•*•❧❦❧•*• •*•❧❦❧•*•
2 hafta sonra
Seungmin ve Changbin'in nişanı Akira'nın önerisiyle biraz değişti. Olacak nişan kimse anlayamadan hem Seungmin ile Changbin'in hem de diğerlerinin nişanı oldu.
Tüm ülke prenslerin nişanlanmasını bekliyordu fakat bunun aynı anda olacağını tahmin etmemişti.
Hazırlıklar bitmişti. Akira her şeyi küçücük yaşıyla ayarlamıştı ve bunu olgunlukla yapmıştı. Kraliçe, kral, prensler ve oppaları o kadar şaşkındı ki her şeyi halletmesine 2 haftayı şaşkınlıkla geçirmişlerdi.
Her şeyin çok güzel olacağına emindi Akira. Fazla emindi.
Nişana iki gün kalmıştı. Ve Jeongin kızgınlığa girecek günü bulmuştu. Neredeyse tüm saray onun kokusu ile kaplanmıştı ama sadece Chan kontrolünü kaybetme derecesine geliyordu. Sonuçta o eşiydi. Bu yüzden kimse onu tutamıyordu. Jeongin'in kaldığı ve şuan Jisung'un kokusu ile sakinleşmeye çalıştığı odanın kapısını açarken kontrolü pek de elinde değildi.
"Jisung! Dışarı!"
Dışarı çıktı Jisung. Chan'ın Jeongin'e iyi geleceğini biliyordu.
"Chris! Yardım, yardım et lütfen!"
"Sakin ol bebeğim. Sana elbette yardım edeceğim."
Üstündeki gömleği çıkarırken konuştu.
¦¦¦¦¦¦¦¦
Sabah kahvaltıya mühürüyle inen çift sohbet konusuydu masada.
"Mühürlenirler demiştim Minho!"
"Evet dedin Hanji."
Minho Jisung'a çok bağlanmıştı. Hayatı boyunca yapacağı şeye karar vermiş ve ilk önce Jisung ile, daha sonra da babası ile konuşmuştu.
Minho Jisung ile birlikte eğlendiği bir hayat istiyordu. Bunun için babasıyla konuşmuştu. Şimdilik gitmek istedikleri yerlere gideceklerdi ve oranın güzelliklerinin tadını çıkaracaklardı. Daha sonra ise ne yapmak isterlerse onu yapacaklardı.
Jisung ise son 10 gündür neredeyse tüm anılarını hatırlamıştı, Minho da öyle.
Jeongin onu utandıran büyüğüne sinsi bir sırıtmayla cevap verdi. "Bizden önce mühürlenmenizi bekliyordum aslında hyung."
"Kes sesini velet!"
Jisung'un atarlı çıkışı gülümsetti masadakileri.
Kahvaltıdan sonra bekar oldukları son iki günü dolu dolu geçirmeye karar verdiler. Hoş ruhları bekar değildi. Birlikte geçirmeyi istemelerinin bir sebebi de Hyunjin ve Felix idi.
Hyunjin ve Felix yakınlardı, evet, ama diğer üç çift gibi bir yakınlık değildi bu. Daha çok yakın iki arkadaş gibi bir yakınlıktı. Anıları eksikti hala. Ve bu neredeyse tüm anılarını kazanmış diğerlerinin garibine gidiyordu. Sonuçta Hyunlix ikilisi çok bitişik, yapış yapış olsalar da tatlı olan bir çiftti. Fakat olmayan anıları yüzünden birbirlerine soğuklardı. Diğerleri bugün onları daha da yakınlaştırmak istiyordu. Ve bunu önceki hayatlarında yaptıkları gibi yapacaklardı.
Hyunjin Changbin'in onu aniden aramasıyla pratik odasına gitti. Acaba yine ne olmuştu da Changbin arayıp ona hemen gelmesini buyur etmişti? Pratik odasına girdiğinde herkes oradaydı.
Jisung Felix'i tutmuştu ve eliyle ağzını kapatmıştı. Hyunjin her zamanki gibi birbirleriyle uğraştıklarını düşündü.
Changbin Hyunjin'in yanına geldi ve bir şey gösterme bahanesiyle onu Jisung ile Felix'e yaklaştırdı. Jisung yeterli yakınlığa geldikleri anda Hyunjin'in bileğine bir şey taktı. Bir kelepçe, diğer ucu Felix'in bileğinde olan bir kelepçe.
"Öpüşüne kadar bu kelepçeleri çıkarmıyorum." dedi Jisung ve anahtarı sevgilisi Minho'ya verdi. Ondan asla alamazlardı anahtarı.
"Minho."
"Evet Jisung?"
"Bağlama oyunu?"
"Bağlama oyunu Jisung."
•*•❧❦❧•*• •*•❧❦❧•*•
Yeni yılınız kutlu olsuun!
Kısa ama bu kadarı yetişti yani idare edeceksiniz artık.
2024 güzel bir yıl olmazsa 2024'ün pisliği.
Yeni yılınız Stray Kids ile geçsin, dolu dili geçsin, para getirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coniugis | Jeongchan
Fanfic[Şuan devam etmiyor.] Coniugis Latince eş anlamına gelir. Prensesi kurtaran omegaların içlerinden birinin veliaht prensin yani deltanın eşi çıkacağını kim bilebilirdi ki? ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅ Omegaverse ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅ Chanin Mins...