Toplantıdan sonra tüm haftasonu Hasan'ı düşünmemiş gibi pazartesi günü yüzsüzce günaydın bile demeden yanından geçtim. Çünkü bizim olayımız buydu hiçbir şey olmamış gibi davranmak.Okulda bilgi yarışması vardı ve çok zekilermiş gibi bizim sınıfta katılmıştı. Beden için üstümüzü değiştirmeye bodrum kata indik. Konferans salonu ile giyinme odası karşı karşıya olduğu için yolda kesin kaybetti bizimkiler diye sitem ediyordum. Sonra Hasan'ın sesini duydum. Yarışma daha bitmedi dedi. Konferans salonunun kapısında durmuş bekçilik yapıyordu.
Kapı camlı olduğundan içeriye bakmak istedim. Hasan'ın dibine girip kafamı kapıya yapıştırdım. Hasan azıcık yana bile kaymadan sen git üstünü değiştir dedi. Kovdu sanırım. Sıkar o biraz.
Hasan'a güzel bir göz devirip soyunma odasına girdim. İnşallah giyinirken ettiğim küfürleri duymamıştır. Üstümü giyinip soyunma odasından çıktım. Hasan kapıda durmuyordu. Bi baktım içeri girip koltuğa oturmuş yarışmayı izliyor. Kapıdan Hasan'ı izlerken bir anda kafasını kapıya çevirdi. Kafamı başka yere çevirip daha sonra hiç birşey olmamış gibi gittim. Ama az kalsın yakalanıyorduk 🙉
Ertesi gün Hasan'ı bir sabah girerken gördüm bi daha da okulda bulamadım. Ha bide NURSELİYİDE bulamadım. Uyuyakaldığı için okula gelmemişde. Son teneffüs artık aşağıya inmeye üşendim Hasan'ı arıyacağım diye. Sınıfta oturuyordum. Sonra sınıfa Hasan hoca katta geziyor sweatleri çıkarın diye sınıf arkadaşlarımız dalınca bende bir ışık yandı. Koşa koşa çıktım sınıftan. Millet ondan kaçarken ben isteyerek yanına gidiyordum.
SARI hırkası ile tamirat malzemesi olan odanın kapısını açmaya çalışıyordu. Sadece yanından geçip gidicektim ki önümü kesti. Nefesimde kesildi ama neyse konumuz bu değil 🥰
"Ne demişler senin hakkında"
Ne diyor bu diye düşünürken aklıma geçen gün ki veli toplantısı geldi.
"Derslere katılmıyormuşum"
"Muşsun bide bence muş
değil gerçekler bunlar"(Derse sen mi giriyon amk)
"Bilemeyiz"Tamirat odasını açıp birkaç malzeme aldı. Bende kapıdan onu izledim sonrada kapıyı kitleyip görüşürüz dermiş gibi bakıp gitti. Her zaman yaptığı gibi. Gitti.
***
Geçen gün yine gereksiz bir şekilde Hasan'dan neden burda duruyorsunuz azarı yedikten sonra bir kaç gündür konuşmuyorduk. Konuşmaya çalışırsa da laf sokmaktan hiç çekinmeyecektim. Ama inadına ne o konuşuyordu ne ben. O ikinci katta dururken önünden 50 kez aşağı inip çıktık. Her seferinde inadına yapar gibi bakıp bakıp bir şey demedi. Bende inatla inip çıkmaktan, önünden geçmekten vazgeçmedim.
En sonunda zil çaldı. Hasan'da güya gözüyle yukarı çıkanları kontrol ediyordu. Sıra bize gelince konuşmadan duramadı.
"Maç kaç kaç bitti?"
"İzlemedik ki"
Yüzümde Hasan'ı zort etmenin verdiği vatan gülüşü ile yoluma devam edip merdivenleri çıktım. Kaç gündür aramızda olan konuşmama polemiğini bozmuştu. Aferin Hasan böyle adam olucan işte.
-----------bölüm sonu-------------
‼️‼️ Fici yazmaya devam etmeye karar verdim ve daha sık bölüm atıcağım. Nerden çıktı demeyin Hasan'ım da Hasan'ım işte. (Enayiyim)‼️‼️
-🌓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Garezim Var
Teen Fictionöğretmenine hem aşık hem de ondan bıkmış bir öğrencinin bir yılda başına gelenlerin derlemesi (bipolarlık, korku ve gerilim içerir) (gerçek hayattan baya esinlenilmiştir)