💙Step~brother💙

418 22 0
                                    


Part{14}

  ~ ဒါတွေက အရေးကြီးတ့ဲ ဖိုင်တွေမို့လို့ မင်းကိုယုံကြည်ပြီးသေချာအပ်ထားတာလေ !အခုဘယ်လိုဖြစ်ပြီးဖိုင်တစ်ဖိုင်လျော့နေရတာလဲ ထယ်ယောင်း..!

Taehyung~ ကျတော်..ဒီ စတိုခန်းထဲမှာသေချာ ထည့်သိမ်းထားခ့ဲတာပါ ဂျာကြီး.

~ ထည့်သိမ်းထားတယ်ဆို ရိှရမှာပေါ့ ဘာလို့ မရိှတော့တာလဲ.ငါ့ကို သေချာအခိုင်အလုံရှင်းပြလေ! မင်း အလုပ်ကိုပေါ့ပေါ့ဆဆ လုပ်နေတယ်လို့ငါမြင်တယ် ထယ်ယောင်း! မင်းကို ယုံကြည်လို့ အခုလိုပေါ့ပေါ့ဆဆ လုပ်ချလိုက်တာလား.. !

Taehyung~ မ..မဟုပါဘူး ဂျာကြီးရယ်...ကျတော်..တကယ်တကယ်တောင်းပန်ပါတယ်.. ပျောက်မယ်လို့လည်း မထင်ထားလို့ပါ.

~ အော် ငါက ထင်ထားလို့လား မင်းပြောပုံက.တော်ပြီ မင်းသွားတော့ ဒီလ မင်းလစာကိုဖြတ်ရလိမ့်မယ်.

Taehyung~ ဗျာ.. ဟု.ဟုက့ဲပါ..
   ဒီနေ့ မေမေန့ဲ ပျော်ပျော်ရွင်ါ ရွင်မနက်စာ စားပြီးအလုပ်လာခ့ဲပေမယ့် အလုပ်ရောက်တော့ သူပျော်ရွင်မှုတွေပျောက်ဆုံးကုန်တယ်.. မနေ့က သူ့ကိုအရေးကြီးတ့ဲ project အတွက် ဖိုင်ငါးခုကို ဂျာကြီးက ယုံယုံကြည်ကြည်န့ဲသိမ်းထားခိုင်းတာ..အခု ဘယ်လိုဖြစ်ပြီးတစ်ခုပျောက်နေလိမ့်သူစဉ္းစားလို့မရ.. သော့လည်း သေချာခတ်ထားခ့ဲတာပါ
အခုတော့ လစာထဲက အဖြတ်ခံရတော့မယ်.တစ်လ လစာက ကွန်ဒိုခန်းငှားခလောက်ဘဲ ရိှတယ် ..ဒီပုံစံအတိုင်းဆို သူ အချိန်ပိုင်းအလုပ်တစ်ခုတော့လုပ်ဖို့လိုနေပြီထင်တယ်..
တကယ်တော့ သူကူိယ်တိုင်က အလုပ်ကိုပေါ့ဆတာမဟုဘဲ မကောင်းတ့ဲအရာတစ်ခုကြောင့် ကံဆိုးလာတာမှန်းသားသိခ့ဲရင် ဘယ်လိုတုံပြန်မိမလဲ..
တင့်.တင်း....
Taehyung~ စိတ်ရှုပ်ရတ့ဲကြားထဲ ဘယ်သူက စာလာပို့နေတာလဲ အားအားယားယား..
  မကြည့်ချင်ပေမယ့်လည်း အရေးကြီးကိစ္စဘာညာလား မသိတာကြောင့်ဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့. unknown ဆိုပြီး သူထဲကို ချိန်းထားတ့ဲစာတစ်စောင်ရောက်လာခ့ဲတယ်..

💬 ဒီနေ့ည ၇ နာရီ.. ******* Bar မှာလာတွေ့ပါ.. အရေးကြီးကိစ္စမို့လို့ သင်အချိန်တွေကိုမနစ်နာစေရပါဘူး.. တကယ်လို့သင်နစ်နာကြေးမတောင်းရင်တောင်ကျတော်တို့ကပေးသွားမာပါတစ်နာရီ.. ၀မ် တစ်သောင်း နှုန်းန့ဲ..

~Step💙Bother~Where stories live. Discover now