1.

286 2 0
                                    

Sky pov.

,,en heb je er zin in." Vraagt charles die mijn blij aankijkt. Ik knik en loop samen met hem het grote gebouw in. ,,echt vet dat jou vader dit heeft kunnen neerzetten." Zegt hij en ik knik weet. ,,ja, ik ben echt trots dat hij dit zelf heeft opgezet." Zeg ik en ik druk op de lift knop. ,,heb je nog iets van lando gehoord." Vraag charles als we in de lift staan. ,,ja, een beetje. Maar ik heb tegen hem gezegd dat ik even tijd voor mezelf wil. Het is net officieel een maand uit met nathan en ja. Ik kan niet zomaar 10 jaar vergeten." Zeg ik en charles knikt. ,, dar is waar. Zegt hij en dag gaan de lift deuren open. Mijn vader staat daar in zijn pak. ,,lieverd." Zegt hij blij en ik geef hem een knuffel. Charles geeft hem een hand en dan zie ik mattio en carlos staan. ,,oke, iedereen is er. Dan kunnen we beginnen." Zegt jurgen en ik knik. ik geef carlos een snelle knuffel. ,,lando mist je." zegt hij en ik grinnik. ,,weet ik. Ik bel hem vanavond even." Zeg ik en carlos knikt. We zijn intussen een maand verder en ik ben in new york met charles en carlos om de dingen te bespreken voor volgend seizoen. Morgen hebben mijn vader en ik een sollicitatie gesprek, want ik ga weg bij mijn vaders werk. Tommy heeft mij een baan aangeboden als reservering afdeling in zijn hotel. Dus ik werk daar 2 a 3 dagen. Dus er komt een vrouw die fulltime komt werken voor mijn vader. Charles komt langs mij zitten en kijkt mij blij aan. de afgelopen maand zijn charles en ik dichter naar elkaar gegroeid. We hebben vaak afgesproken en dagen op de boot gehad. Charles heeft nog steeds een relatie met charlotte en ze zijn zo leuk samen. Charlotte is ook echt een hele leuke meid. Ze zijn zo cute samen. Lando heb ik in de tussen tijd nog gezien. Alleen ben ik er verder niks achter aan zoeken. We weten dat we elkaar leuk vinden alleen ja. Ik ben net een maand vrijgezel na 10 jaar dus ik wil niet te gehaast beslissingen nemen. Mijn vader sluit zijn laptop aan op het grote scherm en hij begint te praten. Mijn gedachten dwalen al snel af. Na een tijdje voel ik charles zijn hand op mijn bovenbeen en ik kijk hem aan. charles geeft mij een knipoog en ik glimlach naar hem. Ik focus mij weer op de presentatie van mijn vader en maak hier en daar een notitie.

I Love YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu