Kurban

284 23 17
                                    

Yine Fyodor ofisinde çalışıyordu. Meşgul biriydi. Gogol onu korkutmak için ışınlanarak aniden önüne çıktı, Fyodor onu görmezden geldi ve işine odaklandı.

"Aaah! Dos-kun! Biraz da olsa korkmaz mısın benim için~?"

"Hayır. Ne istiyorsun?" Fyodor bilgisayardan kafasını kaldırmadan cevapladı.

"Sıkıldımmm oyun oynayalım mı~?"

"Şu an olmaz. Gördüğün gibi meşgulüm." Fyodor bunu boşuna söylediğini biliyordu. Gogol istediğini almadan ayrılmayacaktı ve onu rahat bırakmayacaktı.

Olan oldu, Gogol paltosundan güvercin çıkardı, güvercin etrafta uçmaya başladı.

"Şu kuşları getirmeyi bırakır mısın?" Sonunda Fyodor kafasını kaldırdı ve Gogol'a baktı. Sinirli duruyordu.

"Olmaz! Onlar hediye benden sana~" Gogol, Fyodor'a bir hava öpücüğü yolladı.

"Her neyse." Fyodor işine döndü.

"Fedya~ sen çalışırken kucağına oturayım mı~?"

"Hayır."

Çok alışılmadık şekilde Nikolai saatler boyunca hiç ses çıkarmadı orada durdu Fyodor'u izledi, onun saçlarıyla oynadı.

Bir kaç dakika sonra sessizliği yine Gogol bozdu.

"Dos-kun çok çalışıyor! Biraz eğlenceye ihtiyacı var! Göz altlarına bak hahaha"

"biliyorum. Ama çalışmak zorundayım."

Gogol, Fyodor'un oturduğu saldalyeyi geriye doğru çekti ve bilgisayar ile Fyodor'un arasında durdu.

"Hayır! Daha fazla çalışma yok! Eğlence var~"

Fyodor iç çekti. "Ne tür bir eğlence?"

"Ah! Hemen dönerim~!" Gogol aniden kendini ışınladı.

"Sonunda." Fyodor yalnız odada çalışmasına devam etti.

Yarım saat geçmeden Gogol geri döndü.

"En sevdiğin palyaço döndü!!" Ama Gogol yanında bir kurban getirmişti. Bir kadın. Kolları ve bacakları bağlı. Ağzı bantlanmış.

"Kolya, bu nedir? Amacın ne?" Fyodor sakince konuştu. Ama ofisinde yabancı birinin olması hoşuna gitmemişti.

"Eğlencemiz~!!" Gogol bir bıçak çıkardı. Bıçağı gören kadın çığlık atmaya, kaçmaya çalıştı ama faydasız.

"Ofisimi kirleteceksin." Fyodor bir kadına bir de Gogol'a baktı.

"Temizleriz bir şey olmaz~"

"Yani eğlence dediğin, savunmasız bir bayana İŞGENCE edip öldürmek miydi?"

"Aynen öyleee~! Çok eğlenceli değil mi!!"

"Ben sadist değilim Kolya ve amaçsızca ve nedensizce birine zarar vermek boşuna enerji kaybı olur."

"Aaa hadi ama benimle çok eğlenceli olacak~!" Gogol yerde oturan kurbanı kolundan çekerek Fyodor'un yanına sürükledi. Ve bıçağı Fyodor'a verdi.

Kurban korkulu ve yaşla dolu gözlerle Fyodor'a bakıyordu. Yalvarıyordu.

"Showu sen başlat canım~" diye Gogol gülümsedi.

Fyodor bıçağı aldı. Duygu belirtesi yoktu yüzünde. Kadına eğildi. Kadın gözlerini yumdu. Ama Fyodor beklenildiğini yapmadı ve Kadın'ın iplerini kesmeye başladı.

"Aahhh!! Fedyaaaa dur ne yapıyorsun??!"

Fyodor, Gogol'u görmezden geldi. Kadının ayağa kalkmasına yardım etti ve nazikçe gülümsedi.

"Olanlar için üzgünüz hanımefendi. Arkanıza bakmadan koşun."

Kadın hemen tüm gücüyle hayatı için koştu, arkasına bakmadı. Kurtulduğu için içinden Tanrıya şükür ediyordu. O adamlar kimdi ve daha demin ne oldu?

Gogol, Fyodor'a mızmızlanıyordu.

"O benim eğlencemdi! Gitmesine izin verdin!"

"Ofisimi kanla kirletmene izin veremem." Fyodor gülümser. "Hem kadınlara karşı biraz daha nazik olmalısın."

"Fedya fazla gentleman! Kadın veya erkek umrumda değil! Ben onlarla eğlenirim!! Ama sayende eğlencemiz gitti! Senden nefret ediyorum! Hmph!"

Fyodor yaklaşır ve Gogol'un yanağından öper. "üzgünüm, Kolya~" Gogol afallar ve kızarır. Ve siniri hemen yatışır olanları unutur. Fyodor'a sarılır.

"Çok tatlısıınnnn~!!"

"Hem Kolya insanlara işgence edip öldürmekten daha eğlenceli şeyler de var~" Fyodor, Gogol'un omuzlarına okşarken söyler.

"Oh!! Sen.. Evet evet! Tabii~!" Gogol, Fyodor'u öpmek için eğilir ama Fyodor, Gogol'u omuzlarından geriye doğru iter. Ve çalışma masasına geri oturur.

"Evet Kolya çalışmak daha eğlenceli. Şimdi uslu bir palyaço ol ve beni daha fazla rahatsız etme." Fyodor, Gogol ile alay ettiği için yüzünde bir sırıtış vardı.

"YAA FEDYA!!"

Tehlikeli sular//FyolaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin