Aşırı kısa oldu ama umarım bölümü seversiniz 🥺
..
İhtimalini düşünmeye çekindiğim şeyleri, bol bol hayallerle süsleyerek, artık yaşama ihtimalimin mümkün olmasının verdiği mutluluk öyle güzel bir histi ki
Ağlayarak sevindiğim bu mutluluk beni mahvetmişti. Yaşadığım şoku atlatamayıp çocukların hepsini çağırmıştım. En çok onların bilmeleri gerekiyordu.
Benden çok benim mutluluğumu düşünen güzel dostlarım vardı. Bu hayattaki en kıymetli şeyimdi.
Şimdi hep beraber oturmuş konuşuyorduk.
Ayşem dalgaya vuran sesiyle "Biliyodum ben zaten bu komutan zillisinin bizimkine aşık olduğunu" dedi.
Dediği şeyle ağlamaktan tizleşen sesimle kıkırdadım.
Çıkarttığım abur cuburları yiyorduk. Serkanla mete son zamanlarda iyiye bağlamışlardı. Ve hala birbirleriyle uğraşıyorlardı.
Serkan yanındaki meteyle uğraşırken "bu demir ne zaman gelicek görevden dedimi bişi" dedi.
"Belli bir tarihi yok bende bilmiyorum. Utançtan konuşamıyorum da zaten deliricem şimdi"
Mete araya girip hemen konuştu. "Olum kasma artık öğrendi. Bu saatten sonra önüne bakıcaksın. Hep bu anı hayal etmedin mi al işte fırsat sonuna kadar değerlendir"
Serkan metenin bu konuşmasından sonra yanağından makas alıp döndü ve sırıtarak "arada çalışıyo kafası yavrumun" dedi.
Mete hemen ensesine çöküp yere eğdi serkanı.
"Çok konuşma lan"
Ayşemle birbirimize bakıp kahkaha attık. Asla bıkmayacaklardı birbirleriyle uğraşmaktan.
Garip bir bağ vardı aralarında senelerdir böyleydiler. Ama biliyorduk ki ne yaşanırsa yaşansın ne geçerse geçsin aralarında hep birbirlerine döneceklerdi.
Onlar bağlılardı sonsuza dek hemde.
Demirle nasıl olurdum acaba. Hep hayalini kurduğum tonlarca senaryolara evirdiğim o ilişki nasıl olurdu. Kabul eder miydi içtenlikle beni. Sever miydi benim onu sevdiğim kadar.
"Ohooo aşkın gitti hocam bağlantı koptu"
Daldığım düşler diyarından ayşemin sesiyle sıyrılmıştım. Ve aralarında geçen sohbete dahil olmuştum.
O gece saatlerce konuşup dertleşmiş kah dolu dolu gülmüş kah ciğerimiz çıkarcasına ağlamıştık. Sabahın ışıklarını görüp yorgunca uyuya kalmıştık.
Her zaman olduğu gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın olayım? (BXB)
Historia CortaFeminen üniversite son sınıf öğrencisi Aşkın'ın hemen karşı dairesinde oturan Komutan Demir'e olan hisleri dolup taşarsa ne mi olur? Texting+Düzyazı #1-love etiketi #2-feminen etiketi #72-boyxboy