25

3.3K 187 26
                                    

..

"Hazır mısın yavrum?"

Demir'in kalın sesini aldığımda heyecanla hazır olduğumu söylemiştim. Minik valizimi yere indirmiş üzerimi düzeltmiştim.

Söylediği gibi her şeyi halletmişti ve bana kendi gelene kadar hazırlanmam gerektiğini söylemişti. Beni telaşa soktuğundan dolayı ufak bi cazgırlık çıkartmıştım ama demir yine ultra yakışıklılığıyla ve seksiliğiyle beni baştan çıkararak kendini affettirmişti.

Beyaz sporlarımı giyerken beni bekleyen adama baktım. Üzerinde her zamankinin aksine siyah bir polo yaka tişört altındada siyah kumaş pantolon vardı.
Öyle yakışıklı duruyordu ki. Dışarıdaki insanların bakışlarını şimdiden tahmin ederek delirmiştim. Ayakkabımı giyip eğildiğim yerden kalkarak söylenmiştim.

"Sen şimdi böyle çok yakışıklı olmuşsun. Herkes sana bakıcak. Niye böyle giyindin ki offff"

Söylenmemle küçük bir kıkırtı bıraktı. "Benim yanımda dünya güzeli bir sevgilim var. Emin ol senin güzelliğin beni örtecektir. Bunu dert etme bebeğim"

Şaşkınlıkla ettiği güzel lafları dinledim. Nasıl her seferinde beni böyle dumura uğratıp kalbimi yerinden çıkartabiliyordu aklım almıyordu.

Sonra etrafımızı kontrol ederek dudaklarıma eğilip kısa bir öpücük bıraktı. Konuşmama dahi izin vermeden "daha fazla oyalanmayalım hadi" diyerek valizimi alarak asansöre doğru ilerledi. Bende hızla yanına yetiştim.

Asansör kata indiğinde hemen çıkıp arabaya doğru ilerledik. Demir arabasının bagajını açarak valizi yerleştirdi. Sonrasında da ön koltuktaki yerini aldı.

"Gerçekten nereye gideceğimizi söylemeyecek misin?" dedim bütün sormama çabamı yıkarak.

Ne kadar bana bunun bir sürpriz olduğu söylesede inatla sormaya devam ediyordum. Tutamıyordum işte kendimi ne yapabilirim.

"Hayır bebeğim bu bir sürpriz vardığımızda göreceksin. Eminim ki çok seveceksin. Buna ikimizinde ihtiyacı var." dedi.

Heyecanla kasıldı midem. Bu adamın bu derece ince düşünceli olması kalbimi mahvediyordu.

Yola çıkmıştık çoktan. Hevesle yüzünü izlerken elimi elleri arasına alarak okşadı ve sonra avuç içlerime dolu dolu öpücükler kondurdu. Sonra beni perişan edecek bir şey yaptı.

Parmak uçlarıma dizdi öpücüklerini. Nefesim tükenmişti sanki. Öyle bir şeydi ki bu his tarif edilemezdi. Şefkati, duyduğu sevgiyi her şeyi böyle anlayabiliyordum.

Ellerimi sürdüğü arabadan dolayı bırakmak zorunda kalmıştı.

Vücudumu oturduğum koltukta tamamen ona döndürdüm ve koltuğumu azıcık arkaya yatırarak rahat bir pozisyona geçtim.

Arabada geçen uzun yolculuğu seviyordum. Helede bu yolculuk sevdiğim adamlaysa dahada çok seviyordum.

Zaman akıp giderken huzurumuza huzur katacak bir müzik açtım.

*Nothing without you-tanerélle

Ve yol bu huzurlu şarkıyla akıp gitti..

..

*İzmir - urla

Uykuya daldığım uzun yolun sonunda açtığım gözümle karşılaştığım güzellikler ile delirmiştim.

Asla tahmin edemeyeceğim bir yere gelmiştik.

"Demir sana inanamıyorum."

Kapıldığım görüntülerden sıyrılarak yüzünden mutluluk akan sevgilime dönmüştüm.

Aşkın olayım? (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin