Sıcak bir aralık gecesi

143 5 2
                                    


İlk oneshot deneyiyimim umarım beğenirsiniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın öpüldünüz ❣️

(18+ uyarı)
____________________________

İyi okumalar.

"Rahat bırak beni!" Boğazımda hissettiğim acı ile kaşlarımı çattım. Ne yapacaktım ben şimdi. Nefret ediyordum bu durumdan. Her zaman örselenmekten, değer görmemekten. Nefret ediyorum.

"Hiç bir zaman beni anlamadın! Anlamayacaksında! Görmüyor musun ölüyorum! Senin yüzünden ölüyorum anla! Özgürlüğümü elimden alıyorsun!" Kalbimde hissettiğim ağırlık çok geliyor artık. Dayanamıyorum. Nefeslerim boğazımda düğümleniyor. Kalbim gereğinden hızlı atıyor. İstemiyorum artık onu.

Ama onu seviyorum.

Disosiyatif kişilik bozukluğu tanısı konulduğundan beri onu tüketiyorum. Kendi ellerimde öldürüyorum onu. O beni hak etmiyor. İçimdeki ikilem yüzünden kişiliklerim yüzünden her gen gün yıprandığını hissediyorum.

Biricik sevgilim Jeon Jungkook özür dilerim.

"V!" Yere çökmüş bedenimin kollarına sarılan büyük ama naif eller beni göğüsüne yasladı. Belime dolanan kaslı kollar titrememi durdurmak için öyle bir sıkıyorduki bedenimi, tüm kaslarım kendini saldı o an. Yüreğimde birikenlerle göğüsüne yığıldım. Bir bebekmişim gibi saçlarımı sevmeye başladı, arada ufak öpücükler bırakıyor beni sakinleştirmek için kulağıma fısıldıyordu.

"Şşhh geçti sevgilim... Sakinleş güzelliğim.... Ağla rahatla.. V artık yok, gitti.. güvendesin, benimlesin.."

Boğazımdan kopan şiddetli hıçkırıkla göz yaşlarım özgürlüğüne kavuştu, ciğerim sökülecek gibi ağlıyordum. Kalbimin ağırlığını kaldıramıyordum artık, nefesimi kesen bu işkencenin bitmesi için her günün gecesi Tanrıya dualarımı iletiyordum. Ama Tanrı bana acımıyordu. Tek elimle gömleğinin yakasını kavrayıp yumruğumun içine aldım, yakaları sırılsıklam olmuştu göz yaşlarım yüzünden.

"Ö-özür dilerim Jungkook. Özür dilerim sevgilim, lütfen affet b-beni, b-bırakma beni l-lütfen."

Kekeleyerek söylediğim sözlerin yüreğimde bıraktığı korku tüm benliğimi acıttı. Bırakmasın beni, gitmesin oda.

"Seni asla bırakmam küçüğüm. Her zaman kollarım arasında olacaksın. Hiç kimsenin seni incitmesine izin vermeyeceğim."

Yanaklarıma bıraktığı sulu öpücükler ile belimdeki ellerini çekip yanaklarıma tutundu. Kaybettiğim parçamdı o benim, diğer kişiliklerimle tek ortak noktamdı.

Kara sevdamdı.

Gözlerimin en derinine bakıyordu. "J-jungkook.. ben kö-kötü biri miyim?" Saçlarımı geriye doğru tarayıp dudaklarıma ufak bir buse bıraktı.

"Sen kötü değilsin.. hiç bir zamanda kötü olmadın.. Sadece çok kırılmışsın.. Hayat seni çok incitmiş miniğim."

Sesi o kadar huzur veriyordu ki, kendi ellerimle yarattığım kaosa ağlarken bir yandanda beni sevme şekline bana verdiği değere ağlayabilirdim. Güvende hissetmem için kucağında kaybolan bedenimi sanki içine sokmak istermişçesine sıkıyordu. Bütün bedenim onun varlığını iliklerine kadar hissediyordu.

Alınlarımızı birleştirdim, onu o kadar çok seviyordum ki onun için ölmeye dahi razıydım. Tanışmamız gözlerimin önünden şerit gibi geçti.

Sıcak bir aralık gecesi & oneshottkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin