°×5×°

305 29 44
                                    

Bölüm sonunda ben bile göt oldum.

•*•❧❦❧•*• •*•❧❦❧•*•

"Jisung öyle mi söylenir? Salak!"

Felix hyung Jisung hyunga bağırdıktan sonra ofladı. Prensler bir açıklama bekliyordu ve bunu yapacak olan tabi ki Seungmin idi.

"Park Jinyoung'un aslında asıl varisin amcası olduğunu biliyorsunuzdur. Herkese asıl varisin öldüğünü söyleyerek tahta çıktı. Ama öyle değil. Krallara kurduğu tuzakla ölmelerine sebep oldu ve prensi de öldürmeye çalıştı. Prens bir türlü kurtuldu. O prens, Park Jimin, yıllardır Bang Krallığı'nda saklanıyor."

"Bütün bunları nasıl biliyorsunuz?"

"Biliyoruz çünkü Jeongin prensin en yakın arkadaşı, ben koruması, Felix ise hizmetlisiydi."

"Ya Jisung?"

"Jisung prensi öldürmek için görevlendirilen kişiydi. Ama Felix ile arkadaş olunca kaçmalarına yardım etti. Yıllardır Jimin hyungu tahta nasıl geri çıkarabileceğimizle ilgili düşünüp duruyorduk. Kraliçeden yardım istedik, böyle bir durumda elbette yardım edebileceğini söyledi."

"Bu durum karışık bir durum ve Park Jimin kesinlikle haksızlığa uğramış. Park Jinyoung ağır bir cezayı hak ediyor."

"Onun cezasını bizzat ben vereceğim. O pislik yaşadıklarımın bedelini ödeyecek!"

"Sakin ol Jisung, alacaksın intikamını."

"Ne yaptı?"

Soruyu soran Minho'ydu.

"Yanlış soru. Ne yapmadı ki?" dedi Jisung.

¦¦¦¦¦¦¦¦

"Kızımın saygısızlığı için özür dilerim."

Kral Daniel özür diledikten hemen sonra kızını kolundan tuttu ve kenara çekti. Jeongin'in açıklaması herkesi şaşırtmıştı. Elbette Chan'ın güçlememesini isteyen soylular kafalarında bir plan oluşturmaya başlamıştı bile.

Chan Jeongin'in kulağına eğilip fısıldadı. "Neden hemen açıkladın ki? Şimdi seni hedef alacaklar."

"Öğrendikleri anda alacaklardı zaten. Bu durumu öne çektim o kadar. Ayrıca bana bir şey yapamazlar, eğitimliyim ben."

"Bu açıklaman gerektiği anlamına gelmez."

"Sakin olur musun? Ölmeyeceğim. Ben bir şey yapamazsam bile sorun değil. Park Jimin'in gücünden korkacak ve bana dokunmayacaklar."

"Kral Jimin o kadar güçlü mü?"

"Jimin hyungun babaları öyle sıradan değildi. Onu doğuran babası ay alfasıydı, diğer babası ise yıldız alfası."

"Ay ve yıldız alfası mı? Onların feramonları çok ağır ve baskındır."

"Evet. İki alfadan, iki baskın alfadan doğdu Jimin hyung, baskın omega olarak. Onun feramonu çok baskın; bir alfa gibi karşısındakine boyun eğdirebilir, bir omega gibi karşısındakini etkileyebilir."

"Benimle mi övünüyorsun Jeong?"

Jimin yanlarına gelip konuşmuştu.

"Haşmetli omega kral Park Jimin! Beni eşin yap lütfen!" dedi Jisung.

"Hayır! Sen abimle evleneceksin!" diye çıkıştı Akira. Jisung kırmızıya dönerken gülüşü soldu. Seungmin onun yüz değişimi ile gülmeye başladı.

Coniugis | JeongchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin