sky pov.
,,ik ben zo weg oke, red je het alleen.'' zegt tommy en ik knik. het hotel is leeg. of ja leeg, er zitten gasten in maar verder is alles dicht. ,,de nacht portier komt over een klein uurtje.'' zegt tommy en ik knik weer. ,,is goed.'' zeg ik en doe mijn computer uit. ,,dan ga ik voor zitten.'' zeg ik en glimlach naar hem. ,,hoe is het met lando.'' vraagt hij en kijkt mij aan. ik haal mijn schouders op. ,,geen idee. hij vind charles nu ook ineens een concurrent.'' zeg ik en zucht. ,,nee, hij ook al.'' zucht tommy en ik knik. ,,het komt goed oke. ga maar. ik moet toch nog wat mailtjes beantwoorden.'' zeg ik en glimlach naar tommy. ,,dankje sky, je bent de beste.'' zegt hij en glimlacht naar mij. ,,weet ik toch.'' zeg ik lachend. ,,komt goed, anders even bellen oke.'' zegt hij en drukt een snelle kus op mijn voorhoofd en pak zijn jas en loopt de deur uit. ik ga op de bureau stoel zitten en begin aan mijn mailtjes. de telefoon gaat. ,,goedenavond hotel mon amour, u spreekt met sky.'' zeg ik en hoor alleen geadem aan de andere kant. ,,hallo.'' zeg ik weer en hoor nog steeds niks. ik hang op en focus mij weer op de mails. de telefoon gaat weer. ,,goedenavond, hotel mon amour, u spreekt met sky.'' zeg ik weer. ,,hey sky, met kevin, ik ben iets later.'' zegt kevin, de nachtportier. ,,geen probleem, hoelaat ben je er.'' vraag ik hem. ,,ehm, ik denk 10-15 minuten later.'' zegt hij en ik knik. ,,oke is goed, dan zie ik je zo.'' zeg ik en hang op. ik doe mijn laatste drie mailtjes en kijk even rond. ik rek mij even uit en neem een slokje van mijn water. ik hoor glas breken en kijk op. het kwam uit het restaurant. vince is ook al weg. ik zucht en sta op. ik pak mijn mobiel en loop door de gang naar het restaurant. het is donker. ,,hallo.'' zeg ik en doe de lampen aan. ik zie helemaal niks. ik loop naar de bar en leun erover. ik zie niks. oke apart. ik doe de lampen weer uit en loop weer rustig naar de receptie. ik app tommy om te laten weten dat kevin iets later is en het verder goed gaat. ik loop achter de receptie en hoor weer glas breken. ik kijk op. ,,kevin.'' roep ik. geen gehoor. ik pak mijn telefoon en bel tommy. ,,hey sky, wat is er.'' vraagt hij. ,,weet ik niet. ik hoor wat gekke dingen en ik zie verder niks.'' zeg ik en hoor vince op de achtergrond. ,,moeten wij even komen.'' vraagt hij. ,,nee denkt het niet, alleen ik hoor glas breken en er is niks te zien in het restaurant.'' zeg ik. ,,ow, anders kijk ik morgen even, is het kevin niet die toevallig al binnen is.'' vraagt vince. ,,weet ik niet. hij belde dat hij later was. zoals ik je had geappt.'' zeg ik en dan zie ik een schim. de gedaante komt dichterbij en ik zie een man, met een hoodie op. zijn mond en neus zijn bedekt. hij slaat de telefoon uit mijn hand en drukt mij tegen de muur aan. ,,tommy.'' roep ik hard en voel een hand op mijn mond. de man drukt mij hard tegen de muur aan. ,,sky.'' hoor ik uit mijn telefoon komen. ik kijk naar zijn ogen. bekende bruine ogen. ,,hou je facking bek dicht slet.'' zegt hij zacht en ik kijk hem bang aan. ik voel een traan over mijn wang glijden. zijn hand gaat onder mijn jurk en ik probeer hem weg te duwen. ,,laat me los.'' zeg ik huilend en probeer de man weg te duwen. zijn hand ligt al op mijn string. ik voel zijn vingers al. ,,laat me los.'' schreeuw ik tegen de man en geef hem een knietje en sla hem hard in zijn gezicht. ik ren naar het restaurant. ik hoor zijn voetstappen achter mij. ik laat de lampen uit en loop snel naar de bar. ,,waar ben je.'' hoor ik de man boos roepen. ik kruip snel naar de kassa. ik druk op de noodknop. het rode lampje gaat branden en ik zie een groen camera lampje. de infrarood gaat ook aan. ik blijf op de knop drukken. alsjeblief kom snel denk ik. ,,gevonden.'' hoor ik langs mij en ik schrik. ik voel zijn handen mijn enkels pakken en ik word mee de donkere gang in getrokken.
JE LEEST
I Love You
Romancevervolg op falling in love. sky probeert nathan te vergeten en een leven op te bouwen met lando. wat als lando niet eerlijk met haar is. kon ze beter bij nathan blijven of ziet ze de liefde voor lando pas als het te laat is? Boek 1: Falling in lo...