_____ ___im __ m_tl_ ____m. S___i_im a_amla __l__iyo__m. _i__i_imi_i _o_ ____ _i_ _ama____ ta__masa_ _a o__ s___i_imi t_m _al_iml_ _iss__iyo__m. _at__ _i_i_i s__m__ i_i_ ____ _i_ _ama_a i_tiya_ yo_t_r. ___ __i_i_i ____________ o__ ta___s____. _i___ i_sa_la__a_ _a__l____. Si_i_ i_i_ ya_at_l______ _ili_si_i_. Atlas _a ___im i_in ya_at_lm__t_ _a_ki. O___ ___l__i__ _a_t___m_a _____ __l_yo_, _ll__i_i t_tt__m_a ___l__iyo___m.
Bir çok harfi bilmeme rağmen annemin günlüğündeki ilk paragraf benim için hala bir gizemdi. Tek okuyabildiğim babamın adı ve bazı rakamlardı. Sayfanın başında evlendikleri günün tarihi, sonlarına doğru ise 3 ve 4 rakamları... Anlayabilidiğim başka hiçbir şey yok.
Babamın anlattığına göre evlendiklerinde annem 4 puanmış. Babamsa 3... Bu yüzden herkes onları yargılamış. Annemi kendisinden daha düşük bir insanla evlendiği için dışlamışlar ama bu onların evlenmesine engel olamamış. Birbirlerine delicesine aşıklarmış.
İkisinin de ailesi yokmuş. Birbirlerinden başka kimseleri yokmuş. Babam hep çok büyük bir aileleri olmasını istediklerini söyler. Onlar da kendi ailelerini kurmuşlar.
Annem beni doğurana kadar da çok mutlu yaşamışlar. Zengin değillermiş ama huzurlularmış. Sonra ben gelmişim ve doğumumda annem ölmüş. Annemi hiç tanımadım ama babamın anlattığına göre hayat dolu bir kadınmış. Her zaman eğlenecek bir yol, gülecek bir sebep bulurmuş. Ablam annemden bahsederken çok güzel bir gülümsemesi olduğunu söyler. Bence ablam da gülümsemesini hatta güzelliğini annemden almış.
Annemi, bu harika kadını tanımayı çok isterdim. Bu yüzden bu günlükleri çözmek çok önemli. Annemi ancak bu şekilde tanıyabilirim.
İlk sayfadan hiçbir şey anlayamadığım için ikinci sayfaya göz gezdirdim. Yine umutsuzluğa kapılıp defteri kapatacakken son paragrafta tanıdık bir şey gördüm: annemin adı.
Daha doğrusu annemin adına çok benzeyen bir şeyler gördüm. Günlüğün başındaki şekillerle karşılaştırdım. Sadece bir şekil farklıydı. Onun da küçük 'e' harfi olduğunu tahmin ettim. Üçüncü kelime ise babamın soyadı olmalıydı: River. Sanırım günlüğü yazmaya başladıklarında henüz evlenmemiş olduğunu için yalnızca kendi soyadı kullanmış, ikinci sayfada ise artık evli oldukları için iki soyadını da kullanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PUAN
FantasyHerkes puanlarına göre yaşamak zorunda. Zeka (🧠), güç (💪🏼) ve popülarite (⭐) nasıl yaşayacağımızı belirliryor. Bileğimizde bu üç lekeyle doğuyoruz. 5 puan olan çok az kişi var. Onlar bizi yönetenler. Güç ve zeka bebeklikten beri girdiğimiz sınav...