22.

174 1 0
                                    

sky pov.

ik kijk naar lando. hij is gezellig met charlotte, vince en charles aan het kletsen. ,,maar, je hebt je bouwvakker ingeruild voor de formule 1 coureur.'' vraagt marcus mij en ik grinnik. ,,het was zoiezo al uit tussen nathan en mij. alleen lando heeft het mij laten zien dat ik beter kan krijgen.'' zeg ik en ze knikken. ,,ik laat jullie weer los. fijne avond nog.'' zegt marcus en ik bedank hem. ik loop met tommy naar de rest toe en ik ga langs lando zitten. zijn hand glijd naar mijn bovenbeen en hij knijpt er zachtjes in.

,,babe.'' hoor ik en doe mijn ogen open. ik kijk in twee mooie groene ogen. ,,hi.'' zeg ik en rek mij uit. ,,over een half uur gaan we naar de boot.'' zegt lando en ik mompel iets. ,,5 minuten.'' zucht ik en duw lando op zijn rug en kruip tegen hem aan. ik hoor hem grinniken en hij slaat zijn arm om mij heen. ,,hoelaat is het.'' vraag ik hem. ,,ehm, het is 9 uur.'' zegt hij en ik grom een keer. ,,we lagen pas om 2 uur te slapen.'' zucht ik en kruip nog dichter in lando. ,,ja, slaap dadelijk op de boot maar verder.'' zegt hij en drukt een kusje op mijn voorhoofd. ,,oke.'' zucht ik en ga rechtop zitten. ik kijk over mijn schouder en zie lando blij naar mij kijken. ,,wat.'' vraag ik hem lachend. ,,niks, ik ben gewoon echt heel blij met jou.'' zegt hij en ik grinnik. ,,ik hou van je lando.'' zeg ik en lando gaat ook rechtop zitten. ,,ik ook van jou babey.'' zegt hij en drukt een kus op mijn lippen. mijn hand glijd naar zijn wang. ik voel lando zijn hand over mijn bovenbeen glijden richting mijn billen. hij trekt mij op zijn schoot. ,,we moeten gaan babe.'' zeg ik zacht en lando knikt. ,,klopt.'' zegt lando en drukt een kusje op mijn neus. ik glimlach naar hem. ,,nou opschieten jij.'' zegt hij als hij ons omrolt en op mij komt liggen. ,,dat kan nu toch niet.'' zeg ik lachend en aai over lando zijn rug heen. ,,oke oke, ik ga al.'' zegt lando en gaat zuchtend van mij af. hij loopt naar de badkamer en mijn ogen volgen hem. ik glimlach en mijn naar mijn nagels. ik hou echt van hem. echt heel erg veel, zijn mooie groene ogen, bruine krulletjes. ,,babe.'' hoor ik en kijk op. ik zie lando al helemaal aangekleed voor mij. ,,hu wat.'' vraag ik verbaasd. ,,ik vroeg waarom je nog steeds in bed zat. we gaan over 5 minuten.'' zegt lando lachend en ik grinnik. ,,ow.'' zeg ik en ren snel naar de badkamer.

I Love YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu