Çevirmen : EvanglinaAdrian hiç kimse değildi.
Kıtanın en zengini olduğu söylenen Eston Dükü Ailesinin en büyük oğluydu. Böyle bir evin en küçük kızını bulmak büyük bir meseleydi.
Uşak da gözlerini kısarak çocuğa baktı.
“Evet. Doğduğu anda öldüğüne eminim. Cenaze düzenlediler ve ben bile katıldım. Muhtemelen o değildir.”
“Böylece? Ah, değil mi, kısa bir süre önce tapınakta biyolojik çocuk kimliği taleplerini kabul etmeye başlamadılar mı?”
“Evet, Genç Leydi. Bu doğru. Bu tür taleplerle Vikont Beril Ailesinden gayri meşru bir çocuğun bile kapı dışarı edildiğini duydum. Görünüşe göre çocuğun annesi sadece parayı hedefliyordu.”
“Vikont Beril Ailesi mi dedin?”
“Evet, Genç Leydi.”
Bir süre düşünen Violet uşağa sordu.
“Vikont Beryl’in gözleri özellikle parlak gök mavisi değil miydi?”
“Evet. Bu doğru.”
“…Garip bir şey yok mu?”
“Genç Leydi ne düşünüyor?”
“…Hm.”
Violet cevabını beklemeye aldı ve sessizce parlak gök mavisi gözleri olan çocuğa baktı.
Sos yüzünü tamamen kaplasa da çocuk hala mutlu bir şekilde yiyordu.
“Ağzı ile değil de yüzüyle yiyor gibi görünüyor.”
Bütün kafası kaseye daldırılmış süt içen bir kedi yavrusu gibiydi. (Eva: ne kadar tatlı bir manzara öyle, beynimde canlandı)
Görünüşüne bakan Violet, düşüncelerini ve durumu çözmeye başladı.
Adrian’ın küçük kız kardeşi o doğar doğmaz öldü, değil mi?
“Evet, Genç Leydi .”
“Ya altı yıl önce, aşağı yukarı aynı zamanlarda Vikont Beryl’in gayri meşru bir çocuğu olursa?”
Kahyanın ifadesi, sözlerini duyduğunda karardı.
Hizmet ettiği Genç Leydi hala genç olmasına rağmen, yaşıtlarıyla karşılaştırılamayacak kadar zekiydi.
Bu yüzden Violet ne derse desin, bir çocuğun akılsız gevezeliğini görmezden gelemezdi.
“Mümkün değil…”
“Birisi çocukları değiştirmiş olabilir, değil mi? Ölen çocuğun pembe saçlı mavi gözleri de olabilirdi.”
“…!”
“Etrafta gayrimeşru çocuğu Vikont Beryl’e veren kadın hakkında soru sormaya çalışın. Vikont Beryl’in saç rengi siyah olduğu için o kadının saçı kesinlikle pembe. Değilse, benzer bir renk.”
“Eğer durum buysa…”
“Doğru. Bunu gerçekten yaptıysa, kendisinin ve Vikont’un çocuğu olduğunu söyleyerek onu aldatabilirdi.”
“Anladım.”
“Ah doğru, onun da ne kadar para aldığını öğren.”
“Evet. Anlıyorum Genç Leydi. Ah! Kont ve Kontes, tüm bölge işlerini bitirdikten sonra önümüzdeki hafta malikaneye döneceklerini söylediler.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağabeyim için, Erkek Baş Kahramanı Baştan Çıkaracağım
RomanceNe umutları ne de hayalleri olan saplantılı bir trajedi romanına düştüm. Daha doğrusu erkek başrolün ile sözleşmeli evlilik yapan kadın başrol ile karşılıksız bir aşk yaşayıp ölümüyle son bulman İkinci erkek başrolün en küçük kız kardeşi olmuştum. E...