1. Bölüm: Kahve Lekesi

175 53 19
                                    

( 1 gün önce )
Almina suya kendini bırakmadan önce Tuğçeye döndü ve ona gülümsedi ,ilk başta Tuğçe bunu neden yaptığını anlamasa da Almina'ya karşılık verdi. Artık veda vakti gelmişti ve kendini denizin derinliklerine bıraktı. Tuğçe yaşadığı şok ile ne yapacağını şaşırdı tek yapabildiği çığlık atmakdı. Denize doğru koştu ve Almina'ya bakmaya gitti. O sırada hala çığlık atıyor ve "Almina lütfen gitme " diye bağırıyordu. Denizin yanına geldiğinde gözleri arkadaşını aradı fakat bulamadı. Şuan yapabileceği tek şey yardım istemekti çünkü kendi yüzme bilmiyordu ve onu bu şekilde kurtaramazdı. Tuğçe var gücü ile "lütfen yardım edin arkadaşım denize atladı, lütfen biri onu kurtarsın" diye bağırmaya başladı. Tuğçenin yanına yaklaşık 1.90 boylarında, kas çalıştığı üstüne tişört giyse bile belli olan karın kaslarında anlaşılan esmer koyu kahve gözleri , hafif çıkmış sakalları, dağınık saçları ile koşu yapan bir adam geldi. Tuğçe yanına gelen adama " lütfen yardım edin arkadaşım boğulacak " diye yalvardı adam hiç bir şey demeden denize atladı ve yaklaşık 1 dakika sonra kucağında Almina ile denizde belirdi. Ondan sonrası çok hızlı gelişti. Ambulans sirenleri, Almina'nın sedyeye alınması ,ağlamalar, ayaküstü edilen teşekkür, hastaneye gidiş, işlemler ve yapılan müdahaleler...

(Bugün)

Almina hastanede ki ilk gününe uyandı. Dün yaptığı şeyden sonra doğru düzgün Tuğçenin yüzüne bakamıyor, utanıyordu. Aslında Tuğçe onun için çok korkmuştu ve onun yüzünden tansiyonu düşmüş ve bayılmıştı zaten arkadaşına ve ailesine çok yük olduğunu düşünüyordu ve bu yaptığı şeyden sonra iyice mahcup olmuştu. Yatağın hemen karşısında olan koltuğa baktı , gözleri etrafta gezindi fakat kimseyi bulamadı kendi kendine " sanırım bu dünyada ki tek yakınım da artık yanımda olmayacak" dedi. İki dakika sonra beyaz önlüğü ile tahmini 50 yaşında, kır saçlı, orta kiloda, gözlüklü ve elinde bir dosya ile içeri girdi. Doktorun arkasında biri daha vardı, Tuğçe. Onu gördüğü an istemsizce yüzüne bir tebessüm yayıldı. Doktor yanına geldi. " Günaydın Almina bugün kendini nasıl hissediyorsun " diye sordu. Bu soruya Almina " Günaydın Doktor Bey iyiyim. Aslında burda kalmama bile gerek yoktu kendimi iyi hissediyorum sadece ciğerlerim biraz yanıyor bu kadar" dedi

Doktor "Olabilir Almina çünkü burda gözlem altında kalmanın sebebi sen suda yaklaşık 2 dakika kaldın ve yetişkin bir insan 3-4 dakikada boğularak ölür ciğerlerinde ki yanma hissi bundan dolayı yani normal eğer kendini akşama kadar daha iyi hissedersen seni taburcu edebilirim biraz daha dinlen az sonra kahvaltın gelecek sana bir doktor değil de bir abi tavsiyesi sakın bir daha böyle bir şey yapma Almina tekrar geçmiş olsun." dedi, kapıyı kapatıp gitti. Odada Tuğçe ile Almina kaldı. Tuğçe ile konuşmak istemiyordu aslında ama birazdan konuşmaya başlayacak onu da biliyordu derken zaten konuşmaya başladı.

Tuğçe: Almina... bunu bana, bize neden yaptın ?

- Tuğçe ben özür dilerim.

- Ben sana benden özür dile diye söylemiyorum Almina ama ben senin için bu kadar mı değersizim sen orada boğulacaktın eğer öyle bir şey olsaydı benim ne hale geleceğimi hiç düşündün mü ?

- Hayır hayır kesinlikle değersiz değilsin evet ben gitmek istedim çünkü kafamdaki sesler susmuyor.Tuğçe bir gün kafamdaki sesler katilim olacak zaten ve artık sana ve ailene çok yük oluyorum ben bu dünyada sadece bir yüküm.

- Bunu söylemen bile beni üzüyor ne demek sana yük oluyorum o nasıl söz bu konuyu bir daha açma bile sen benim bu hayatta en sevdiğim kişilerdensin ben hiç bir zaman düşünmedim böyle bir şey sende düşünme, kafandaki seslere gelirsek o sesleri de beraber susturabiliriz bu dünyada tek değilsin Almina ben varım ve hep var olacağım

Aşk LekesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin