O konuşmasının üstünden dönem tatili geçmiş fakülte mart dönemine başlamıştı. Bu dönem bazı değişiklikler olmuştu. Hyunjin dekan yardımcığını bırakmıştı. Ondan boşalan yere hiç istemese bile Changbin geçmişti. Minho ise koordinasyon ekibinin başına geçmiş programları düzenliyor, ayrıca festival için yapılan hazırlıklara bakıyordu. Jeongin'den dolayı kimsenin eski neşesi yoktu.
Jeongin başta iyi gibi görünmeye çalışsa da ağır depresyon yaşamıştı. Arkadaşlarının onu ikna etmesiyle profesyonel destek almaya başlamıştı. İlaç tedavisi ve seanslar onu çok yorduğu için ders saati azaltılmıştı. Arkadaşları fedakarlık yaparak onun derslerini almışlardı. Fakülteye geliyor derslerine giriyordu. Fakültede olduğu zamanlarda daha çok odasında takılıyordu.
Festival yaklaştığı için herkes çok meşguldu. Jisung kızların sahne şarkılarını hazırlamış kayıt yapmıştı. Şu an kendi şarkıları ile sahne performansına hazırlanıyorlardı. Bunu yapan çok az grup vardı. Genel olarak korede ünlü grupların sevilen şarkılarına coverlar yapılmıştı. Jisung, Minho'yu reddettikten sonra uzun süre kendi kendini ikna etmeye çalışmıştı. Bu yaptığı şeyin en doğrusu olduğuna inanıyordu.
Henüz Felix ile konuşmamıştı. Arkadaşının vereceği tepkiyi az çok tahmin ediyordu. Bu yüzden hayatında ertelediği her şey gibi bunu da erteliyordu.
"Evet kızlar bugün şarkıyı canlı söyleyerek çalışacağız"
"Hocam koreografi canlı söylemek için biraz hızlı değil mi?"
"Öyle fakat biliyorsunuz canlı performans her zaman en etkili olandır. Festivale birçok idol şirketinin ceosu ve yapımcısı gelecek, sizce canlı performans mı yoksa playback mi etkili olur?"
"Canlı performans!"
"Bakın hayaliniz beşli grup olarak birlikte çıkış yapmak olduğu için sizin en mükemmel şekilde sahne performansı sergilemeniz lazım. Gerçekten çok çaba sarf ettiniz, canlı performans sizin için kolay olmalı değil mi?"
"Evet."
"Çok güzel bugün bir hocamız sizi izlemeye gelecek."
"Hocam kim gelecek?"
"Gelince görürsünüz"
"Ay umarım Felix hoca olur" kızların Felix'e büyük hayranlığı vardı. Hatta tüm fakültenin haranlığı vardı.
Tam da istedikleri gibi olmuş, Felix gelmişti. Kızların canlı performansını izlemişti. Arkadaşı bu işte gerçekten profesyoneldi. Bir şirket kursa ciddi anlamda alır başını giderdi. Kızlara övgüsünü yapmış, onları motive ederek yollamıştı.
"İşin bitti mi?" diye sordu Jisung.
"Evet bitti toparlanayım çıkalım"
"Changbinlerle yemeğe gidelim mi? Uzun süredir birlikte takılmıyoruz."
"Şey Felix ben gelmesem olur mu? İnan bu aralar kimseyi çekecek kafada değilim, hazır keyfinizi kaçırırım."
"Peki sen bilirsin. Ben çıkayım o zaman bekletmeyeyim onları."
Felix morali bozulsa da kendini toparlayıp onu bekleyen sevgilisinin ve arkadaşlarının yanına girmişti. Changbin ona sıcak bir sarılma vermişti.
"Jisung gelmiyor mu hayatım?"
"Festival yaklaştı ya çok çalışıyor, biraz yorgunmuş."
"Tamam biz çıkalım öyleyse" dedi. Changbin, Felix, Minho, Jeongin ve Seungmin giderken izleyen iki kişi vardı. Jisung ve Hyunjin ama bunu isteyen zaten onlardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Strings Attached/ Minsung
FanfictionJisung yıllar sonra döndüğü Kore'de kendisi gibi hayatında aşkı istemeyen Minho ile yolları birleşir. İkilinin ilişkisi ilk başta sadece çıkar üzerine bedensel bir ilişki olsa da zamanla araya duygular girer. Fakat bir anlaşmaları vardır. Bağlanmak...