Smut uyarısı!!!
.."Ahh.."
Dudaklarıma dayalı aralık olan dudaklara dolu bir inleme bırakmıştım.
Beni mahvediyordu. Kıvranmam için elinden geleni yapıyordu.Eve varır varmaz büyük bir açlıkla karşılamıştı demir beni. Kucağına alarak yatak odasına kadar taşımış ve yatağın ucuna oturarak kucağında kalmamı sağlamıştı.
Ne kadar zamandır burada dudaklarımı parçalıyodu bir fikrim yoktu. Beni perişan etmek için yaptığını biliyordum.
Ama daha kozumu oynamamıştım. Heyecanla elimi kaslı göğüsüne attım ve ittirdim. Islaklığımla parlayan dudaklarına fısıldadım.
"Yeter."
Kucağında sıyrılarak ayağa kalktım. Kararmış bakışlarıyla ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu. Sırtımı ona döndüm ve elbisemin arkadan fermuarını bularak yavaşça indirdim. Yandan demire baktığımda ellerini arkasına dayamış bacaklarını genişçe aralamış keyifle beni izliyordu.
Gördüğüm görüntü karnımın dahada karıncalanmasını ve arkamın ıslanmasını sağlıyordu.
Alt dudağımı dişlerimin arasına kıstırdım. Keyif aldığım işi yapmaya devam ettim. Tepkisini çok merak ediyordum. Fermuarı tamamen indirdikten sonra elbisenin omuzlarımda ittirerek vücudumdan düşmesini izledim.
Yerle buluşan elbiseye bakıp ardından kafamı kaldırarak demirin delirmiş bakışlarını gördüm. Altıma giydiğim pembe tanga ve üst çamaşırımla bence gayet seksi görünüyordum.
Bakışları öyle bir garipti ki bu gece öleceğimi hissettim.
Vücudumu ona dönerek cilveli bir şekilde konuştum. "Nasıl görünüyor?"
Yerinde doğruldu. "Siktir bu çok iyi" dediğini duymuştum sadece. Hızla ayağa kalkıp kalçalarıma sarılan parmaklarıyla kucağına alarak yatağa boylu boyunca bıraktı beni. Sert bir şekilde kapandı dudaklarıma ve dilini ağzıma iterek talan etti. Elleri kalçam ve belimde dolanıyordu.
Ayrıldığı dudaklarımdan çeneme ardındanda boynuma geçti. Öpüp izler bıraktığı boynum en hassas yerim olduğu için deli gibi inliyordum.
"Bana ne yaptığının farkında bile değilsin."
Boynuma gömülü olan kafasına elime alarak saç diplerine tutundum. Daha fazla dayanamıyordum. Islanıyor ve onu içimde istiyordum. Bu yüzden hızla yerlerimizi değiştirdim. Erkekliğinin üzerine oturarak gömleğini parçalarcasına çıkarttım.
Yan sırıtışını gördüğümde daha bi fena oldum. Hoşuna gidiyordu şerefsizin. Oturduğum erkekliğin üzerinde yavaşça kaydım ve ileri geri hareketlerle sertleşmiş erkekliğe delice sürtündüm. İki elinide belime atmış bana yardımcı oluyordu.
Bir süre aletinin üzerinde kayıp durmuştum. Aklıma gelen şeyle duraksamış oturduğum kucaktan kalkarak yatakta aşağı kaymıştım. İri adamın kaslı bacaklarına sarılı olan kumaş pantalonun düğmesini açmış ardından pantolonla birlikte iç çamaşırını indirmiştim.
Ne yapacağımı anlayan adam yerinde dikleşip derince gözlerime bakmıştı. Beklemediği bir şeydi. Tabi benimde ilk kez yapacağım bir şeydi.
Heyecanla iri ve kabarmış alete baktım. Eğildim ve elime aldım sonra yavaşça boydan okşadım. Ağzıma sığması imkansızdı. Ağzıma almadan önce eğdiğim başımı kaldırdım ve beni kararmış ifadesiyle izleyen adama baktım.
Tuttuğum aleti boydan yalayıp ağzıma aldım. Ağzıma alabildiğim kadarını ıslatırken dışarıda olan kısmı elimle çekiyordum. Demirin kalın inlemesini duyduğumda zaten ıslanan deliğimin sırılsıklam olduğunu hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın olayım? (BXB)
Storie breviFeminen üniversite son sınıf öğrencisi Aşkın'ın hemen karşı dairesinde oturan Komutan Demir'e olan hisleri dolup taşarsa ne mi olur? Texting+Düzyazı #1-love etiketi #2-feminen etiketi #72-boyxboy