli duruyor. Fyodor'un dikkatini bir plakçalar çeker.

"Klasik şarkıların var mı Kolya?"

"Ah! Evet! Elbette! Ben müzik dinlemeyi çok severim."

"Ya?" Fyodor plaklar arasından şarkı seçmeye çalışıyor.

"Hmhm evet! Müzik dinlemeyi özellikle de o müzikle dans etmeyi çok severim!"

"Ah! chopin spring waltz! Bu bir baş yapıt. İzninle çalabilir miyim?"

Gogol, Fyodor'un heyecanına gülümser. "Elbette!"

"teşekkürler."

Fyodor gülümser, kesinlikle ikisinin en büyük ortak noktası müziğe olan tutkuları. Fyodor plakı çalıştırır. Ve beraber spring waltz dinlerler. Ah ne kadar huzurlu ne kadar güzel.

Gogol, Fyodor'a gülümser. Bu sefer gerçekten samimi bir gülümseme. Hiç tehdit içermeyen, Hiç şaka içermeyen, alay etmeyen, sadece içtenlik bir gülümseme...

Ama Fyodor plakçalara odaklanmış müziği dinliyordur.

"Fedya.."

"Efendim?"

Kolya gentleman bir şekilde ufaktan eğilir ve elini Fyodor'a teklif eder.

"Bu dansı bana lütfeder misin~?"

Fyodor biraz şaşırır, sonra nazikçe gülümser. Gogol'un elini kabul eder.

"Elbette mösyö."

Saat gece yarısını bulmak üzereyken, ikisi beraber Spring Waltz eşliğinde dans ediyorlar. Tam bir balo dansı. Birbirlerine güzel ayak uyduruyorlar. Oldukça romantik bir ortam.

Fyodor bil eliyle Gogol'un elini diğer eliyle de belini tutarken ve ritmi takip ederken konuşur.

"Hiç fena dans etmiyorsun."

"Ya sen bide beni Slav dansı yaparken gör."

ikisi beraber gülerler.

Gogol iki kere yanlışlıkla Fyodor'un ayağına basar.

"Ouch! Pekala Kolya sözümü geri aldım. Berbat bir dansçısın." Güler.

"Yaaa! Bilerek yapıyordum!"

"Ee yapma o zaman bak mahvedeceksin müziği."

müziğin bitimine yakın

"Fedya.."

"hm?"

Gogol daha fazla sözün gereksiz olduğunu düşünür. Fyodor'a doğru eğilir...yaklaşır..yaklaşır..

Fyodor, Gogol'un amacını anlar. O da aynı şekilde yavaşça kafasını yakınlaştırır ellerini tutarken...

Tehlikeli sular//FyolaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin