~KAÇAK~
-TANITIM-
konu: yıllar önce güneş dünyaya yaklaşmaması gerektiği kadar yaklaştı. Bu açlıklara,göllerin çöle dönüşmesine,suların azalmasına neden oldu, ama en kötüsü virüstü. Bu virüsü yenmek için bir şirket kuruldu İsyan. Isyanın iki lideri vardı Ava paige ve janson. Isyan bu virüse ışıl adını verdi, ışıla tedavi bulmaya çalışan isyan uzun zaman önce bir sey fark etti. Işıla bağışık olan kişiler vardı ve bu kişilerin çoğu gençlerdi. Işıl bağışçıların beynini incelemeye başladı, onları diğerlerinden ayıran şeyi öğrenmeliydiler. Bunun için ölümcül bir deney yapıcaklardı. Onlar içinde yaratıklar olan ölümcül bir labirent kurdu. Her ay yeni kisi gönderiyorlardı. Aralarından bir kişi asla denek olmadı. Rose Paige. O isyanın gerçek liderinin kızıydı, Ava paige'in kızı. Ama rose asla ava gibi olmadı, o insanları öldürmezdi,işkence çektirmezdi. Doğru, belkide ava paige'in acımasızlığını almış olabilir ama asla kötü niyetle kullanmadı. Bir gün rose artık arkadaşlarının tek tek labirente gönderilip ölmelerine dayanamadı. Bu sebeple ava yokken isyan merkezinde büyük bir yaygara çıkarttı. Bir isyan çalışanı artık dayanamadı ve rose'nin hafızasını silip diğerleri gibi labirente gönderdi. Ava paige geldiğinde her şey için çok geçti kızı çoktan labirente gönderilmişti. Ava paige artık tek umudu kızının yaşamasıydı.Karanlık dövüş'ün anlamı: karanlık dövüş sadece rose'de olan bir dövüş sanatıdır. Rose normalde asla dövüşmezken etrafı karanlık olunca bir dövüş ustası gibi oluyor. Rose karanlık yerlerde önünü rahatlıkla görebiliyor bu sebeple lakaplarindan birisi kedidir. Diğer lakabı ise ghost'tur. Çünkü karanlık alanlarda kendisi önünü görebilsede başkaları göremiyor sanki bir hayaletle dövüşüyor gibi hissediyorlar ve buda rose'nin lakabını ghost yapıyor.
Eklenen Karakterler:
1.
2.
3.
4.
5.
NOT: HAN YEONJUN İLE HAN SEOJUN KARDEŞ VE BUNU HATIRLIYORLAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK
Mystery / Thrillerizinsiz bir misafir labirente girerse ve o kız ava paige'in kızı çıkarsa sizce olaylar nasıl gelişir? işte burda bunu öğreneceğiz. İyi okumalar.