26.

146 1 0
                                    

lando pov.

ik zie haar wegrijden met charles. ,,fack.'' roep ik boos en loop naar mijn kamer. al haar spullen zijn weg. ,,nee.'' zucht ik. ik loop naar de kast en haar kleren zijn weg, de badkamer is leeg. ,,babey.'' zucht ik zacht. ik bel charles op. ,,wat wil je lando.'' hoor ik hem vragen. ,,waar is ze.'' vraag ik hem. ,,bij mij lando, ze belde mij huilend op.'' zegt hij en zucht. ,,ik weet niet wat er dit weekend met jou aan de hand is. maar je hoeft je niet op sky af te reageren.'' zegt charles boos. ,,weet ik. mag ik haar aan de telefoon.'' vraag ik hem. ,,nee, ik wil hem niet spreken.'' hoor ik heel zacht op de achtergrond en mijn hand breekt. ,,zet mij op speaker.'' zeg ik en hoor charles zuchten. ,,babey, ik hou van je. sorry. ik was boos omdat ik zo'n slechte race heb gereden. echt sorry babe. kom terug.'' vraag ik haar en ik hoor haar zuchten. ,,ik ben bij charles. morgen vlieg ik naar nice.'' zegt ze. ,,babey alsjeblieft. ik hou van je.'' zeg ik. ,,slaap lekker lando.'' zegt ze en dan word de verbinding verbroken. ze klonk zo gebroken. ik zucht en laat mij op bed vallen. ik leg mijn handen op mijn gezicht. ,,waarom moet dit zo verdomme moeilijk zijn.'' zucht ik.

ik bel aan. ,,sky.'' vraag ik en klop aan. ik bel weer aan. even later word de deur open gedaan. ,,lando.'' vraagt ze en ik kijk haar aan. ze heeft een handdoek omgeslagen en haar haren zitten in een rommelige knot. ,,wat doe je hier.'' vraagt ze en ik zucht. ,,ik wil met je praten.'' vraag ik. ,,ik moet zo naar het werk.'' zegt ze. ,,alsjeblief, laat mij met je praten.'' vraag ik haar en ik zie haar twijfelen. ,,oke.'' zegt ze zacht. ze opent de deur meer en sky loopt naar haar slaapkamer. ik blijf bij de keuken staan even later komt sky terug. ze heeft een zwarte jurk aan en haar haren zitten in een staart. de eerste plukjes zitten los. ,,thee, koffie.'' vraagt ze zonder mij aan te kijken. ,,water is prima'' zeg ik en volg al haar bewegingen. haar jurk zit strak rond haar lichaam. haar heupen zitten er mooi in. ze is echt prachtig. ,,ik hou van je.'' zeg ik als sky mij aankijkt. ,,ik ook van jou lando. waarom deed je zo.'' vraagt ze zacht. ik loop op haar af. ,,ik weet het niet, ik was gefrustreerd over de race en jij was daar. het is geen goed excuus ik weet het.'' zucht ik en sky leunt tegen het aanrecht. ,,sorry babey.'' zeg ik zacht en streel haar wang. haar groene ogen kijken naar de mijne en ik zie hoop achter haar ogen. ,,ik moet naar het werk.'' zegt ze en loopt van mij weg. ,,wil je dit niet uitpraten babe.'' vraag ik haar. ze draait zich om. ,,ik moet naar het werk lando.'' zegt ze en pakt haar tas. ,,straks dan, morgen.'' vraag ik haar. ,,ik weet niet hoelaat ik klaar ben.'' zegt ze. ,,morgen.'' vraag ik haar chagrijnig. ,,weet ik niet.'' zegt ze en pakt haar jas. ,,hoezo niet.'' vraag ik. ,,omdat ik misschien met charles mee ga oke.'' zegt ze en kijkt mij boos aan. ,,o dus nu ben je ineens met charles bezig.'' zeg ik en kijk haar boos aan. ze schud lachend haar hoofd. ,,fack you.'' zegt ze. ,,ja, zeg je dat ook tegen charles. was je daarom gisteren bij hem. omdat hij wel perfect voor jou is.'' zeg ik en heb er meteen spijt van. sky kijkt mij aan. ze kijkt opzij. ik heb nu echt iets geraakt bij haar. charles was een heel groot discussie punt van nathan en haar. ,,babey sorry ik.'' begin in maar sky onderbreekt mij. ,,als je charles ziet als een concurrent, dan sorry. charles en ik zijn vrienden en ik hou van jou. kom maar terug als je dat zelf inziet.'' zegt ze en loopt de deur uit.

I Love YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu