189 27 57
                                    

SEUNGMİNİN İNSTA STORYLERİ 😀😃😄😁😆😅😂🤣😭😉😗😙😚😘🥰😍🤩

Bu sabah kendimi biraz daha iyi hissettiğim için pembe çıtçıtlı tokalarımı takıp gitmiştim okula. O kadar boş bir gündü ki tek eğlencem fizik dersinde olmamızdı.

Teneffüs zili çalınca da Hyunjin yanıma gelmişti ve konuşmaya başlamıştık. Başım ağrıdı için çıkardığım pembe tokaları almıştı eline.

"Taksana bana"

"Takayım" derken ayağa kalkmıştım. Aramızdaki boy farkı pek fazla olmasa da sonuçta uzundu benden. Ellerimi ona doğru uzatırken sarı saçlarına takmıştım iki tokayı da.

"Ay çok tatlı oldun" diyip yanaklarını sever gibi yaptığımda gözlerini büyüterek bakmıştı bana.

Sonra sınıfa Changbin ve Minho gelince onlara da göstermişti ikisi gülüştükten sonra Changbin Hyunjinin kulağına eğilip bir şeyler söyleyince çıkarmıştı tokaları Hyunjin. Masama koymuştu sonrasında da. Sebebini sormak istemedim o an. Cevap da vermezdi zaten.

Minho Jisunga bakarken ben de bakışlarımı Jisunga çevirdiğimde Jisung sadece göz devirmişti.

Üçü sınıftan ayrıldıktan sonra Jisunga dönmüştüm.

"Noldu la"

"Minhoya gıcık kaptım. Yeni biri gelmiş okula ondan devam edicem."

"NE" diye bağırmama karşın bir şey dememişti bana.

"Oğlum ne alaka"

"Minho ayağıma gelene kadar takılmalık"

"Ha anladım..." diyip çok normal bir şeymiş gibi kesmiştik diyaloğu.

"Kim bu arada"

"Çocuk mu? Soobin"

"Ha Soobin...Yeonjunla sevgili değil miydi onlar?"

"Beomgyuyla flörtmüş Yeonjun"

"NE" diye bağırmıştım tekrar.

"Neyse kaptırma kendini"

"Yok ne kaptırcam" dediğinde başımı sallamıştım. Mal gibiydik şu an.

Seungminle Felix sınıfa girdiklerinde ellerindeki kahveleri masamıza bırakmışlardı. Bize de almışlar.

"Sağolun aşklarım" diyip öpücük attığımda ikisi de karşılık vermişti.

"Jisung hayırdır selam sabah alamıyoruz amına koyayım"

"Ya ben Minhoya soğuk yapcam diye soğuk moda aldım kendimi"

"Minhoya niye soğuk yapıyon"

"Gıcık kapmış. Soobinle de iş yürüyor takılmalık diye"

"Soobinle Yeonjun manita değil miydi la"

"Beomla manitaymış"

"Yok lan öyle değil. Yeonjunla Soobin kavgalı şu an. Yeonjun Beomgyuyla yakınlaştı diye. Soobinin amacı da Jisungla aynı büyük ihtimalle" diye açıklama yapmıştı Felix.

"Benim amacım yok ki" demişti Jisung "inandırıcı" bir şekilde.

"İkna oldum" dediğimde omzuma geçirmişti bi tane. Ben gülerken diğerleri de gülmeye başlamıştı.

~yemekhanede

Jisungla Soobinin bizden farklı masada yemek yiyor olmasına karşın üçümüz resmen çok saçma ve gergin bi şekilde yemek yiyorduk. Minhonun bakışlarını görsem de satılmak hoşumuza gitmemişti yani.

üç kılıç | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin