Bölüm 10

154 12 2
                                    

Tüm ağlama ve kargaşa sona erdikten sonra.
  Raphine, hizmetçilerle birlikte dolabın önünde ciddi bir şekilde durdu.
  Bugün Violet’in Zerkan'ı getirmeye karar verdiği gündü.  Kıyafetlerini özenle seçmesi gerekiyordu.
  Bu önemliydi.
  "Hadi gidelim!"
  "Daha fazlasını ister misin?"
  'Ne kadar genç olursan ol... Yine de Zerkan'ı ilk kez görüyorum, bu yüzden dikkatli olmalıyım.'
  Koyu saçlı ve kırmızı gözlü çocuk nefesini kesen inanılmaz güzel bir çocuktu.
  "Oh, o adamı mı kovalıyorsun?"
  Bu sefer bakışlarımızı diğer tarafa çevirelim ve bir taraftan konağın hizmetçileri yine heyecanlı yüzlerle durumu izliyorlardı.
  Raphine gönülsüzce kolunu Dük'e doğru uzattı.
  "Önce ben saklanacağım!"
  "Bana çok şey ver."
  O anda Sylane'in sözleri duyuldu ve Raphine aynasında kendini görmek için başını çevirdi.
  "Ben, ben saklanmalıyım..."
  "Daha sonra.  Daha sonra.  Teklif etmeliyim ama iyi görünmeliyim.
  'Bilmiyorum!  O iri adamla nasıl saklanırsın!  Şimdi saklambaç mı oynuyorsun?  Bu komik mi?'
  Başını çevirdiğinde tavus kuşunun uzakta inlediğini ve düşesin onu teselli ettiğini gördü.(Eva : ne alaka???)
  Dük Aston, titreyen elleriyle Raphine'i tutarak oturdu.  Süreç çok yavaş ve dikkatliydi.
  Luka ve Lois heyecanlandılar ve bir yerlere koşmaya başladılar.
  Çünkü ben-
  İfadesi ve atmosferi genç yaşının aksine oldukça sakindi.  Başka bir deyişle... Çok soğuktu.
  "Yalnız seyahat etmek tehlikelidir."
  Ruby, Hunsu'yu yanına koydu.  Raphine haklı olduğunu söyleyerek başını salladı.
  Onlara bakanlar Aston Dükü için tezahürat yapıyorlardı.
  Dalgalanan eteğin dalgalar gibi  görünmesi güzeldi.  Raphine'in gök mavisi gözleri aynaya bakarken parladı.
  Raphine'in sözleriyle Dük heyecanlandı ve ona biraz daha çörek verdi.
  " Hmm, bu arada bebeğinizin yanında dikkatli olmaya ne dersiniz...]
  Aston Dükü ağlarken mutlu görünüyordu ve Düşes sevgiyle gülümsedi.
  "Haydi aşkım."
  "...."
  Öte yandan, Raphine şaşkındı .
  Sanki bir rekabet varmış gibi ikili omuz omuza çarpıştı ve koştu.
  Büyüyünce ne kadar yakışıklı olacağını şimdiden tahmin ediyordu.
  'Utanç verici....'
  "Hanımefendi, buna ne dersiniz?"
  Sophia'nın ısrarı üzerine Dük, çöreği çatalla dikkatlice biraz aldı.
  Raphine inanamayarak etrafına bakındı.  Yanından geçen hizmetliler gülümseyerek Raphine'e baktılar.
  Bu saklambaç... Komik değil.
  Sonra Sophia, dükün kulağına bir şeyler fısıldadı.  Tavus kuşu, "Ah!" dedi.  Bunu yaparken masanın üzerine yerleştirilmiş küçük bir bardağı aldı ve Raphine'in dudaklarına götürdü. (Eva : tavus kuşu meselesini anlamadım..)
  Puck!
  Sanki Raphine'in sabah olayı yüzünden kalbini Dük'e açtığını düşünür gibi, herkes bu sahneyi izledi ve içini ısıttı.
  Adrian da ailesine gülümsedi.
  "Şimdi gidip bir şeyler atıştıralım mı?"
  " Raphine uzağa gitmez, tamam mı?"
  Raphine'den sorumlu hizmetçi Shilaine, nazik bir sesle sordu.
  "Raphine, iyi misin?"
  "Çekti."
  "Ah!"
  Hayatı boyunca kılıç tutan iri ellerini ve kalın kollarını çöreklerden kurtulmak için titreyip titrediğini görmek biraz gülünçtü.
  'HAYIR....'
  "Harika!"
  Adrian sordu ama Raphine de başını salladı ve mesafeye doğru koşmaya başladı.
  Sylane, fermuarının veya iç dikişlerinin Raphine'in tenine değmemesine dikkat ederek onu giydi.
  Sonra çocuğun arkasından Violet belirdi.  Endişeyle Raphine'in belini sıvazladı.
  Gerçekten mutlu bir görüntüydü.

Çocukça ama... Bence bir şekilde eğlenceli olabilir...?
'Kalbimi açmaktansa...'
Raphine üzüm suyunu aldı ve içti.
Sylane, limon rengi saçlı ve açık kahverengi gözlü bir hizmetçi olduğunu ve başlangıçta Düşes'in evinde çalışmak için buraya geldiğini söylüyor.
Çılgınca koşan Raphine'in vücudu bir şeye çarptı ve poposu üstüne  yere yığıldı.
Saklambaç ama bu kadar büyük birini mi taşıyorsun?  Ayrıca, ne zamandan beri seni takip ediyor?
Raphine hemen Silane'nin elini tuttu.
Kimse bu kadar uyumlu ve huzurlu bir ailede anlaşmazlığın geleceğini beklemiyordu.
Koca tavus kuşunun şişmiş bir yüzle tek başına çömeldiğini görmek yürek parçalayıcıydı.
Kollarındaki pembe oyuncak ayının bacakları titriyordu.
'Rahat ama...'
'O konforlu.'
Kalbim biraz atmaya başladı.
Yine de yanımda bıraktığım oyuncak ayıyı unutmadım ve yanıma aldım.
Ama dükün yüzü ciddiydi.
"Kayıp!"
bu...
"Orası tehlikeli. Odasına gidip saklanmaya ne dersin?"
O kadar ciddiydi ki, uygun bir atıştırma saatinin tadını çıkaramadım.
Burada yaşarken şefkatli dokunuşlarına alışmaya başladı.
Raphine, Silane'den çok hoşlanıyordu.
"Evet, yine de bu huzuru sağlayalım."
Dünyadaki en önemli şeyi yapan insan gibi.
Ayrıca, kan çekimi diye bir şeyin gerçekten var olup olmadığını görmek beni derinden etkiledi...
Önceki hayatına dair anıları bulanık olsa da bir çocuk gibi tam anlamıyla özümsenmemişti.
"Bebeğim, nereye saklanacaksın?"
"...."
Arkadan koşan Rendel huzursuzdu ve Raphine'i uyandırmaya çalıştı.

"Bugünün atıştırmalığı nedir?"
Sesinin o kadar yumuşak ve nazik olmasıydı ki, onu her duyduğumda içini rahatlatıyor.
Raphine, sanki gezegeni kurtarmak için bir görev duygusu edinmiş gibi kararlıydı.
Titreyen elleriyle pastanın olduğu çatalı Raphine'in küçük ağzına götürdü.
"...."
"Nereye saklanmalıyım?"
Tavus kuşları, sanki Raphine'in ağzında yemek görmekten mutlu olmuşlar gibi onlara bakmaya devam ettiler.
Önceki yaşamdan acıklı anılar yavaş yavaş soldu ve hafızamda yalnızca orijinaliyle ilgili içerik kaldı.
Raphine  yuttu ve koyu saçlı oğluna bakmak için başını kaldırdı.
Seni her gün gördüğüm için mi?  Artık korkutucu gelmiyordu.
Hiçbir zaman acıkmadığı için, Raphine artık yetişkin düşüncesine devam etmekte hiç zorlanmıyordu.
Tavus kuşu ailesine geldikten sonra her gün atıştırmak için beklemek eğlenceliydi.
Ama ondan önce.
"Yorganın altına saklanırsan, genç efendi Adrian bile bulamaz!"
Kalbim güm güm atıyordu.  Saklambaç çok mu eğlenceliydi?  Bu çılgınlık olur mu?
Silane'in ona verdiği parlak gök mavisi bir elbiseydi.
Böylesine külfetli bir atıştırma zamanından sonra.
Kendi kendine böylesine büyük bir söz verirken, bir anda karşısında Luka'nın yüzü belirdi.
"Ah dene, Raphine."
Raphine arkasına baktı ve Adrian, Luca ve Lois'in masanın karşısında oturduğunu gördü.
Ayrıca daha önce yaşadığı aristokrat ailenin kötü anıları da unutulmuştur.
Sıcak bir el Raphine'in belini kavradı ve onu nazikçe kaldırdı.
Bu çocuk, gelecekte takıntılı bir adam olacak olan 'Ebedi Alevin Sonu'nun erkek kahramanıdır.
Yemekleri yemek kadar keyifli ama ara öğün keyfi de ihmal edilemez.
Ama bazen bir çocuğun içgüdüleri ortaya çıkar.
Göğsünden bir parça  göksel kumaş gerildi ve yakası dantel ve ipekle kaplandı.
Raphine, dükün kollarından zar zor kurtulmayı başardı ve bahçesinde koşmaya başladı.
"Ah...."
Sizce kim aptal?  Saklambaç oyununun bir şaka olduğunu biliyor musun?
Heyecanla ileri geri koştu ve bahçenin yanından geçerken birden yanında büyük bir gölge belirdi.
"Raphine! Kardeşlerinle saklambaç oynamak ister misin?"
Lezzetli bir şey yediğinde, güzel bir şey gördüğünde veya garip ya da ilginç bir hikaye duyduğunda.
Pembe saçlı üç çocuk parlak gözlerle Raphine'e bakıyorlardı.
Bu iyiye işaretti.
"Yaralandın mı?"
"Zerkan Perdenia."
Raphine titreyen bir ifadeyle ağzını açtı.
"Efendim Rendell...!"
"Raphine, bugün sana biraz tatlı vereceğim."
"Çok sakin görünüyorsun."
"Adrian hyung !"
"Raphine! Buraya gel!"
"Ayy!"
Çünkü tüm kötü anıları silebilir ve mutlu bir son yaratabilirsiniz.
Alçak ve ağır bir sesle.
Teklif etmesi gereken kişi oydu.
Ağzına gelen peynirli çörek beklediğinden daha lezzetli ve yumuşaktı.
"Heok adımı söylüyor..."
Raphine yumruklarını sıktı ve çekici Adrian'ın gelmesini bekleyerek çarpan kalbini sakinleştirdi.  Umarım yakında gelirsin....
Tatlının beklediği açık bahçe masasına yöneldiğinde, Eston Dükü onu parlak bir ifadeyle karşıladı.
"Ben de seni beslemek istiyorum..."
Mükemmeldi çünkü kalkık burunlu bir çocuk gibi görünmek istemiyorum.
"Harika!"
"Raphine!"
Raphine irkilerek durduğunda, takip eden kişi gülümsedi.
Raphine onun sesini ilk duyduğunda şaşkınlıkla başını kaldırdı.
"Hiç saklambaç oynamadın mı?"
"Ben de. Kucağıma oturup beni beslemeni istiyorum."
「Evet, şimdi sadece bir teklif yapmam gerekiyor!」
"abi!"
Hala sıcaktı, bu yüzden ağzımda eridi.
Kendilerine köpek diyen Luka ve Lois sinirlendiler ama biraz takılmaya karar verdiler.
'Utanç verici....'
"Hoşuna gitti mi!"
"Evet?"
"Tamam. O zaman 100'e kadar sayacağız ve gidip onları bulacağız, böylece herkes saklanacak."
Uzun boylu bir adamdı.
Luka ve Lois homurdandı.
"Düşüncelerimi okumaya devam etme!"
"...!"
Luca, Adrian'ı aramak için koştu.
"Lezzetli mi tatlım?"
Hemen hayır demek istedim ama... Dük Aston'ın ifadesi çok mutlu görünüyordu.
"O zaman sana bunu giydireceğim."
"Yalnız gidiyorum!"
"Vay."
"Bayan. Benim adım Rendell, hanımın eskort şövalyesi."
Öte yandan Adrian, Raphine'e sıcak bir gülümseme gönderdi.
Raphine yanında oturan oyuncak ayıya baktı.
Raphine nereye attığını ve yumrukladığını ancak şimdi fark etti.
Aslında iki kardeş artık 8 yaşındalar yani saklambaç oynayacak yaşta değiller ama fikir Raphine'in seviyesine göre oynamaktı.
Dük heyecanla sordu.  Rafine başını salladı.  Ve sanki daha fazlasını istermiş gibi ağzı, "Ah!" dedi. 
Rahatsız edilme nezaketini gösteren Adrian, küçük erkek kardeşlerinin isteklerini yerine getirdi.
Raphine başını salladı ve Sylane tatlı tatlı gülümsedi.
Raphine, Rendell'i itti ve kaçtı.  "Haha!"  arkadan hafif bir kahkaha duyuldu ama Raphine bunu görmezden geldi ve kaçtı.
Oyuncak ayıyla koşan Raphine, bir süre dinlenmek için orada durdu.
Ayrıca yanındaki annenin yüzündeki ifade beklenti doluydu.
"Bitti."
Kızıl saçlı şövalyesi bu arada kibarca kendini tanıttı.

~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~

Not: kullandığım ingilizce kaynak çok kötü maalesef...

Ağabeyim için, Erkek Baş Kahramanı Baştan ÇıkaracağımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin