süper ikili -VI-

20 2 87
                                    


🚨Bu bölümde Hasan'ın yine başka bir kişiliğine marus kalıcaksınız. Bir haftası diğer haftasını tutmadığı için yapacak bir şeyimiz yok. Size sövmek, banada yazmak düşer.🚨

-

Dün ki leyla ile mecnun olayından sonra Hasan'a dolmuş bir şekilde okula geldim. Kapının ağzında ki duvara yaslanıp Nurseliyi beklemeye başladım. Elimde ki telefonla uğraşırken birisi içeri girdi. Kim geldi diye kafamı kaldırdığım da karşımda bana bakan Hasan'ı buldum.

Göz devirip telefona geri dönerken parmağını şıklatıp burada bekleme dedi. Her gün beklediğim yerde dururken bugün Ece burada bekleme dedi bana. Sanane dememek için kendimi zor tutarken yavaşça sıraya doğru yürümeye başladım. Bir yandan da Sunaya aşırı sevgi dolu 🥰 mesajlar yazıyordum Hasanla alakalı. Sövücek halim yok ya HOCAMA☺️ Ne alaka yani 🤗

-

Bir haftadır bakışmak dışında hiç bir şey yapmamıştık. Fırtına öncesi sessizlik gibiydi. Ya da sadece sınav haftası olduğu için ikimizde fazla meşguldük.

Daha yeni azar yememiş gibi yine kendi katımız olmayan üstüne Hasan'ın olduğu kat olan 2. Kattaydık. Biz vallahi akıllanmayız.

Petekte durmuş sohbet ederken bizim tarafa doğru geldiğini gördük. Hasan bizi görmeden yangın merdivenine kaçtık. Evet kaçtık çünkü bir azarı daha kaldıramayız. Odasına girer dahada çıkmaz diye beklerken. Odasına girip çıkmasıyla yangın merdivenine girmesi bir oldu.

Far görmüş tavşan gibi merdivenin ortasında duruyorduk. Çünkü yangın merdivenine girmesini ikimizde beklemiyorduk. Ne diyecek diye ona baktık. "Napıyorsunuz?" Dedi. Nurseli burda da geziyoruz demesin diye lafa atlayıp "Duruyoruz" dedim. Keşke Nurseli cevap verseydi..

"Merdiven başında mı?"

"Evet"

"Peki"

Kızmadı, azarlamadı ve uzatmadı. Başına saksı düşmüş heralde.

-

Bugün okulumuzda yine nolucak acaba derken baktık ki deprem tatbikatı yapılıyor. Gerizekalılar yüzünden iki kere yaptık. Siren çalıyor deprem oluyor diye millet el ele yürüyerek iniyor bahçeye. Bizim müdürde durur mu çıkın sınıfa bir daha yapıcaz dedi.

4. Kattayız bide aq in çık in çık noluyoruz. Birincisinden farkı olmayan ikinci tatbikat ile bahçeye indik. Kuzu sürüsü gibi üst bahçeye yürürken beni gözüm yine sabahtan beri görmediğim hasandaydı.

Baktım baktım yok. Sonra tekrar baktım birde ne göreyim duvarın tepesinde keko oturuşu pozisyonunda elinde telefonla video çeken bir yandan da etrafı kesen Hasan hocam. Evet hepsini aynı anda yapıyordu.

Hasan'ı iyi kesebileceğim bir köşeye geçtim onu izliyordum. Yine tüm suratsızlığı üstündeydi. Telefonu bahçeye inenleri çekiyordu ama kendisi ekran dışında her yere bakıyordu.

Ya tüm okul bahçede, birini kaybetsen bulamazsın ben nasıl ta duvarın tepesinde oturan hasanla burdan göz göze gelmiş olabilirim. Bide yine neye kurulduysa öldürecek gibi bakıyordu her zaman ki gibi. Neyse yarın ara tatil ikimize de iyi gelicek ayrı bir hafta geçirmek.

Bugün bizim sadece 2. Ders sınavımız vardı. 7. Ders başka sınıfların sınavı varken biz tenefüste bahçedeydik. Çoğu sınıf sınavda olduğu için bahçe bomboştu.

Tam bahçeye inmiş banka yürürken gökyüzünden ilahi bir ses duyduğumu sandım. Meğer Yakup hocaymış.

"Kızz"

Kafamı yukarı kaldırdığımda camdan bana bağıran Yakup hocamı gördüm. Efendim dememe kalmadan eliyle güvenlik ablayı işaret ederek "Ablandan çiçeğimi al bana getir" dedi. Evet bu görevide ben yapmalıydım tabiki.

Aldım çiçeği kat kat Yakup hocayı arıyorum. Nerden çıktı dersiniz. 2. Kattan.  Elimde çiçekle sınav olan bir sınıfa girmekte garip oldu biraz. Ağlayın dermiş gibi millete bakıp, Yakup hocamdan da teşekkürümü alıp çıktım. Çıktığım gibi de malum şahısı gördüm. Lütfen sorma Hasan bende burda naptığımı bilmiyorum.

1 hafta sonra

Tatil nasıl geçti anlamadım bile. Tüm tatili evde salya sümük hasta yatarak geçirdim. Son birkaç günü hariç. Onda da Hasan'ın müthiş Paris storylerinden sonra ruhsal hasta oldum. Pek bir şey değişmedi anlayacağınız.

Tatilden sonraki ilk pazartesi normal rutinimiz olan öğle arası bahçe turunu yapıyorduk. Bahçede dolaşırken gözüme zemin katta merdivende biri olduğu ilişti. Kim diye daha dikkatli bakınca Hasan olduğunu anladım. Dururmuyum hayır.

Nurseliyi kolundan tutup (zorbayım)  "tesadüfen" Hasanla karşılaşmaya gittik. Biz olduğu yere gidene kadar işi bitmiş yangın merdivenine giriyordu. Bizde o girmeden önden girdik. Biraz o peşimden koşsun.

Nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde biz Hasanla aynı basamaktayken Nurseli arkamızda kalmıştı.
Halbuki ilk Nurseli girmişti merdivene 😐

"Ee süper ikili naptınız ders
çalıştınız mı tatilde"

"Hasta yattım hocam"

"Ooo iyimiş"

Gerçekten benim geçiştirme şekli. Geçmiş olsun der insan. Siz naptınız diye sormadım bile. Biliyorum çünkü naptığınızı. Louvre müzesi güzelmiydi derdimde neyse.

Beraber bir kat çıktıktan sonra başka bir öğrenci bir şey sordu onla birlikte gitti. Sonra aklıma Nurseli geldi arkamı döndüğümde hâlâ merdiven çıkıyordu. Sonra demesin mi bide "Bende kitap okudum dedim duymadınız" diye.

Hasan ikimizin naptığını sorup sadece bana odaklandığı için böyle şeyler hep yaşandı. Aslında galiba Nurseliyi ilk burda dışlamaya başladı. Sonrada naptıysam ikisini birbirine sevdiremedim. Anlaşamayan enişte baldız gibiler QOSHWODJWODJOWDJ

Anlaşsalar nasıl olur bilmiyorum. Hasan tek başına beni sinir etmek için bin tane şeyler yaparken bide ikisi birlik olursa olan bana olur heralde. Böyle daha iyiler. Hem karam aldığı sürece Nurseli de seviyor Hasan'ı. Hasan'da Nurseli resmini yaptığı sürece arkasından pek sallamıyor.

Çıkar ilişkileri var gibi. Bizim Hasanla tek çıkarımız sürekli birbirimizi kızdırıp güldürüyoruz. Günlük motivaston. Şok etkisinden erken kırışacak ya hayır 😔😔 Yeterince kırışık zaten (şaka hasan 🥰)

------------bölüm sonu-------------

SEVİYOM LAN
öyle bir diyesim geldi. İsterse sinir krizi geçirttirsin seviyom yinede. Sinir ettiği kadar güldürüyorda bu adam beni. O olmadan yüzüm gülmüyor. Eksik kalıyorum. Oksijensiz gibi hissediyorum bilmem anlatabildim mi  😤😰 hadi eyw

 Oksijensiz gibi hissediyorum bilmem anlatabildim mi  😤😰 hadi eyw

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-🌒

Sana Garezim VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin