💙Step~brother💙

481 28 3
                                    


Part{6}

ဒေါက်...ဒေါက်..

Jk~ ဒီမှာ! တံခါးဖွင့်စမ်း!..

   ညကြီးမိုးချူပ်အခန်းရှေ့လာအော်နေသောသူကို.. ထယ်ယောင်း ဘယ်သူမှန်းမသိတာကြောင့်.. အိပ်ချက်မူးတူးန့ဲ တံခါးထဖွင့်ပေးလိုက်တယ်.. သူ့အသံက နှစ်ထပ်လောက်အုတ်ထားတ့ဲနံရံကိုတောင် ဖောက်ထွင်းနိုင်တော့. အိမ်အကူကောင်လေးတွေများ အရေးကြီးလို့လာအော်ခေါ်နေတာလားဆိုပြီး.. အသဲအသန်ထဖွင့်ပေးလိုက်တယ်..

ချလောက်ခ်!

Taehyung~ ဟင်..

   သူထင်ထားသလိုတစ်ယောက္မှမဟုဘဲ. အပေါ်ထပ်မရိှ
စွပ်ကျယ်တစ်ခုတည်းသာ ၀တ်ဆင်ထားတ့ဲ ဂျောင်ကုဖြစ်နေတယ်.. သူလည်း ရုတ်တရက်ဆိုတော့သတိလက်လွတ်ဖြစ် သွားပြီ. ကြောင်ကြည့်နေမိတယ်...

Jk~ ဟက်..မီးရောင်မိှန်မိှန်လေးအောက္မှာတောင် လှပနေ တ့ဲ ပန်းပွင့်လေးဘဲ....

   သူ့ပုံစံက အရမး်မူးနေပြီး.. သူ့စကားတွေက ကူိယ်ကိုအထင်သေးသလိုဖြစ်လာတာကြောင့်.. ထယ်ယောင်း. တံခါးကို ကျယ်ကျယ်ဖွင့်ပြီး. သူကိုရန်တွေ့ဖို့လုပ်လိုက်တယ်.

Taehyung~ ဒီမှာ ဂျောင်ကု!..ဟင်.

   တိုက်တိုက်ဆိုင်ဆိုင် ဒီနေ့သူအအေးမိနေတော့ သူ့အသံက နှာသံလိုလိုကလေးသံလိုလိုပေါက်နေတယ်.. သူ​ှေဂျာင်ကုကိုပြန်ရန်တွေ့တာကို..ဂျောင်ကု က မျက်လုံးတွေပြူးကျယ်အောင်ကြည့်ပြီး..

Jk~ ဟားဟား....တကယ်တော့..ပန်းပွင့်လေးမဟုဘဲ..ကလေးလေဘဲ....ဟား... haha.!....

Taehyung~ မင်း!.. အခုထွက် ..
Jk~ မထွက်၀ူး...ဟီး..ဟီး..
    နုှတ်ခမ်းလေးစူပြးီ နှာသံန့ဲ​ရန်တွေ့ နေတ့ဲ ထယ်ယောင်းကို ဂျောင်ကု ဘာကြောင့်မှန်းမသိ. ချစ်ဖို့ကောင်းတယ်လို့မြင်လာမိတယ်..

Taehyung~ ငါ့ကို လာမလှောင်န့ဲနော် ဂျောင်ကု ငါ့မင်းထက် ကြီးတယ်.

Jk~ ဟုလား ပြကြည့်..!

     ပြကြည့်ဆိုပြီး ဘောင်းဘီကီလှမ်းဆွဲဖို့ပြင်နေ တ့ဲဂျောင်ကုကြောင့်.. ထယ်ယောင်း ငူိမ့ဲမ့ဲ ရုပ်န့ဲ . ပြန်အော်နေလိုက်တယ်..

~Step💙Bother~Where stories live. Discover now