25.

146 1 0
                                    

sky pov.

de race was echt een drama. lando kreeg een lekke band dus eindigde op plek 17. Ferrari had alweer de strategie veranderd midden in de race dus carlos en charles eindigden op 13 en 14. ik zucht en zie lando al boos door de garage lopen. ik volg hem naar zijn driveroom. ,,lando.'' zeg ik zacht en lando slaat de deur achter hem dicht. in mijn gezicht. ik zucht en open de deur. ,,lan.'' vraag ik voorzichtig en ik zie lando op zijn bank zitten met zijn hoofd in zijn hand. ,,lando.'' vraag ik en ga langs lando zitten. ,,ga weg.'' zegt hij zacht. ,,babe.'' zeg ik en slik een keer. ,,het is een race babey. het komt goed.'' zeg ik zacht en leg mijn hand op zijn rug. zijn groene ogen kijken mij aan. ,,ga weg.'' zegt hij en kijkt mij aan. ,,lando.'' zeg ik zacht. ,,sky.'' zegt hij en hij kijkt mij boos aan. ,,ik heb niks gedaan he, ik weet niet waarom je zo tegen mij doet.'' zeg ik als ik hem aankijk. ,,laat me gewoon even met rust oke.'' zegt hij boos en staat op. ,,sky, hou gewoon even je facking mond dicht.'' roept hij boos en ik kijk hem geschrokken aan. lando heeft nog nooit tegen mij geschreeuwd. ,,lando.'' vraag ik hem en sta ook op. ik pak zijn hand vast en lando trekt snel zijn hand weg. ,,ga weg alsjeblieft.'' zegt hij gebroken. ,,babe.'' zeg ik zacht en kijk hem aan. ,,sky, flikker op.'' roept hij boos in mijn gezicht. ,,rot gewoon op.'' roept hij boos en pakt mijn arm en duwt mij uit de deur. de deur word weer in mijn gezicht dicht gegooid. ,,oke.'' zeg ik zacht en pak mijn spullen. ik loop door de paddock en neem een taxi naar het hotel. ik loop naar de hotelkamer van lando en mij en pak mijn spullen. ik haal al mijn kleren uit de kast en gooi die in mijn koffer. ik pak mijn telefoon en bel hem. ,,charles, kan ik blij jou blijven vannacht.'' vraag ik zacht. ,,sky, wat is er gebeurd.'' vraagt hij. ,,ik weet het niet.'' zeg ik gebroken. ,,gaat het.'' vraagt hij in paniek. ,,prima, waar zit je.'' zeg ik en ik hoor charles zuchten. ,,ik haal je op oke.'' zegt hij en ik knik. ,,oke.'' piep ik en hang op. ik pak mijn laatste spullen en loop naar de lobby. ik ga ergens op een bankje zitten en wacht op charles. ,,sky.'' hoor ik hem in paniek roepen. ik kijk op en hij komt op mijn af. hij trekt mij in een knuffel. ,,hij schreeuwde tegen mij.'' zeg ik zacht en voel een traan over mijn wang lopen. ,,sorry.'' zegt hij en ik voel hem mij strakker tegen hem aantrekken. ,,kom, dan bestellen we een pizza en kijken we frozen in bed.'' zegt charles en ik knik. ,,dankje.'' zeg ik zacht en kijk hem aan. ,,sorry.'' zeg ik en charles schud zijn hoofd. ,,zeg geen sorry oke.'' zegt hij en pakt mijn koffer. samen lopen we naar zijn auto. ,,sky.'' hoor ik lando nog net roepen voordat charles aanrijd.

I Love YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu