Yazılılarımın bitişi şerefine yeni bölüm!
•*•❧❦❧•*• •*•❧❦❧•*•
Minho aniden Jisung'un üstüne meyve suyu püskürtmesiyle şaşkınlıkla gözlerini açtı.
"Hadi ama Sungie! Bu, bu olayın yaşandığı beşinci sefer!"
Jisung daha önce hiç Minho'nun üstüne herhangi bir şey püskürtmemişti. İlk defa olmuştu, beşinci kez olmamıştı. Ama bu dediği çok da dikkat çekmedi, kendisi ve Jisung dışındaki kişilerin dikkatini çekmedi.
Jisung Minho'nun onun hakkında bir şeyler hatırlama ihtimali ile heyecanlandı. Anılarının hepsi yoktu ama Minho'ya olan sevgisini tek bir anıda hissetmiş ve o sevgiye tutunmuştu. Minho'yu ilk gördüğünde ise bu sevgi onu ağlatacak kadar özlem duymasını sağlamıştı. Gece herkes uyurken ağlamıştı sessizce. Ve kendine sinir olmuştu, anılarını unuttu diye. Halbuki bu ne onun suçuydu ne de başkasının.
Minho ise neden bu cümleyi kurduğunu düşündü. Daha sonra ise bunun anılarıyla, unuttuğu anılarıyla, ilgili olduğuna karar verdi. Karar verdiğinde ise kendini hatırlamaya zorladı. Başarmıştı! Tüm anıları olmasa da bir kaç anısını hatırlamıştı! Jisung ile olan anılarından bir kaçını.
Bunun sevinciyle gülümsedi. Özlemle kısa bir bakış attı Jisung'a. Daha çok bakmak istese de babasının konuşmasıyla dikkatini Jisung'tan çekti.
"Bu güzel bir karar. Hazırlıklarla ilgilenmeye başlayabilirsiniz. Ne zaman hazır olmuş olursanız o zaman nişanınızı yaparız."
Changbin ve Seungmin teşekkür etti.
"Neden 2 hafta sonra yapmıyoruz? Annem, oppalarım ve ben her şeyi hallederiz."
Akira'nın bilmiş bir şekilde konuşması hepsinin nedensizce hoşuna gitmişti. Onu kırmamak için kabul ettiler. Seungmin biraz yorulacaktı anlaşılan.
Kral Minho'ya döndü.
"Minho artık ne yapmak istediğine karar verdin mi? Abine yardım etsen dahi sana yapmak istediğin bir şeyi yapmanı, sevdiğin bir eş bulmanı ve mutlu bir şekilde yaşamanı söylemiştim. 10 yıl oldu, hâlâ bir karar veremedin mi?"
14 yaşındayken sormuştu kral oğullarına ne yapmak istediklerini.
Chan krallığı en iyi şekilde yönetmeyi ve halkının huzurunu korumak istediğini söylemişti.
Changbin ordunun komutanı olup düşmanlarını korkudan titretmek istediğini söylemişti. Böylece ülkelerine kimse saldıramayacaktı, abisinin yükü azalacaktı.
Hyunjin sanata ilgi duyduğu için bu yönde ilerlemek istediğini söylemişti. Mimari alanında kendini geliştirmek ve ülkedeki her yapının mimarisini tasarlamaya karar vermişti.
Minho ise yapmak istediği bir şey bulamamıştı. Babası ona bunu düşmesini söylemişti ve bunu yaparken isterse abisi Chan'a yardım edebilirdi.
Minho sonunda kararını vermişti. Ama yine de bunu hemen herkese açıklamak istemiyordu.
"Bir karar verdim lakin biraz daha düşünmem lazım. İlk öğrenecek kişilerden birisin baba."
Omegalar neyden bahsettiklerini bilmeseler dahi sormadılar. Fakat kraliyet üyeleri merak etti Minho'nun kararını.
¦¦¦¦¦¦¦¦
Minho Jisung ile konuşmak istemişti. Bu yüzden birlikte Minho'nun çalışma odasındalardı.
"Gergin olmaya gerek yok. Ben bir kaç anımı hatırladım, sen vardın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coniugis | Jeongchan
Fanfiction[Şuan devam etmiyor.] Coniugis Latince eş anlamına gelir. Prensesi kurtaran omegaların içlerinden birinin veliaht prensin yani deltanın eşi çıkacağını kim bilebilirdi ki? ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅ Omegaverse ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅ Chanin Mins...