°×3×°

354 37 24
                                    

Yundukie-kie duygulandırdı beni ❤‍🩹🥺 Bu yüzden yeni bölüm! 🤗

•*•❧❦❧•*• •*•❧❦❧•*•

Felix Seungmin'e sarılırken acısını göz ardı etmeye çalışıyordu. Kızgınlığı ağır geçerdi. Eğer kendini kontrol etmekte çok iyi olmasaydı yaklaşık dört gün boyunca acıdan kıvranıyor ve bir alfa için yalvarıyor olurdu. Fakat Felix'in kızgınlığı sadece ilk gün ağır geçerdi, sonraki günler ise sadece halsiz olur ve tatlı bir papatya kokusu yayardı etrafa. Seungmin'in yasemin çiçeği kokusunu koklarken yavaşça uykuya daldı. Normalde Jeongin'in hayalet orkide kokan feremonları ona daha iyi gelse de vita olan arkadaşını tehlikeye atmak istemiyordu.

Deltalar nadirdir. Ve asıl eşleri vitalar olsa da onlarla aynı anda doğmaları neredeyse imkansızdır. Vitalar ise aşırı nadir bir türdür. Onlar doğduğunda mutlaka bir delta vardır lakin deltanın, güçlenmesinden korkanlar vitayı katleder. Bu yüzden tarihte çok az delta ve vitanın bir araya geldiği görülür. Bunlardan biri de Bang Krallığı'nın en güçlü kralı delta Lucas'tır. Vita eşini tesadüf eseri bulmuş ve güçlenmişti. Herkes deltanın mükemmel bir kral olduğunu söylese de akıllarda bir soru vardı: Deltayı güçlü kılan vitasını bulması mıydı, vitasına olan karşılıklı sevgisi miydi?

Bir delta olan veliaht prens Chan bu sorunun cevabının karşılıklı sevgi olduğuna inanıyordu. Bir vitayla tanışmak isterdi. Güç için değil, eğer büyük büyük dedesi aşık olduğu vitayı bu kadar severek güçlendiyse o da birini severek güçlenmenin ne demek olduğunu öğrenmek istiyordu. Çocukken bunu çok istese de büyüdükçe bu isteklerinin olmayacağının farkına varıp vazgeçmişti. Bir omegaya, betaya veya alfaya karşı hissedeceği sevginin de onu güçlü kılacağına inanıyordu. Kardeşi Akira'nın Jeongin'in mor gözlere sahip olduğunu öğrenene kadar.

¦¦¦¦¦¦¦¦

Jisung ve Hyunjin saraya geri döndüklerinde Hyunjin yorgunluktan bayılacak gibi duruyordu. Onları gören Minho yanlarına gitti.

"Ne bu halin Hyunjin? Babamın kılıç talimlerinden çıkmış gibi duruyorsun."

"İnan bana hyung babamın kılıç talimleri hiçbir şey."

"Ne oldu da bu kadar yoruldun?"

"Bu Jisung var ya bu Jisung, hiç yerinde durmuyor!"

"Size ormana girmeden önce benimle gelirseniz yorucu olacağını söylemiştim."

"Abartıyorsun sanmıştım!"

"Özür dilerim Prens Hyunjin ama dayanıklı olduğunuz söylenemez. Yeterince çevik bir düşman sizden güçsüz olsa dahi sizi alt edebilir. Şimdi izninizle arkadaşlarımın yanına gidiyorum."

Hyunjin'in şaşkın bakışları eşliğinde saraya girdi. Kardeşine bakıp güldü Minho.

"Söylediklerinde haklı ama bu yorumları yapmasına şaşırmadım değil."

"Ya! Ben dayanıksız değilim!"

¦¦¦¦¦¦¦¦

Ertesi gün kahvaltıya katılan Felix kraliyet ailesini şaşırtmıştı. Kızgınlıkta olduğunu söylemişlerdi fakat buna dair hiçbir belirti yoktu, tatlı papatya kokusu dışında.

"Felix'in kızgınlıkta olduğunu sanıyordum." diyen kraliçeye döndü Jeongin.

"Felix hyungun kızgınlığı ağır geçer ama bir gün sürer. İlk günden sonra sadece feremon yayar o kadar." diye cevapladı.

Coniugis | JeongchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin