°×4×°

348 33 54
                                    

•*•❧❦❧•*• •*•❧❦❧•*•

Bang Krallığı'nda her yıl yapılan ve komşu krallıkların da katıldığı Yeni Bahar Kutlaması zamanı gelmişti. Yeni Bahar Kutlaması, Bang Krallığı'nın kuruluş yıl dönümü kutlamasıdır. Yazdan sonbahara geçerken kurulan Bang Krallığı, her yıl sonbaharın ilk haftası yapılan kutlama ile kuruluşlarını neşeyle anardı. Halk sokakları süsler, tezgahlar açar ve meydanda gösteriler yapardı. Bir hafta süren kutlamanın ilk günü sarayda bir balo olurdu. Bu baloya çevre krallıklardan da olmak üzere neredeyse tüm soylular katılırdı. Herkes, özellikle çocuklar, Yeni Bahar Kutlaması'nı hevesle beklerdi.

Kraliçe oğullarından misafirleri baloya davet etmelerini rica ettiğinde Akira annesinin dediklerini duyup çığlığı basarak herkesi korkutmuştu. Oppalarının ve abilerinin birbirini sevmesini ve ölene kadar onlarla yaşamayı çok istiyordu. Akira'yı sakinleştirir sakinleştirmek konuya geri döndüler.

"Anne neden onların kavalyesi olmamızı istediğini anlamıyorum. Evet, cidden güzel birer omegalar. Ama onlarla baloya gitmemiz tehlikeli, hedef haline gelecekler."

"Merak etme, Changbin. Bu zaten onları korumak için yaptığım bir şey."

"Korumak derken?" diye sordu Minho.

"Jeongin'in vita olduğunu doğruladım."

"Ne?" dedi Chan.

"Eğer Chan ile anlaşabilir ve hoşlanırsa eş olmayı kabul edeceğini söyledi. Ki eş olmayı kabul etmese bile korumamız altında olacak. Siz kavalyeleri olarak gitmezseniz açık birer hedef olurlar. Bir de mümkünse Akira'nın sizi yakıştırdığı kişilerle gidin, mutlu olsun." dedi kraliçe. Oğullarını odada tek başlarına bırakarak yeni gelmiş olan eşinin yanına gitti.

Neye uğradıklarını şaşıran dört kardeş birbirleriyle bakışmaya başladı. Onlar bakışırken Akira oppaları ile birlikte içeri girdi. "İşte kavalyeleriniz!" diye bağırdı Akira.

Üçlü selam verdikten sonra koltuklardan birine oturdu. Jisung neredeydi? "Jisung oppa ne zaman gelecek?" diye sordu Akira.

"Geldim bile!" dedi Jisung içeri girerken. Prenslere selam verdi ve arkadaşlarının yanına ilerledi.

"Kraliçe sizinle konuşmuş olmalı." dedi prenslere Felix. Chan "Evet." diye cevapladı.

"Sizlerle baloya gidecek olmak onurdur." dedi Jeongin. Chan'a bakıyordu. Akira bunu gördü ve sırıtmaya başladı. Seungmin Jisung'a döndü.

"Hyunga haber verdin mi?"

"Evet, yola çıktı bile. Baloya yetişirim dedi."

"Tamamdır! Geriye sadece sabretmek kaldı."

"Ne olduğunu sorabilir miyim?" diye sordu Minho.

Jisung ona döndü ve "Kraliçe anlatmadı mı?" dedi. Kafasını olumsuz anlamda sallayan Hyunjin cevabı vermişti.

"Çok bir olay yok ya. Sadece Park Krallığı'nın kralı Park Jinyoung'u yerle bir edeceğiz."

"Ne!"

"Jisung öyle mi söylenir? Salak!"

¦¦¦¦¦¦¦¦

Balo salonu kral, kraliçe, prensler ve prensesi bekleyen soylular ile doluydu. Wang Krallığı, Shin Krallığı, Park Krallığı, Jeon Krallığı ve Kim Krallığı müttefiklerinin kuruluş yıl dönümünü asla kaçırmadığı gibi yine kaçırmamış ve bu özel baloya katılmıştı. Elbette olacaklardan habersizlerdi.

Kral, kraliçe, prenses ve prensler salona giriş yaptı. Normalde katıldıkları balolara kavalyeleri ile giden prensler veya prensesler Yeni Bahar Balosu'na kavalyesiz gelir ve daha sonra kavalyeleri oldukları kişiler ile dans ederdi. Yeni Bahar Balosu'nda edilen dans önemli olduğundan prenslerin dans ettiği kişilere müstakbel eş gözü ile bakılırdı. Bu da o kişilerin neredeyse dokunulmaz olduğunu gösterirdi.

Coniugis | JeongchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin