15- Kandırılmak

102 18 19
                                    







Yazar


"Ne söyleyeceksin?" Sieun, ara sokakların birinde Young Yi ile konuşuyordu. Karşısındaki kız oldukça tedirgindi, yerinde duramıyordu resmen. İkisinin de elleri cebinde olsa da, genç kız sürekli etrafını izliyor ve olduğu yerde hareket ediyordu.

"Sieun-sshi..." dedi ve yutkundu Young Yi. Kelimeler ağzından çıkmıyordu bir türlü. Onlara karşı mahcup hissediyordu, hem de çok. Bumseok meselesini tamamen kapatmazlarsa rahatlayamayacaklarını anlamıştı. Bu yüzdendi onu aceleyle çağırıp konuşmak istemesinin sebebi.

"B-Ben, özür dilerim." Sieun, genç kızı merakla dinliyorken özrünü anlamlandıramadı. "Bumseok bir süredir benimle iletişimde. Sizi izliyor. Daha çok, Sooho'yu." konuya giriş şekli bile Sieun'un gerilmesine yetmişken, genç çocuğun kaşları çatıldı. Bir daha karşılarına çıkmayacağını düşünüyordu onun, ama belli ki Bumseok Sieun'un ondan gerçekten nefret etmesini istiyordu.

Çünkü Sieun ona çok değer vermişti. Gerçekten. Ondan, yaptığı onca şeyden sonra bile nefret edememişti.

Yalnızca kırgındı.

Anlam veremiyordu.

Arkadaşlıklarını mahvetmişti.

"Benden, sizi görüştürmemi istedi. Onu bir şekilde oyaladım, sizi rahatsız etmemesi için çok uğraştım ama-" söyleyip söylememekte kararsız kaldı. Sieun onun tereddütlü bakışlarını gördüğünde elini omzuna koyarak rahatlatmaya çalışmıştı. "Beni tehdit etti. 2 Gün süre vereceğini ve bu süre içerisinde Sooho'yu onunla görüşmeye ikna etmem gerektiğini söyledi." Genç kız dolan gözleriyle ağlamamak için dudaklarını ısırdı ve Sieun'a baktı. "Bugün son gündü. Ne yapacağımı bilmiyorum."

Young Yi'nin son cümlesi genç çocuğun yutkunmasına sebep olmuştu. Yani, en geç yarın onunla görüşmeliydi. Sooho'ya fark ettirmeden bu işi hallederse kurtulabilirdi, evet.

"Nerede kaldığını biliyor musun?" diye sordu ağlamaklı duran kıza. "Evet. Babasının otelinde kalıyor, konumu sana atabilirim. Ama, ne yapacaksın?" hızlı hızlı konuşurken aklına takılan şeyi sordu endişeyle Young Yi. "Onunla tek görüşme sakın, neler yapabileceğini bilmiyoruz!"

Sieun, genç kızın söylemlerini dinlerken telefonundan otelin adresini bulmuştu bile. Omzuna hafifçe vurarak "Buldum, teşekkür ederim." dedi. Arkasına dönüp gitmeden önce "Daha önceden de söyleyebilirdin Young Yi, bununla tek başına uğraşmak zorunda değildin." demiş ve yanaklarındaki yaşları temizleyen kızın başını eğmesine sebep olmuştu.

Onlar arkadaştı ve Sieun için önemli olan şey dayanışmaydı. Birbirlerine destek olmayacaklarsa onun gözünde arkadaşlığın bir anlamı yoktu. Fakat bu sözleri onu kırmak için söylememişti asla. Yalnızca, bundan sonra onunla paylaşabileceğini ve sorumluluğu yüklenmesine gerek olmadığını anlatmak istemişti.

O akşam ikisi de birbirine karşı dürüst olmalarının rahatlığıyla evlerine giderken, arkalarında kırgın birini bıraktıklarından haberleri yoktu.

Onları başından beri dinleyen Sooho'dan.


-


sooho
sıkıldım ben
eve gidiyorum
okulda görüşürüz 🤩
iletildi (22.10)
görüldü (22.20)





sieun
uyuyacağını sanıyordum?





sooho
sen olmayınca uyuyamamışım 😉
görüldü





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Weak Hero Class 2 ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin