Akşamın dokuz suları, Fyodor Kitap okuyordu yatak odasında. Yanında Gogol oturuyordu.
Nikolai gülümsedi. "Ya acaba partiye Sigma-kun'u da mı davet etseydik~?"
Okuduğu kitabı kapatıp Gogol'a dönen Fyodor "Ne partisi?"
"Hani pijama partisi yapacaktık ya bu gece"
"Öyle bir planlama yapmamıştık."
"Tamam şimdi yaptık işte!" Gogol paltosundan pijamalar çıkardı, biri üzerinde fare resmi olan mor pijama diğeri de kuş resmi olan mavi bir pijama. Çoktan her şeyi planlamıştı.
"İşteeee! Bu senin için! Bu da benim! Hahah beğendin mi?"
"Çok çocukça duruyor."
"Beğenmene sevindim! Hadi!! Pijamasız pijama partisi olmaz kiii, değiş üstünü."
"Kitabıma geri dönmeyi düşünüyordu-" Fyodor sözünü bitiremeden Gogol, Fyodor üstünü değiştirsin diye onu ve onun yeni pijamasını Banyoya ışınladı.
Bir kaç dakika sonra Fyodor banyodan çıktı, üstüne yeni pijaması ile.
"DOS-KUN!!! Çok tatlısınnn!" Gogol koşarak Fyodor'a sarıldı ve yanaklarından öpmeye başladı.
"Tamam tamam yeter, bu kadar yapışkan olma." Fyodor geri çekildi. Bu kadar ilgi hoşuna gitmiyordu ama rahatsız da değildi aslında.
"Dediğin gibi pijamayı giydim şimdi kitabıma geri dönebilir miyim?"
"Hayırrr! Bu pijama partisi birlikte çok eğlenceli şeyler yapacağız!!"
"Ne gibi?"
"Uhmmm aslında bilmiyorum bekle hemen internetten aratayım"
Fyodor, acaba Gogol'u evden mi kovsam yoksa aptal oyununu oynamaya devam mı etsem diye düşünüyordu.
"Buldum~! Şu sırayla gideceğiz
Yüz maskesi
Doğruluk mu cesaretlik mi oyunu
Yastık savaşı
Birbirimize masaj yapma
Film izleme""Bana masaj yapabilirsin."
"Hayır Fedya! Sırayla gideceğiz ilk olarak Yüz maskesi"
"Pekala"
"YA bari yüz maskesine hayır deme! Cildine baksana hahaa hem göz altlarına da iyi gelir zombiye benziyorsun"
"Pekala dedim ya"
Bir kaç dakika sonra yüz maskelerini yaparlar.
"Eee Fedya nasıl hissediyorsun ? Bu senin ilk cilt bakımında değil mi~?" Gogol alaycı bir şekilde söyler.
Fyodor onun alayını takmaz. "Hmm aslında fena değilmiş."
"Evettt! Şimdi Doğruluk mu Cesaretlik mi zamanı!! Fedya! Doğruluk mu cesaretlik mi?"
"Doğruluk."
"Tamam! Ummm en sevdiğin renk ne~?"
"Hiç özel olarak ilgi duyduğum bir renk yok ama beyaz diyebiliriz."
"Çünkü benim saç rengim!!! Değil mi??"
"Uh- evet tabii"
"Tamam sıra bende!"
"Pekala Kolya.. Doğruluk mu c-"
"Doğruluk!"
"Uhm.. en sevdiğin renk ne?"
"Ya Fedya! Aynı soruyu kopyalayamazsın!"
"Neden olmasın?"
"Pekala mor! Çünkü senin gözlerinin rengi~"
"Tamam."
"Fedya doğruluk mu cesaretlik mi~?"
"Doğruluk."
"Yaa ama doğruluk çok sıkıcı neden hiç cesaretin yok? Hahaha."
"Cesaret dersem fareni ye falan diyeceğini bildiğim için."
"Puhahaha tamam tamam sorum şu.. kaç cm?"
"Ne?"
"Kaç cm?"
"Pardon? Ne kaç cm?"
"Pipin Hhahahaha"
".... Cesaret."
"Değiştiremezsin ki! Kurallara aykırı hahaha"
"Biz özgür değil miyiz Kolya? Kuralların bizi kısıtlamasına izin vermemeliyiz."
"ÖZGÜRLÜK! AH EVET HAKLISIN FEDYA!!"
"Pekala o zaman senin sıran Kolya. Doğruluk mu cesaretlik mi?"
"Cesaretlik! Ben çok cesur bir palyaçoyum~"
"Cesaretin varsa oyunu bitiriyoruz."
"Ne?!"
"İşte bu kadar."
"Ama-ama!" Gogol yüzüne yediği yastıkla afallar "Hey!"
"Sıralamana göre yastık savaşı zamanı değil mi?" Fyodor güler ve yastıkla Gogol'u boğmaya başlar.
Gogol eğlenerek güler. Ama sonra gerçekten boğulduğunu fark eder.
"Puhaha-! Dos-Dos-kun! Bence! Bu-bu oyunu doğru oynamıyor-
"Oh öyle mi? Bence gayet doğru oynuyorum ve haklıymışsın bu çok eğlenceli."
Fyodor yastığı daha fazla Gogol'un yüzüne bastırıyordu. Ancak Gogol bir hamle ile kurtulur ve yastığı Fyodor'dan alır.
"Fedya! Beni öldürmek istiyor!!" Gogol bunu alaycı bir şekilde söyler.
"Sadece oyun oynuyorduk Kolya biliyorsun." Fyodor gülümser.
Şimdi Gogol'un intikam zamanıydı. Ve Fyodor'u yastık ile defalarca saldırıyordu. "Hahaha!"
"Tamam tamam yeterli Kolya."
Gogol durmaz, eğleniyor.
"Kolya çok sert vuruyorsun. Dur artık."
Gogol sonunda durur.
"Sen beni boğarken iyidi ama!"
"Üzgünüm canım." Fyodor, Gogol'un yanağından nazikçe öper. "Biraz kendimi kaptırmıştım, ama sende bu kadar sert vurmaya devam edersen olmaz değil mi? kansızlığımı unuttun mu?"
Gogol aniden Fyodor'a kedi gibi sokulur. "Elbette unutmadım! Seni seviyommm~"
"Biliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli sular//Fyolai
General FictionFyodor yorgun gözlerini açtığında bileklerinin ve bacaklarının sıkıca bir sandalyeye bağlı olduğunu fark etti. Kafasını kaldırdığında ona gülümseyen palyaçoyu gördü. "Sonunda! Uyandın! Fedya~" Bölümlerde Pasta Offical artının Fanfici de var 🤭🤭