6.

182 2 0
                                    

sky pov.

,,oke, morgen vertrekken we dus naar zandvoort." Zeg ik tegen lando die knikt. ,,jupp." Zegt hij en ik grinnik. We zijn weer twee weken verder en ik heb lando meer gezien, wat ik heel fijn vind. We hebben afgesproken, gewandeld, wezen uiteten en ik ben twee keer mee op de boot geweest. Ook ben ik begonnen met werken bij tommy en vind ik het heel leuk. ,,jurgen komt ook toch." Vraagt lando en ik knik. ,,ja, die kijkt met mclaren mee om te kijken of hij jullie ook wil sponseren." Zeg ik en lando knikt. ,,hoelaat vliegen we." Vraag ik aan lando. ,,we vliegen met maxairline." Zegt lando lachend en ik grinnik. ,,hoelaat vertrekt die." Vraag ik. ,,volgensmij uur of 11." Zegt lando en ik knik. ,,is goed. Dan ga ik zo naar huis. Kan ik nog even de laatste dingen pakken." Zeg ik en lando knikt. ,,dan zet ik je even thuis af." Zegt hij en ik knik. ,,hoe zijn de kamer indelingen." Vraag ik als we in de auto zitten. ,,ehm, geen idee. je zit wel bij mij in het hotel. Jou vader ook." Zegt hij en ik knik. ,,hoezo, wil je bij mij slapen." Vraagt lando met een knipoog. Ik grinnik. ,,weet ik niet." Zeg ik lachend en kijk hem aan. zijn hand legt hij op zijn bovenbeen en knijpt er zachtjes in. ,,ik heb je gemist." Zegt lando en ik knik. ,,ik jou ook." Zeg ik en glimlach naar hem. hij stopt voor de deur en loopt met mij mee naar de deur. ,,dankje, haal je mij morgen op." vraag ik hem en hij knikt. Ik geef hem een knuffel. Ik trek terug en kijk hem even aan. ik glimlach en geef lando een kus op zijn lippen. Ik voel lando zijn handen op mijn heupen en hij trekt mij dichter naar hem toe. Ik trek terug. ,,he he.: Zegt lando lachend en ik duw hem lachend van mij af. ,,oke, ik zie je morgen oke." Vraag ik hem en lando knikt. Hij buigt naar voren en hij geeft mij nog een kus. ,,ja, dat heb ik gemist." Zegt hij en drukt weer een kus op mijn lippen, ik grinnik en duw hem zacht de deur uit. ,,tot morgen." Zeg ik. ,,tot morgen." Zegt hij en loopt weer naar zijn auto.

De volgende dag word er op de deur geklopt. Ik ben mijn tanden aan het poetsen en loop snel naar de voordeur. ,,hoi." Zeg ik half en loop weer snel naar de badkamer. Ik hoor hem achter mij aangaan. ,,goedemorgen." Zegt hij blij als hij tegen de muur aan leunt en mij aankijkt. ,,hello." Zeg ik en glimlach naar hem. ,,ready to go." Vraagt hij en ik knik. ,,ja even snel andere kleren aan doen en dan ben ik klaar." Zeg ik en lando knikt. ,,ik dacht dat je zo mee ging." Zegt lando lachend en ik grinnik. ,,nee." Zeg ik en loop naar de kast. Ik doe lando zijn shirt uit. ,,waarom ben jij zo mooi." Hoor ik lando achter mij zuchten en dan voel ik zijn handen rond mijn heupen. Ik voel lando zijn lippen in mijn nek. ,,lando." Zucht ik. ,,we moeten weg." zeg ik en lando knikt. Lando en ik hebben nog geen seks gehad. Maar ik merk aan lando dat hij dat zo graag wil. Na onze avond in barcelona is er niks meer gebeurd, ja hier en daar een kus maar dat was het. ,,lan, we moeten gaan." Zucht ik als lando zacht op mijn nek bijt. ,,max wacht wel even." Zegt hij en draait mij om. Hij kijkt mij aan. ,,sky, ik hou zo veel van je." zegt hij en drukt zijn lippen op de mijne. Ik glimlach tegen hem aan en sla mijn armen rond zijn nek. Na een tijdje trek ik terug. ,,nu moeten we echt gaan." Zeg ik en lando knikt.

I Love YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu