Part{3}Mr.Lemin~ ဒါဘယ်လိုတွေဖြစ်နေကြတာလဲ!!
ရုတ်တရက်ဖေဖေ န့ဲဟွာစန်းလည်းပြန်ရောက်လာပြီ.. ဂျောင်ကု ကူိအော်လိုက်မှ ထယ်ယောင်း လက်ကိုလွှတ်ပေးလိုက်တယ်.. ထယ်ယောင်းလည်း လက်ကိုလွတ်လိုက်တာန့ဲ ဖေဖေပါမြင်သွားတာကြောင့်ရှက်စိတ်ရောဒေါသစိတ်ပါပေါင်းပြီး အခန်းထဲကနေအမြန် ပြေးထွက်လာလိုက်တယ်.. ဖေဖေန့ဲ ဂျောင်ကု ဘာတွေဆက်ပြောပြီးဘာတွေဆက်ဖြစ်နေကြလဲ သူ မသိချင်တော့ပါ..
Mr.Lemin~ မင်းကိုယ်အကို၀မ်းကွဲကိုတောင် အလွတ်မပေးပါလား ဂျောင်ကု! ဟမ်!!
Jk~ အကိုကြီးပေါ့..ဟက်!.. သူတို့သားအမိက ကျတော်ဘ၀အတွက်ဘယ်တော့မှ အမေတစ်ယောက်န့ဲ အကိုတစ်ယောက်ဖြစ်လာမှာမဟုဘူး.!
Mr.Lemin ~ အေး ဒါဆိုလည်း ငါဘက်ကလုပ်သင့်တာလုပ်ရတော့မှာဘဲ မနက်ဖြန် မင်း အမရိှကို မနက်စောစောလေယာဉ္န့ဲသွားပြီးအဲမှာဘဲမင်းကျောင်းဆက်တတ်တော့..! ဒါဘဲ.
ဂျောင်ကု ပြန်ပြောချိန်တောင်မရလိုက်ဘဲ ဖေဖေက တံခါးဆောင့်ပိတ်ကာ ခပ်မြန်မြန်ဘဲထွက်သွားခ့ဲတယ်..
Jk~ တောက်စ်!! ခင်ဗျားလုပ်နိုင်တုန်းတော့ နေနှင့်အုံးပေါ့ ထယ်ယောင်း.ကျတော်ပြန်လာတ့ဲအချိန်ကြရင် ခင်ဗျားတို့သားအမိကိုဘယ်လို ပြသာနာရှာပြမလဲဆိုတာစောင့်ကြည့်နေလိုက်...
>>>>>>>>>>>>
ထယ်ယောင်းဒီနေ့မနက် ဆင်းလာတော့ ဂျောင်ကုကိုမတွေ့. စိတ်မ၀င်စားပေမယ့် ညက ကိစ္စကြောင့် ဖေဖေဒီကောင်လေးကို ဘယ်လောက်တောင်ဆူလိုက်သလဲမပြောတတ်.. ဘူး.Mr.LeMin~ သားထယ်.ဖေဖေ ပြောစရာရိှတယ် မီယောင်းကိုရောဘဲ.
Taehyung~ ဟု
Mr.Lemin~ jk ကိုဖေဖေ ဒီမနက်လေယာဉ္န့ဲ ကိုးရီးယားပို့လိုက်တယ်.. သူအဲမှာဘဲကျောင်းဆက်တတ်လိမ့်မယ်..
MiHyumg~ ဟင် ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲ အကို. သားဂျောင်ကူ ကဘာတွေလုပ်ထားလို့ အဲကိုတောင်ပြန်ပို့လိုက်ရတာလဲ.
သူကတော့မအ့ံဩပေမယ့် မေမေက တော်တော်အ့ံဩသွားတယ်ထင်တယ်.. ဖေဖေကို တရစပ်မေးနေတော့တာဘဲ.. သူလည်း ကောလိပ်သွားရအုံးမှာမို့နှုတ်ဆက်ကာ နေရာကနေ ထွက်လာလိုက်တယ် စိတ်ထဲမှာလည်း အရမ်း ကျေနပ်မိတယ် ဒီကောင်လေးကိုအဲမှာကျောင်းဆက်တတ်ဖို့ပို့လိုက်တယ်ဆိုတော့ သူ့ဒီမှာ လွတိလွတ်လပ်လပ်နေလို့ရတယ်လေ..
တီ..တီ....တီ...
Jk~ ဟယ်လို.
Yoonmin~ ယျောင့် မင်းတကယ်ဘဲ ကိုးရီယားရောက်သွားတာဆိုတာ ဟုလား.Jk~ မယုံရင်ငါအိမ်သွားကြည့်လေ.
Jin~ ဟေ့ကောင် ငါ့ကိုဖုန်းခနပေး.
Yoonmim~ ရော့.
Jin~ jk မင်း ဒါဆို အဲမှာဘဲတကယ်ကျောင်းဆက်တတ်မှာလား. ဒီကိုရောပြန်လာအုံးမှာလား.
Jk~ ဘွဲ့တစ်ခုရအောင်ထိတော့ဒီမှာနေရအုံးမှာပေါ့ နောက်မှ ငါဘာသာ ပြန်လာဖို့စဉ်းစားထားတယ်. အော်မင်းတို့. ငါ့အိမ်အကြောင်းကို အမြဲတမ်းငါ့ကို သတင်းပို့ ကြားလား.Jin~ အေးပါ ငါသိပါတယ်.
Jk~ အင်း ဒါဘဲ
Jin~ ဟာ ဟေ့ကောင်နေအုံးလေ.ဟယ်လို..ဟယ်လို.. ကျစ် ဒီကောင်ကွာ. သူ့အကိုတစ်၀မ်းကွဲကြီး. က ရည်းစားတောင်ရတော့မယ်လို့ပြောမလို့ဟာ..RM~ မင်းက လေရှည်နေတာကိုး လိုရင်းတိုရင်း မရောက်ဘူး..
©©©©©©©©©©© ©©©©©©©©©©
"8 နှစ်ခန့် ကြာသော်"အချိန်တွေလည်း ဘယ်လိုအကုန်မြန်မှန်းကိုမသိဘူး ခုဆို သူ့အသက် 27နှစ်တောင်ပြည့်သွားပြီ.. လမ်းလျှောက်ရင် ကူိယ့်ဘာသာတွေးတောနေတုန်း.. ရုတ်တရက် ဟိုအကောင်စုတ်လေးရ့ဲ အကြောင်းက ပါသူ့အတွေးထဲ၀င်လာခ့ဲတယ်..
Taehyumgpov* ဒီချိန်ဆို ဟိုကောင်လေးလည်း . 23 နှစ်တောင်ပြည့်လောက်ရောပေါ့..အ့. ဒီအကောင်ကြောင်းကူိ ဘာလို့တွေးလိုက်မိမှန်းမသိဘူး.. *အခု ထယ်ယောင်းက စီးပွားရေးဘွဲ့နှစ်ခုလောက်ရထားပြီးမို့. ဖေဖေကုမဏီမှာ CEO အဖြစ် တာ၀န်ယူ စီမံပေးနေရတယ်.. သားအရင်းမဟုတ်ပေမယိ့ ဖေဖေက သူ့ကိုတော်တော်ယုံကြည်ထားပါတယ်..ကုမဏီက လူတွေကလည်း ထယ်ယောင်းကိုအထင်သေးအမြင်သေးပုံစံန့ဲ ဆက်ဆံတာမျူိးတွေမရိှဘူး. ဂျောင်ကု ထက်တောင်ပိုခင်မင်နေသေးတယ်. တစ်ခါတစ်လေ သူဌေးသာ Mr.Lemin ရ့ဲသားအရင်းဖြစ်ရင်ကောင်းမှာဘဲလို့ပြောကြတ့ဲအထိပါဘဲ..
တီ..တီ.
Taehyung~ ဟယ်လို.Mr.Lemin~ သား ဖေဖေပြောစရာရိှလို့ အိမ်ကိုပြန်လာခ့ဲလို့ရမလား..
Taehyung~ အခုလားဖေဖေ အရေးကြီးလို့လား.
Mr.Lemin~ အင်း:::::အရေးကြီးတယ်ဘဲပြောရမှာပေါ့..
ဖေဖေစကားပြောတာက သိပ်ပြီး အဆင်ပြေတ့ဲပုံမပေါက်ဘူးလို့ထယ်ယောင်းခံစားမိလိုက်တယ်.. စိတ်ထဲမှာ
လည်း သူတွေးသလိုမဖြစ်ပါစေန့ဲ ဆုတောင်းနေမိတယ်..
~~~~~💙~~~~~~💙~~~~~~💙~~~~~~~~💙