Raphine utanarak dudaklarını sıktı. İyi görünmeliydi....
"Hey, arkan iyi mi Raphine?"
"Evet...."
Raphine, dostça bir sesle soran Violet'e başını salladı.
Yine de bakışları Zerkan'a çevrilmişti.
Violet bunu fark etti ve sinsi sinsi güldü.
"Raphine, Bu Adrian ve o zamanlar bahsettiğim arkadaşım Zerkan. Veliaht Prens'e söyle."
"Merhaba, sen Adrian'ın kız kardeşi misin?"
"...."
Zerkan'ın selam vermesine rağmen Raphine tereddüt etti.
Violet, bunun Raphine'in utangaç olmasından kaynaklandığını düşünür, bu yüzden onu severdi. Garip bir ses çıkardı.
Ama şimdi Raphine çok gergindi.
"Ne, ne söylemeliyim?"
[Ondan seninle evlenmesini iste bebeğim! Kendinden emin konuş!]
'durduk yere mi...?'
「Aslında, evlilik teklifleri böyle bir şeydir! Tereddüt etme! Raphine, git!]
Ruby'nin desteğiyle, Raphine gözlerini sımsıkı kapattı.
Sonra uzanıp Zerkan'ın kolundan tuttu.
"Ben, ben..."
"Evet ne?"
Zerkan kaşlarını çattı ve vücudunun üst kısmını hafifçe aşağı indirdi.
Tereddüt kısa sürdü. Raphine, davranışlarından cesaret aldı ve yüksek sesle bağırdı.
"Lütfen benimle evlen!"
"...."
"...."
"...."
"...."
"İyi bebek! Mükemmel bir evlilik teklifiydi!] (Eva : kız yerine ben utandım(⸝⸝⸝⁼̴́◡⁼̴̀⸝⸝⸝)
Raphine'in şoke eden sözlerine karışan Zerkan ve Violet, eskort şövalye Sir Rendell'i izliyorlardı.
Ve arkadan yaklaşan Adrian'a.
Herkes şaşkındı ve sadece gözlerini kırpıştırdı.
"...."
Raphine bir şeylerin ters gittiğini anladı.
Raphine bir yetişkin gibi düşünmeyi sürdürse de, kaçınılmaz olarak durumu bir çocuk gibi kavrayamadığı zamanlar oldu.
Sadece bu andı.
'Bir şey yanlış...?'
"Yanlış mı? Mükemmel bir şekilde teklif ettin.]
Ruby'nin sözleri üzerine Raphine biraz rahatladı. Sonra başını kaldırıp Zerkan'a baktı.
"...."
Yakışıklı çocuk kaşlarını çatmış ona bakıyordu.
"Bir ret olmalı."
Evet, ilk etapta başarılı olacağını düşünmüyordu.
"Şşş..."
Neyse, önemli değildi.
Ne de olsa orijinal karakterlerin akademiye gitme yaşı 12'dir.
Yani, bundan yaklaşık iki yıl sonra.
O zamana kadar Raphine, Zerkan'ı sözlü sözleşmesinde verdiği evlenme sözünü kabul etmeyi planladığına ikna etmekte çok inatlıydı.
Raphine, kendisine bakan Zerkan'a bakarken dudaklarının kenarlarını beceriksizce yukarı kaldırdı.
sordu birkaç kez gözlerini kırpıştıran ve kaşlarını çatan Zerkan.
"... Benimle evlenmek mi istiyorsun? "
Raphine başını o kadar sert salladı ki başı düştü. çok tutkulu
"Ah."
Sessizliği bozan yandan izleyen Violet oldu.
Parlak bir şekilde gülümsedi ve Raphine'e sıkıca sarıldı.
"Raphine sana ilk görüşte aşık olmuş olmalı! Ama Raphine, peki ya ablası? Ha? Ablasıyla evlenmek istemiyor musun? Biraz kıskandın mı? Düne kadar sadece ablası sever gibiydi."
Raphine, Violet'i yüz yüze kucakladı ve yüzünü yanağına ovuşturdu.
Evet, aslında mümkünse hayatı boyunca Violet ile yaşamak istiyordu.
"Ama kız kardeşi erkek kardeşimle gitmek zorunda."Adrian'ın Violet'e olan sevgisi inanılmaz derecede derindi. Kimsenin bilmediği ölçüde, ama yalnız bir şekilde öldü.
"Ablasını seviyor ama..."
Raphine, Zerkan'ın kolundan tuttu ve sanki Violet'ne üzülüyormuş gibi ona el salladı ve dudaklarını bulandırdı. Daha sonra ona doğru utanarak ekledi.
"Seninle evlenmek istiyorum."
Zerkan sanki durum komikmiş gibi baktı.
"Bu kötü bir tepki değil mi?"
[Bu kötü bir tepki mi? O adam çoktan geçti! Başarı, bu!]
Ruby'nin sözleri bir şekilde güvenini artırdı.
Ama o zamandı.
Yumruk atışı.
Mermer zemine çarpan ayak sesleri bıçak gibi geldi.
Giderek hızlanan tempo, bir anda Raphine'e yaklaştı.
Sus!
Adrian hızlı bir el hareketiyle Raphine'i Violet'in kollarından çekti.
Sonra kendi arkasına sakladı.
"Üzgünüm. Sanırım kardeşim bir hata yaptı."
Adrian'ın her zamankinden farklı soğuk bir sesi vardı. Ve gözleri özellikle soğuktu.
Raphine boş boş kafasının arkasını okşadı.
"Ruh halimden dolayı olmalı."
Adrian gerçekten nazik, sıcak, güneşli bir gülümseme, zarafet ve nezaket.
Tüm bu yumuşak kelimeleri bir araya getiren çok standart bir alt adamdı.
Adrian, yanında duran Sör Rendell'e bir fiske attı ve çenesini şaklattı.
"Evet usta!"
Tek bir çene hareketiyle ne verdiğini biliyor muydu?
Rendel, Raphine'i kaptı ve bir yere gitmeye başladı.
"Aşağı indir!"
Raphine, Rendell'in kollarına sarıldı ve ayaklarıyla mücadele etti ama Lord Rendell'in yürüyüşü hızlandı.
Bunu gören Zerkan gülümseyerek konuştu.
"Adrian, kardeşin benimle evlenmek istiyor."
"Kulağa anlamsız geliyor. Küçük kardeşim henüz 6 yaşında. Bir çocuğun söylediklerini ciddiye mi alıyorsun?"Nedense Adrian'ın sesi biraz titredi.
Raphine, kısa uzuvlarını sallamakla yetindiği için, ikisi arasında giderek azalan konuşmayı tam olarak duyamadı.
"...."
"...."
Zerkan ve Adrian.
İkilinin gözlerinde tuhaf bir sinir savaşı vardı. Daha önce hiç hissetmediğim bir atmosferdi.
Violet ikisine baktı ve afalladı.
'Hey ne...?'
Öncelikle Zerkan'ın ara sıra böyle oynaması şaşırtıcı değil ama sık sık görülüyor....
"Adrian, nasıl sinirleneceğini biliyor muydun ki?"
Violet öyle düşündü ve gözlerini kırpıştırdı. Adrian'ın yeni görünüşü muhteşemdi.
"Bu kadar hassas olduğunu ve bıçak gibi tepki vermeyi bildiğini mi söyledi?"
Buna şaşıran Zerkan da aynı görünüyordu.
"...."
O zaman. Violet ve Zerkan gizlice bakıştılar.
İkisi arasında zımni bir işaret geldi ve gitti. Çok eğlenceli bir işaretti.
Önce Violet konuştu.
"Vay canına o yaşta evlenmek istiyorsan ciddisin...! Ben 6 yaşındayken ailemden bir şövalyeyle evlenmek için de ısrar etmiştim. Gerçekten ciddi miydin?"
dedi Violet doğal olarak. Zerkan, hemen sırtına vurarak karşılık verdi.
"Tamam mı? Şey... O zaman ciddi ciddi düşünmem gerekecek...?"
"...."
Adrian titreyen yumruklarını sıkarak ikisine baktı.
"Evet, evet. Zerkan! Hala gencim ama hala bir leydiyim. Hanımın kalbini kırabilir miyim? Biz, Majesteleri bu büyük Veliaht? Haydi evlenelim!"
"Evet, güzel olur."
Zerkan sırıttı ve Raphine'in gözden kaybolduğu yöne doğru yürümeye çalıştı ama Adrian onu engelledi.
"Dur...."
Adrian derin bir nefes aldı ve beyaz bayrağı kaldırdı.
Başını eğip elleriyle yüzünü silerken, Violet yüksek sesle gülmeye başladı.
Zerkan da bunun komik olup olmadığını anlamak için kaşını kaldırdı ve güldü.
Violet güldü ve gözyaşlarını sildi.
"Vay Adrian. Küçük bir kız kardeşin var, yani çok koruyusun, değil mi"
"İşte bu. Eskiden yüzünde oldukça soğuk bir ifade vardı."
"... Sataşmayı kesin."
Adrian kaşlarını çattı ama Violet ve Zerkan daha da sevindiler.
"Her neyse, bu biraz üzücü... Bizim Raphine düne kadar ablasının en iyisi olduğunu söylemişti..."
Uzun süredir gülen Violet, hayal kırıklığıyla dolu bir sesle mırıldandı. Zerkan ona bakıp gülümsedi.
O da şaşkındı.
Daha önce hiç görmediğim 6 yaşındaki bir çocuktan evlenme teklifi aldım.
Onunla beklenmedik bir ilk karşılaşmaydı.* * *
Bu sırada Raphine, Lord Rendell'in kollarında sallanarak bahçeye döndü.~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağabeyim için, Erkek Baş Kahramanı Baştan Çıkaracağım
RomantizmNe umutları ne de hayalleri olan saplantılı bir trajedi romanına düştüm. Daha doğrusu erkek başrolün ile sözleşmeli evlilik yapan kadın başrol ile karşılıksız bir aşk yaşayıp ölümüyle son bulman İkinci erkek başrolün en küçük kız kardeşi olmuştum. E...