4. Bölüm: Bu Gece

63 20 23
                                    

Bölüm Şarkısı:Dove Cameron- Boyfriend


Almina eve gelince yorgunluktan kendini yatağına attı. Bugün olanları düşünüyor nasıl bu kadar saçma sapan olayların içinde olduğunu sorguluyordu ve üzerindeki Beyaz elbiseye baktıkça Algını hatırlıyordu. O sırada birden alacaklıymış gibi Tuğçe odaya girdi.

-Hadi Almina dökül bakalım

- Neyi döküleyim Tuğçe

- Bugün nelere ve kimlere karıştığını anlat , mesela seni eve bırakan kişi kimdi ondan başlayalım

-O mu bende tam olarak tanımıyorum

- Ne yani Almina tanımadığın kişilerin arabasına mı binmeye başladın

-Hayır ben binmedim o zorla ...

-Ne zorla mı yani seni kaçırdı mı?

-Hayır kaçırmadı Tuğçe kaçırsa burada olur muydum?

-Sadece birkaç saat tanıdığın adamı mı savunuyorsun bana Almina?

- Hayır savunmuyorum tabii ki de sadece iyi birine benziyordu. Tam olarak onu tanımıyorum sadece adını biliyorum adı Algın.

-Hım demek ki birileri bu Algından hoşlanmış.Nasıldı bari yakışıklı mıydı?

-Tuğçe daha birkaç saatliğine tanıdığım birine nasıl aşık olabilirim?

-Şaka yaptım zaten sakin ol. Tamam Algını bir kenara bırakalım da asıl olay şu sen neden Ayazı öptün?

- Boşver şu gereksizi konuşup moralimizi bozmayalım.Hem çok yorucu bir gündü uyumak istiyorum.

-Bu saatte mi uyuyacaksın?

-Evet niye

- Ne bileyim sen normalde 16.00 da uyumazdın da ondan dedim .Neyse sana iyi uyumalar.

                               ☕️☕️☕️

Almina bugün o kadar çok yorulmuştu ki birden uykuya daldı. Rahat bir şekilde uyudu. Ta ki alarm sesi duyulana kadar Tuğçe yine bağırmaya başlamıştı. Almina hızlı bir şekilde yataktan kalktı ve Tuğçe'nin yanına gitti.

-Almina hadi okula gidiyoruz

-Tamam Tuğçe gidip hazırlanayım sonra gideriz.

-Çok güzel gözüküyorsun bu elbiseyle bence değiştirme zaten zaman yok .

Algının aldığı elbiseyi hala üzerinden çıkartmamıştı. Saate baktı ve gerçekten de Tuğçe'nin dediği gibi hiç zaman kalmamıştı durağa gidip otobüse binmeleri ve hemen okula gitmeleri gerekiyordu ondan dolayı Almina üzerini değiştirmeden beyaz elbisesi ile okula doğru gitti.
Okulda herkes Almina'ya dik dik bakıyor hatta kendi bilmese de hakkında ileri geri iddialarda buluyorlardı.

Almina ile Tuğçe yürürken yanlarına Yeliz geldi . Alminayla konuşmaya başladı.
-Almina blok sayfasına baktın mı?

- Niye bakayım ki olayları zaten biliyorum

-Yani senin hakkında insanların
düşüncelerini biliyorsun

-Ne düşünüyorlarmış

-"Tamam şöyle yapalım ilk olarak oturalım. " dedi ve kantine doğru yürüdüler ve bir masaya oturdular.

-Tamam şimdi devam et ne düşünüyorlarmış hakkımda

Aşk LekesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin