Преди 2 години, 3 месеца и 25 дена

580 68 8
                                    

Глава 10

Гледна точка на ****(познайте)

- Трябва да нападнем сега. Кралят е слаб и принцът още не се е възкачил на престола. Господарке, добре ли сте?

Не, не бях добре. Бях в плен вече две години. Тук бях господарка, защото някакъв демон се беше решил да превземе ангелското царство.Преди две години, три месеца и двадесет и пет дена, тъкмо когато щях да се прибирам в апартамента си, той ме отвлече и ми показа истината за мен и родителите ми. Вече две години бях нещо като годеница на този демон- Леонард. Мразех го и го ненавиждах, но за да оцелея и да се върна при по-малката си сестричка трябва да се преструвам. Григори, моят слуга, продължаваше да ми говори, но аз не го слушах.

- Да, разбира се Григори. Благодаря. Напълно съм съгласна, че трябва да нападнем сега. Къде е Леонардо? Не съм го виждала днес.

- Отиде на лов, господарке. Каза, че Вие ще поемете управлението за няколко седмици.

- Така ли? Не знаех. Какво се очаква от мен?-не че ме интересуваше точно това, точно сега.

- Ще подписвате документи, ще се грижите за войниците, които са останали тук и ще...

- Мога ли да предприема военни действия?- изведнъж ми светна тази идея.

- Не..., господарке за да предприемете военни действия, вие трябва да сте кралица. Тоест трябва да се...

- Омъжа за Леонардо. Разбирам. Какво друго трябва да правя?- просто страхотно! Исках да поведа проклетите демони на гибел, но първо аз трябва да се обвържа с един. Все още имах шансове за свобода.

Това беше моят шанс. От две години Лео не ме е изпускал от поглед. Все още не разбирам защо ме отвлече, но това нямаше значение. Сега просто исках да загърбя цялата тази история с ангелите и демоните. Просто исках да се прибера при единствения човек, който ме обичаше безусловно- сестра ми. Нямаше да позволя и тя да бъде въвлечена в цялата тази каша. Отидох до отворения прозорец. Погледнах верния си слуга. Приготвяше ми закуска и мърмореше как иска да унищожи ангелите. Аз естествено също бях ангел, но уж скоро щях да се женя за Лео и щяла съм да стана демон, дрън, дрън и други такива глупости. По скоро Дяволът ще възкръсне, отколкото аз да се омъжа за този убиец.

АнгелиDonde viven las historias. Descúbrelo ahora