11.

165 2 0
                                    

Lando pov.

Ik loop de mclaren hospitality in en zie zak en jurgen al staan. Ik glimlach naar ze. ,,goedemorgen lando." Zegt jurgen en ik knik naar hem. ,,goedemorgen." Zeg ik en zak glimlacht naar mij. ,,heb je sky toevallig al gezien." Vraagt jurgen mij en ik schud mijn hoofd. ,,heeft ze met jou gepraat gisteren." Vraagt hij mij en ik knik. ,,soort van." Zeg ik en hij knikt. ,,oke, want nathan is hier zoals ze heeft gevraagd." Zegt hij en ik kijk hem verbaasd aan. ,,ehm, waarom." Vraag ik hem. ,,omdat sky met hem wilde praten." Zegt hij en ik knik. ,,meneer flowers." Hoor ik achter mij en ik draai mij om. Een grote man met een ratelslang tattoeage in zijn nek, kijkt mij aan. nathan zijn ogen glijden naar mij. ,,meneer norris." Zegt hij en kijkt weer naar jurgen. ,,waar is sky, ik zou haar hier ontmoeten." Vragt nathan. ,,hier." Hoor ik achter mij en kijk naar sky. Ze heeft een oranje jurkje aan. team papaya. Ik glimlach naar haar en ze knikt naar mij. ,,zullen we even rondlopen." Vraagt sky aan nathan die knikt. Nathan loopt naar buiten. ,,ik ben terug voor de race begint oke." Zegt ze lief en geeft mij een snelle kus. ik knik naar haar en zie sky de garage uitlopen. Achter nathan aan. ,,waarom is nathan hier." Vraag ik aan jurgen. ,,sky wilde hem spreken. Ze heeft twijfels." Zegt hij en ik kijk hem alweer verbaasd aan. ,,ehm, sorry maar sky lag gisteren en vanochtend bij mij in bed." Zeg ik en jurgen kijkt mij aan. ,,weet ik. Sky zei het. Dat ik deze keer niet binnen mocht komen." zegt hij en geeft mij een knipoog en ik grinnik. ,,ja, dat was niet echt een goede indruk nee." Zeg ik lachend en haal mijn hand door mij haar. ,,maar waarom is hij hier. Als ze met mij bezig is." Vraag ik aan hem en hij haalt zijn schouders op. ,,nathan zit al 10 jaar in de familie lando. Ze waren zwanger en verloofd. Zoiets kun je niet ineens uitzetten." Zegt jurgen en ik knik. ,,ja, snap ik." Zucht ik. ,,ze heeft niet voor jou gekozen he, door jou heeft ze gezien hoe nathan is, en dat ze zo veel beter kan krijgen, ze houd van je. maar ze is nog niet beter." Zegt hij ik en ik zucht weer. ,,lando, je moet je omkleden." Hoor ik john achter mij zeggen en ik daai mij om naar hem. ,,ja, kom eraan." zeg ik en loop naar john toe. We lopen de driveroom in. ,,wat is er, je bent afwezig." Zegt john en ik haal mijn schouders op. ,,sky, ze is praten met nathan en ik vertrouw het niet." Zeg ik en john knikt. ,,ze is terug voor de race lando, het komt goed." Zegt hij en ik knik.

I Love YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu