13.

166 2 0
                                    

Sky pov.

Ik sta langs mijn vader in de garage. Lando zit net in de auto en is bezig met de formatie lap. Ik zet de koptelefoon op mijn hoofd en mijn vader kijkt mij aan. ,,wat.'' Vraag ik hem. ,,hoe ging het gesprek. Vraagt hij en ik zucht. ,,ehm, ja goed opzich. We hebben veel gepraat enzo. Alleen ja, ik kan hem niet ineens na 10 jaar uit mijn gedachte zetten.'' Zeg ik en hij knikt. ,,en lando.'' Vraagt hij en ik zucht. ,,ik wil met hem verder, alleen ik moet dit even verwerken.'' Zeg ik en mijn vader knikt. ,,ja, snap ik. Heb je wel een leuke avond gehad met hem.'' vraagt hij en mijn wangen worden rood. ,,dus het was een goed gesprek. ''Vraagt hij en ik grinnik. ,,zeker, heel goed.'' Zeg ik lachend en kijk naar het scherm. ,,oke, het begint.'' Zeg ik en mijn vader knikt. De lampen gaan uit en ik zie dat lando een goede start heeft. Lando is naar plek 4 gegaan. Ik klap mee met de garage. Als de race is afgelopen heeft lando plek 4 aangehouden. Ik kijk mijn vader blij aan en hij knikt. ,,we hebben we nog een.'' Zegt hij blij en ik geef hem een knuffel. ,,dit doe je niet omdat ik met hem bezig ben.'' vraag ik hem en hij schud zijn hoofd. ,,hij is goed sky, hij verdient onze hulp.'' Zegt mijn vader blij en ik knik. de auto word de garage ingereden en lando stapt uit en komt blij op mij af. ,,ik ben zo trots op je.'' zeg ik blij en geef hem een knuffel. Zijn warme bezwete lichaam plakt tegen de mijne. ,,dankje sky.'' Zegt hij blij en laat mij los. Zak komt blij aan lopen en kijkt mijn vader aan. ,,zullen we de laatste gesprekken gaan houden meneer brown.'' Vraagt mijn vader die knikt en ze lopen samen weg nadat zak lando nog heeft gefeliciteerd. ,,oke, ik ga even naar de interviews.'' Zegt lando en ik knik. ,,is goed, ik wacht hier wel ofzo.'' Zeg ik en hij knikt. ,,loop even lekker rond, het is lekker weer.'' Zegt lando en ik knik. ,,is goed, dan ga ik even opzoek naar charles.'' Zeg ik en hij knikt. ,,dat is goed lieverd.'' Zegt hij lief en ik glimlach naar hem. ik draai mij om en loop de garage uit. ik loop naar het grote rode gebouw. ,,charles.'' Roep ik blij en charles draait zich om. ,,hello.'' Zegt hij blij en geeft mij een knuffel. ,,goed gereden.'' Zeg ik blij en charles kijkt mij aan. ,,plek 9 sky. Het is echt om te huilen.'' Zegt hij en ik leg mijn hand op zijn arm. ,,volgend jaar, met de hulp van pap, kun je kampioen worden. Hou dat ik gedachten oke. Zeg ik en hij knikt. ,,dankje sky, dat jullie dit willen doen.'' Zegt charles blij en geeft mij een knuffel. ,,je verdient het charles, je bent een goede rijder, en je verdient echt alles.'' Zeg ik zacht en ik voel zijn armen strakker rond mijn lichaam klemmen.

I Love YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu