Çevirmen:EvanglinaDuvarın arkasına saklanan Eston Dükü endişeli bir yüzle Raphine’e baktı.
O zamandı.
“Babam için gerçekten üzülüyorum.”
“Raphine’in yanakları ekmek gibi sıcak ve yumuşak… Babam ona hiç dokunmadığını söyledi.”
“Gerçekten mi? Yanağına bile dokunmadı mı? Bu çok kötü. Onun için çok üzülüyorum!”
Bu yıl sekiz yaşına giren ikiz kardeşler Luca ve Lois babalarının yanından geçerken sohbet ettiler.
Babasının onları dinleyip dinlememesi önemli değildi.
Oğulların yanından geçerken söyledikleri sert sözler babanın yüreğini buruşturdu.
“Oğullar, beni düşündüğünüz için çok teşekkür ederim.”
Gözleri soğudu.
Ama ikizler samimiydi. Babam için gerçekten üzüldüm.
Bunun nedeni, Raphine’in yalnızca annesi Sophia, Adrian ve Violet’in kollarında asılı kalmasıydı.
Luca ve Lois hala küçüktüler ve Raphine’e sarılamadılar ama yine de onun yanağına dokunmalarına veya başını okşamalarına izin verildi.
Bir süredir acı çeken Luca mırıldandı.
“Raphine neden babasından nefret ediyor?”
“Biliyorum. Babam Raffy’e” hey” mi dedi?
Eston Dükü de bunu merak ediyordu.
Raphine ondan nefret ediyor sayılmaz – Dük Eston bu düşünceyle bile gerçeği inkar etmek istedi – onun yetişkin erkeklerden korktuğunu düşündü.
Kendi tarzında inandırıcıydı.
Büyük şövalyeler gelip gittiğinde bile, Raphine kolayca geri çekildi.
Uşak aracılığıyla öğrenmesini emretti ama bu biraz zaman aldı çünkü Beryl’in evi çocuğu çok sıkı saklamıştı.
“Peşini bırakmayacağım, Vikont Beryl.”
Duke Eston dişlerini gıcırdattı.
Sebep ne olursa olsun Vikont Beryl ile birlikte çocuğu çalan kadını bulup onları yok edecekti.
Bunu yapacak gücü ve statüsü vardı.
Duke Eston’ın ailesi, Perdenia İmparatorluğu’nun imparatorluk ailesiyle eşit düzeyde olan bir ailedir
Ne zaman barbarlar İmparatorluk halkını tehdit etse, istila etse, ilk öne çıkan Dük Eston’du.
Eston ailesi imparatorluğun en zenginiydi ve elmas, yakut gibi çok sayıda madenin yanı sıra altın akan madenlere de sahipti.
Tüm geniş toprakları verimliydi ve bölgesel doğanın merkezi, İmparatorluğun başkenti kadar hareketliydi.
Geniş varlıklara sahip olan Eston ailesi, çok sayıda işle uğraşıyordu ve vasal olarak birçok soylu aileye sahipti.
Böyle bir köklü aile, birini açıkça düşman ilan ederse, o aile hayatta kalamaz.
‘Bebeğim… kızım…’
Soğuk gözleri olan ve başkent aristokratları için korkulan bir nesne olan demir kanlı bir Dük.
Eston Dükü kızına uzaktan baktı ve gözyaşlarını sildi.
Düşes’in kollarında olan Raphine, Eston Dükü’nü de uzaktan baktı ama….
“….”
Raphine, fark etmemiş gibi yaparak hafifçe başını çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağabeyim için, Erkek Baş Kahramanı Baştan Çıkaracağım
RomanceNe umutları ne de hayalleri olan saplantılı bir trajedi romanına düştüm. Daha doğrusu erkek başrolün ile sözleşmeli evlilik yapan kadın başrol ile karşılıksız bir aşk yaşayıp ölümüyle son bulman İkinci erkek başrolün en küçük kız kardeşi olmuştum. E...