Sky pov.
,,dus." Zeg ik ongemakkelijk als ik een slokje neem van mijn water. ,,dus." Zegt nathan en hij kijkt mij aan. ,,we kennen elkaar al zo lang, en we hebben moeite met een gesprek aan gaan." Zucht ik en grinnik zacht. ik hoor nathan opgelucht lachen. ,,ja, klopt. Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen." Zegt nathan en ik zucht. ,,ik wilde je nooit pijn doen." Zeg ik zacht en voel nathan zijn ruwe hand op de mijne. ,,ik had jou nooit pijn moeten doen, ik heb echt zo veel spijt, hoe ik heb gedaan. Ik weet niet wat lando met je heeft gedaan maar je ziet er gelukkig uit. ik hoop dat je gelukkig met hem bent." Zegt nathan en ik voel tranen in mijn ogen. ,,ik heb niks met lando, hij heeft mij geholpen." Zeg ik en nathan knikt. ,,zou je mij kunnen vergeven." Vraagt nathan en ik voel een traan over mijn wang glijden. ,,ik heb je al vergeven nathan." Zeg ik zacht en nathan verschuift zijn stoel langs de mijne en zijn arm glijd over mijn schouder. ,,sorry babes." Zegt hij zacht. ,,ik heb je vergeven, maar zoiets kan ik niet vergeten, ja, de 8-9 jaar die we hadden waren fantastische en ik ben zo dankbaar voor jou, en alles wat je hebt gedaan. Alleen het laatste jaar zijn er zo ontzettend veel dingen gebeurd, tussen ons, die wij niet kunnen terug draaien." Zeg ik zacht en veeg een traan weg. ,,weet ik babe, jij bent echt het beste wat mij ooit is overkomen, hopelijk kunnen we soort van vrienden blijven." Vraagt hij nerveus. ,,ik moet dit eerst nog allemaal verwerken, en jij ook, het is net wat, 3 maanden uit, echt officieel. Na 10 jaar. Maar jij bent een deel van mij, als alles goed gaat wil ik je zeker nog een keer zien." Zeg ik en hij knikt. Nathan kijkt op zijn telefoon. ,,kom, je moet je man aanmoedigen." Zegt hij en grinnikt. ,,het is mijn man niet." Zeg ik lachend. nathan geeft mij een knuffel. ,,blijf je niet." Vraag ik hem en hij schud zijn hoofd. ,,nee, duty calls." Zegt hij en houd zijn telefoon omhoog. Ik knik en zwaai een keer naar hem. ik zucht en loop terug naar mclaren. Ik zie john staan. ,,hey, waar is lando." Vraag ik hem. ,,in zijn kamer, hij is de laatste dingen aan het doen." Zegt john en ik knik. ik loop naar lando zijn kamer en klop een keer aan. ,,lando." Vraag ik met een nerveuze stem. De deur gaat open en ik zie lando staan in een boxer. ,,hey." Zegt hij en laat mij binnen. ,,hoe was je gesprek." Vraagt hij en ik ga op zijn bedje zitten. ,,goed, we hebben eigenlijk grotendeels uitgepraat." Zeg ik en lando knikt. Hij doet zijn zwarte vuurbestendige kleding aan. ,,en nu." Vraagt hij mij als hij zijn race pak aandoet. ,,nu, ja weet ik niet. Doorgaan, focussen op de toekomst." Zeg ik. ,,met hem." vraagt lando en zijn pak hangt nu rond zijn heupen. ,,met jou, denk ik." Zeg ik zacht en lando komt op mij af. ,,denk je." vraagt hij en ik knik. ,,ja, ik wil jou lando, en ik hou van je. alleen ik kan dit nog niet zo snel." Zeg ik en lando knikt. ,,ik hou van je." zegt lando en drukt een lieve zachte kus op mijn lippen.
JE LEEST
I Love You
Romancevervolg op falling in love. sky probeert nathan te vergeten en een leven op te bouwen met lando. wat als lando niet eerlijk met haar is. kon ze beter bij nathan blijven of ziet ze de liefde voor lando pas als het te laat is? Boek 1: Falling in lo...