Gogol uyandığında Güneşin yeni doğduğunu fark eder. Vücudunu esnettikten sonra oturma pozisyonuna geçer. Gözleri çalışma masasında meşgul olan Fyodor'u bulur.
"Dün gece ne oldu..?"
"uyuya kaldın." Fyodor, Gogol'a bakmadan bir şeyler yazdığı kağıda bakarken ve sırtı ona dönükken cevap verir.
"Uyuya mı kaldım?" bir kaç saniye sonra Gogol tamamen kendine gelir ve gülmeye başlar. "Hahahaha! Yaaaa!!! Çok komikmiş ama ben uyumak istemiyordum ki! Fedyam ile eğlenmek istiyordum."
"Ama uyudun Kolya." Fyodor'un hala sırtı dönük.
"Oh! Seni üzmedim umarım~?"
"Hayır. Neden üzüleyim?" Fyodor bir saniye duraksar ve Nikolai'ye döner. "Aslında beni büyük bir günah işlemekten kurtardın." Fyodor samimiyetsiz şekilde gülümser. "Teşekkür etmem gerek sana Kolya."
"Oh! Öyle mi~? Neyseee bir dahaki sefer yi-"
"Bir dahaki sefer diye bir şey yok Kolya."
"HUh?"
"Beni duydun."
"Bence sen dün gece yüzünden biraz bana sinirlisin hahaha~" Nikolai ayağa kalkar ve banyoya doğru yürür.
"Alakasız. Ayrıca hazırlan Casinoya gidiyoruz. Toplantı var."
"Oh! Meleklerin Çürüyüşü yine mi toplantı yapıyor? Ah tamam hemen hazır olurum!"
bir kaç dakika sonra Gogol banyodan çıkar ve üstünü çok kısa sürede giyindikten sonra Fyodor'un başında dikilir.
"Ben hazırımmmm!!"
"Güzel. Sigma-kundan rica ettim bizi alacak birlikte gideceğiz."
"Oh tamam!"
Gogol paltosu ile Fyodor ile kendisini dışarıya, kapının önüne ışınlar ve Sigma'yı beklerler.
"Ama Fedya ben kahvaltı yapmadım."
"Kahvaltı?"
"Evet! Açım!"
Fyodor cevaplar. "En son hayatımda ne zaman kahvaltı yaptım hatırlamıyorum.."
"Huh?! Sonra neden zayıfım neden kansızım diye mızmızlanıyorsun"
"mızmızlanmıyorum."
"Mızmızlanıyorsun Fedya~"
"hayır."
"Evet!"
Sonra Sigma gelir ve tartışmaları biter. Fyodor ve Nikolai arabaya binerler, arka koltuğa otururlar.
"Merhaba..."
"Günaydınnn!! Sigma-kun!!"
"Günaydın..Gogol.."
Fyodor saatine bakar. "Tam zamanında, toplantıya rahat yetişeceğiz."
Sigma arabayı sürmeye başlar.
"Sigma-kun! Sen 3 yaşındasın araba sürmemen gerek HAHAHAHA!"
Gogol'un esprisine kimse gülmez, her zaman ki gibi.
"Gogol.. bu 3 sene dünyadaki bulunma sürem ama bedensel ve zihinsel olarak daha olgunum biliyorsun.." Sigma, Gogol'a açıkça çok gıcık olmuştu. Ve bunu saklamaya da çalışmıyordu.
Sigma onlardan rahatsız oluyordu.. O ikisi.. çok tuhaftı..?
"Sigma-kun! Ben açım! Fedya bana kahvaltı hazırlamadı! Hmph"
"Kendin yapsaydın Kolya. Ben yapma demedim."
"Bir dakika.. Yani dün geceden beri siz ikiniz beraber miydiniz..?" Sigma dikiz aynasından ikisine bakar.
Fyodor camdan dışarıyı izlerken cevap verir, "Evet." o sırada Gogol arabada yiyecek bir şeyler olup olmadığını araştırıyordu.
Fyodor sırıtır ve dikiz aynasındaki Sigma'nın gözlerine bakar. "Bu seni rahatsız mı etti Sigma-kun~?"
Sigma telaşlanır. "N-ne pfft tabii ki hayır, özel hayatınız beni ilgilendirmez."
"Hmm.."
Gogol yeteneği ile Sigma'nın cebindeki kurabiyeleri yemeye başlar.
"Hey!! Onlar benim!"
"Biraz paylaşmayı öğren~" Gogol yemeye devam ediyor. Fyodor'a uzatıyor ama Fyodor almıyor.
"Biraz mı? Hepsini yedin resmen!!"
"Kolya dur, araba sürerken Sigma-kun'u rahatsız etmemelisin."
Gogol durur. Zaten tüm kurabiyeleri yemiştir. Zavallı Sigma, gerçekten Gogol'a hiç hazmedemiyor. Aslında ikisinden de nefret ediyor.
Sigma kaşları çatık bir şekilde "Doydun mu bari?"
Gogol gülümser. "Hmm yanımda Fedya otururken..." Fyodor'un bacaklarını okşar ve yaklaşır. "Doymam imkansız~"
Fyodor, Gogol'a gülümser. Ve öpücük için kafasını yaklaştırır.
Sigma şok içinde, gerçekten bunu onun önünde yapıyorlar.. hiç utanmaları yok.
Sigma yola odaklanmaya çalışıyor. İkisi arkada gülerek öpüşüyor. Öpücük uzun sürmez ama flörtleşmeye yol boyunca devam ederler.
Gerçekten ilişkilerini gizlemeye çalışma gibi dertleri yok.
Sigma aniden arabayı durdurur. Diğer ikisi Sigma'ya döner.
"Geldik!" Sigma acele ile arabadan iner.
"Yeppieee!" Gogol zaten kendisini Casino'nun içine ışınladı bile.
"Güzel." Fyodor yavaşça araçtan iner ve Sigma ile Casinoya doğru yürürler.
Sigma gergindir ve Fyodor'un yüzüne bakmadan konuşmadan yürümeye devam eder. Fyodor ise fazla sakindir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli sular//Fyolai
General FictionFyodor yorgun gözlerini açtığında bileklerinin ve bacaklarının sıkıca bir sandalyeye bağlı olduğunu fark etti. Kafasını kaldırdığında ona gülümseyen palyaçoyu gördü. "Sonunda! Uyandın! Fedya~" Bölümlerde Pasta Offical artının Fanfici de var 🤭🤭