Umarım bölümü beğenirsiniz, yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın 🙏
Keyifli okumalar diliyorum😽
..
"ayyy kim gelmiş, komutanımm gelmiş"
Diyerek cilveyle kapıyı açmıştım. Konu demir olunca bütün hücrelerim çoşuyordu. Öyle yumuş yumuş oluyordum ki, bazen bu hallerime ben bile şaşırıyordum.
Bir çok ilki tadıyordum onunla.
Kapıda birbirimize öylece bakarken yan taraftan atlayan sarışın adamla şok olmuştum. Saklanmışmıydı o amk
"Selamünaleyküm yenge ben bu komutanının yakın bir arkadaşıyım. Adım furkan"
Şaşkınlığım yüzüme yansımış olacak ki demirin yüzüme bakıp gülmemek için kendini tuttuğunu gördüm.
Resmen şuan demirin çevresinden biriyle konuşuyordum. Heyecanla kasılan kalbim mutlulukla atıyordu.
Konuşmadan elimle içeriyi göstererek yönlendirdim. Furkan aceleyle botunu çıkarıp salona doğru ilerledi. Demir benim yerime kapıyı örterek yanıma yanaştı.
"Noldu kaldın öyle? İyi misin yavrum?"
Şaşkın olduğum için hala aval aval bakıyordum. Konuşmasıyla kendime geldim ve boynuna atıldım.
Yanağına bol bol öpücük kondurarak "seni çok seviyorum demir" dedim. Sevgi patlaması yaşıyordum. Kocaman adamı deli gibi öpüp sarmalamak istiyordum.
Karşılık verip belime sımsıkı sarıldı. "kurban olurum ben sana, bende seni çok seviyorum güzelim benim"
Alnıma kocaman bir öpücük kondurduktan sonra gözlerime bir süre baktı.
"Ölürüm yeşillerine çocuk" dedi içi gide gide. Her hareketiyle her sözüyle beni öldürebilecek potansiyelde bi adamdı. O kadar güzel seviyordu ki bazen inanamıyordum.
Her şeyimle sevip kabul ediyor şefkatini esirgemiyordu. Hayatımın şansıydı bu adam.
Heyecanla "hadi geçelim arkadaşın beklemesin" diyerek ellerimizi kenetleyip salona ilerledik.
Salona girdiğimizde koltukta oturan adam etrafı inceliyordu.
Bizi görünce alayla ve sinsi bir sırıtışla "bi an gelmiyeceksiniz sandım komutanım" dedi.
Tek kaşını kaldıran demir öldürücü bir bakış atarak adamı susturdu.
"Tamam ya ne dedim."
"Aa bu arada yenge diğer çocuklarda seni görmek istiyorlar bi gün hep birlikte gelelim diyoruz nasıl olur?"
Şaşkınlıkla "demir benden mi bahsetti??" dedim.
"Demir komutanımın dışarıya soğuk olduğuna bakmayın sevdiği ve değer verdiği insanlara karşı çok farklıdır. Ve tabiki senden bahsetti yenge"
Devam edeceği konuşmasının arasında küçük bi kahkaha attı.
"Bugün tek geldim çünkü diğerleri cezalı, demir komutanım bugün biraz karargahta terör estirdi."
"Neye sinirlendin?" dedim masum bir şekilde dönüp. Belimi tutup sorun yok der gibi okşadı.
"Sonra anlatırım yavrum önemli bir şey değil." dedi. Başımla onayladım.
"Siz oturun ben bir şeyler hazırlayayım." diyerek mutfağa doğru ilerledim. Oturup muhabbet edeceğimiz için çerez tarzı bir şeyler çıkarmıştım. Hazırladığım tatlıları tabaklarken içeri giren kaslı sevgilimle durmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın olayım? (BXB)
KurzgeschichtenFeminen üniversite son sınıf öğrencisi Aşkın'ın hemen karşı dairesinde oturan Komutan Demir'e olan hisleri dolup taşarsa ne mi olur? Texting+Düzyazı #1-love etiketi #2-feminen etiketi #72-boyxboy