13- Aşk

457 46 165
                                    







Yazar



Sieun düşünüyordu.

Bugün olanları, Sooho'nun söylediklerini, heyecanlanışını düşünüyordu.

Evde yalnızdı. Tüm ışıkları kapalı olsa da sokak lambasının loş ışığı odasını aydınlatmaya yetiyordu. İzlediği tavanını görebiliyordu en azından...

Uyuyamıyordu. Elleri başının altında, öylece uzanıp tavanı seyrediyordu. Nasıl uyku girecekti ki gözüne? Bu sıralar içindeki hisler onu düşünmeye itip durmuştu. Sonunda buradaydı işte, düşünmekten kaçamamıştı. 

"Düşünmeyi seviyorsun."

Sooho söylemişti bunu ona. Doğruydu, lakin neden düşünmek istemiyordu şimdi? Varacağı sonuçtan mı korkuyordu? Yoksa o sonucun getireceği üzücü olasılıklardan mı?

Aşk.

Aşkın anlamını düşündü. Ne ifade ediyordu Sieun için? Hayatının neresindeydi?

Hiç. Hiçbir yerinde. Koca bir boşluk.

İnsanlarla ilişkisi şimdiye kadar oldukça kısıtlıyken, aşkı aklının ucundan bile geçirmezdi. Anlamını, gerekli olup olmadığını bile düşünmemişti. Romantik filmler izlemez, gençlik romanları okumazdı. Nasıl hissettirdiğini bile bilmiyordu. Ama karşılaştırma yapabiliyordu.

Mesela; Young Yi ona sarıldığında içi ısınır, karşılık verirdi sarılışına. Arkadaş sevgisini hissedebildiği nadir insanlardandı ve sevgisini sarılarak gösterdiğinde, bunu anlıyordu. Fakat konu Sooho olunca... İşler karışıyordu biraz. Önce ne yapacağını bilemeden öylece duruyor, kendine geldiğindeyse heyecandan hafifçe titreyen ellerini sırtına sarıyordu. Kalbinin küt küt atışını hissetmesin diye fazla sıkı sarılmamaya çalışsa da, Sooho aralarındaki boşluğu her zaman kapatırdı. İşte o zaman, onun kalbini de hissederdi göğüs kafesinde. En az kendininki kadar hızlı atsa da, Sieun bunu fark edemezdi heyecandan.

Aynı şekilde, Young Yi'nin iltifatları Sooho'nunkilere benzemiyordu. Aynı cümleler, aynı anlamlar, farklı hisler. Onları Sooho'dan duyduğunda, kulakları kızarırdı utandığı için. Verecek cevap bulamaz, kalbi hızlı hızlı atardı yine. Farklıydı işte, Sooho farklı hissettiriyordu.

Ondan hoşlanıyor olabilir miydi? 

Tanrım...

Bunu düşünmek bile ödünü koparıyordu. Sınav senesinde bir de platonikliğiyle mi uğraşacaktı? Hayır, hayır kesinlikle olmazdı. Tek kurtuluş umudu geleceğiyken; mutlu olmak için, kendine güzel bir hayat kurmak için bu kadar çalışıyorken olmazdı. 

Okul başarısı da olmasa kimdi ki o? Başka bir başarısı, yeteneği yoktu. Ve elbette kendine bir hayat kurmak için bazı şeylerden uzak durmalıydı. Aşk gibi...

Düşüncelerini telefonuna gelen mesaj sesi bozdu.





sooho
yarın 7'de seni evden alırım
iletildi (00.12)
görüldü (00.12)




sieun
tamam



sooho
neden uyumadın



sieun
yazıyor...

sieun
ödevler yeni bitti



sooho
haa doğru
kitabı okuyorum
bitmek üzere
beğendim



sieun
bitmek üzere mi
daha kaç gün oldu
ne ara okudun




Weak Hero Class 2 ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin