sky pov.
lando en ik lopen door de paddock. ,,heb je weer zin om te racen.'' vraag ik lando en hij knikt blij. ,,ja, ik ben ook zo blij dat jou vader het contract heeft getekend. nu kunnen we volgend jaar eindelijk winnen.'' zegt lando blij en ik glimlach naar hem. ,,ja, ik hoop het, je verdient het.'' zeg ik en knijp in zijn hand die rustig in de mijne zit. het is vrijdag ochtend. we hebben nog een paar gezellige dagen gehad op vakantie. ik glimlach naar lando en we lopen de mclaren hospitality binnen. ,,ik ben echt heel blij met de nieuwe sponsors.'' hoor ik zak zeggen en hij draait zich om. ,,o hoi sky.'' zegt hij snel. ,,hoi zak, hoe is het.'' vraag ik hem en laat lando los. ,,ja heel goed, ik ben benieuwd naar de samenwerking volgend jaar.'' zegt hij en ik knik. ,,ja, dat snap ik.'' zeg ik en glimlach naar hem. ,,ik ga mij even omkleden.'' hoor ik lando langs mij zeggen en hij drukt snel een kus op mijn wang. ik glimlach naar hem en kijk hoe hij snel de trap op rent. ik pak een flesje water en loop nar buiten. ik zie al veel mensen aan lando zijn auto werken. over een uurtje is de eerste training. ik glimlach naar will en loop langs de auto af naar de pit lane. ik kijk naar Ferrari en zie charles tegen de muur geleund staan. ik loop op hem af. ,,hey charlie.'' zeg ik blij en hij grinnikt. ,,hey sky.'' zegt hij en glimlacht naar mij. ,,is charlotte er niet.'' vraag ik hem en hij schud zijn hoofd. ,,nee, ze had een fotoshoot in nice. dus ze kan er niet bij zijn.'' zegt hij. ,,ow, het komt wel goed.'' zeg ik en leg mijn hand op charles zijn arm. ,,ja, als ze niet weer de strategie omgooien.'' zucht hij en ik knik. ,,het komt goed oke.'' zeg ik en charles knikt. ,,anders positief denken, dit jaar word het hem toch niet meer. dus volgend jaar pak je het. volgend jaar pak je de wereld titel.'' zeg ik en charles knikt. ,,je hebt wel veel vertrouwen in je vader he.'' zegt hij lachend. ,,niet mijn vader. in jou.'' zeg ik en glimlach naar hem. charles knikt. ,,sky, heb je ooit gevoel gehad. voor mij.'' vraagt hij en zijn blauw/groene ogen kijken mij aan. ik knik voorzichtig. ,,ik ken je al zo lang charles. ik hou van je. alleen ik denk dat er na onze nacht een soort van spanning hangt.'' zeg ik en kijk naar de grond. ,,ja, dat hem ik ook. we weten beiden dat wij toch nooit een relatie krijgen met elkaar. maar ergens hangt er een seksuele spanning.'' zegt hij en ik grinnik nu. ,,ja, maar die spanning heb ik ook met lando.'' zeg ik. ,,ja ik met charlotte.'' zegt hij lachend. ,,ik wilde het gewoon weten. omdat je een keer hebt gezegt dat ik je droom man ben.'' zegt hij en laat zijn biceps zien. ik grinnik en duw charles weg. ,,ja, ik ook die van jou.'' zeg ik en geef hem een knipoog.
JE LEEST
I Love You
Любовные романыvervolg op falling in love. sky probeert nathan te vergeten en een leven op te bouwen met lando. wat als lando niet eerlijk met haar is. kon ze beter bij nathan blijven of ziet ze de liefde voor lando pas als het te laat is? Boek 1: Falling in lo...