1. Kısım 6. Bölüm

4 1 0
                                    

Annemin günlüğündeki alfabe 39 şekilden oluşuyor ve ben bu şekillerin 28 tanesini çözebildim. Günlüğü okumak için yalnızca 11 şekli daha çözmem gerekiyor. En çok okumak istediğim yer ise günlüğün ilk paragrafı ve benim adımın geçtiği ilk sayfa. Şimdilik ilk paragrafı neredeyse okuduğum için o paragraftaki bulamadığım harfleri bulmakla işe koyuldum.

Bugün benim en mutlu günüm. Sevdi_im adamla evleniyorum. Birbirimizi çok uzun bir zamandır tanımasak da onu sevdiğimi tüm kalbimle hissediyorum. Zaten birini sevmek için uzun bir zamana ihtiyaç yoktur. Ruh e_inizi g_rdü_ünüzde onu tan_rs_n_z. _i_er insanlardan _arkl_d_r. Sizin için yarat_ld___n_ bilirsiniz. Atlas da benim için yarat_lm__t_ sanki. Onun g_zlerine bakt___mda huzur buluyorum, ellerini tuttu_umda güçleniyorum.

Okuyamadığım kelimeleri başka bir kağıda yazdım.

İlk kelime 'sevdiğim' olmalıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk kelime 'sevdiğim' olmalıydı. Annem babamdan bahsediyordu. Birbirlerini ne kadar çok sevdiklerini düşününce duygulandım. Aşkın var olduğuna inanmamı sağlasalar da benim başıma böyle bir aşkın gelmeyeceğini bilecek kadar gerçekçi bir insandım. Bu şekilde 'ğ' harfini de öğrendim.

İkinci kelime 'elinizi' ya da 'eşinizi' olabilirdi. 'l' harfini zaten bulduğum için o seçeneği eledim ve 'eşinizi' olduğuna karar verdim. 'ş' harfini de bulmuş oldum.

Üçüncü kelimede biraz önce ilk kelimede bulduğum şeklin aynısı vardı. Onun 'ğ' olduğunu bildiğim için yerine yerleştirdim: g_rdüğünüzde. Bu kelimenin 'gördüğünüzde' olduğu çok belliydi. Yani ':' şekli 'ö' harfine karşılık geliyordu.

Dördüncü kelimede bilmediğim yalnızca bir harfi bilmiyordum. Cümlenin tamamına da k-bakarak dördüncü kelimenin 'tanırsınız' olduğuna karar verdim ve 'ı' harfini de bu şekilde bulmuş oldum.

Beşinci kelimeye de 'ğ'yi yerleştirdiğimde geriye bilmediğim bir harf kaldı: _iğer. Bu kelime 'ciğer' ya da 'Diğer' olabilirdi. 'ciğer' olmasını saçma bulduğum için 'Diğer' olduğunu tahmin ettim. 'D' harfinin küçük halini daha önce bulmuştum. Şimdi de büyük halini buldum.

Altıncı kelimeye 'ı' harfini yerleştirdim ve yalnızca ilk harfini bulamadığımı fark ettim. Bu kelime 'farklıdır' olmalıydı kesinlikle.

Diğer kelimelerdeki harfleri de yerine yerleştirdiğimde bütün paragrafı okuyabiliyorum artık:

Bugün benim en mutlu günüm. Sevdiğim adamla evleniyorum. Birbirimizi çok uzun bir zamandır tanımasak da onu sevdiğimi tüm kalbimle hissediyorum. Zaten birini sevmek için uzun bir zamana ihtiyaç yoktur. Ruh eşinizi gördüğünüzde onu tanırsınız. Diğer insanlardan farklıdır. Sizin için yaratıldığını bilirsiniz. Atlas da benim için yaratılmıştı sanki. Onun gözlerine baktığımda huzur buluyorum, ellerini tuttuğumda güçleniyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PUANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin