נקודת מבט: ניקולאס
אני מתלבט באיזה מהסכינים להשתמש קודם , אני מתאפק לא לקחת אקדח ולירות לו ישירות בפאקינג ראש על כך שהעז לגעת במנואל.בחרתי בסכין קטנה אבל עם הלהב הכי חדה, אני לוקח כיסא ומתיישב מול הבן זונה שקשור מולי לכיסא ואת פניו מעטרים שבילים של דם מהמכות שקיבל כשדחפתי אותו והוא התגלגל במדרגות.
״אתה העזת לגעת בה?״ אין תשובה , לקחתי את ידו ,
״כל תשובה לא נכונה אני מוריד לך אצבע , מובן?״ אין תשובה , אני לוקח את הסכין ומוריד לו את האצבע הראשונה , צרחותיו נשמעו עד ניו יורק ״תשובה לא נכונה , שאלתי אותך אם זה מובן?״ הוא הנהן ״יופי״.״לפני שהלכתי ,מה אמרתי לך שאתה צריך לעשות ?״
״לשמור שלא תברח״
״הרשתי לך לדבר איתה?״ אין תשובה
אני מרים את הלהב ומעביר אותה מעל האמה עד שלבסוף מוריד גם אותה, צרחותיו המשיכו להדהד על כל החדר במרתף , ״הרשתי לך להתקרב אליה?״ הוא היה מרוכז בכאב כך שלא ענה , הרמתי את הלהב וחתכתי לו גם את הקמיצה , צרחותיו הלכו וגברו ״ אנ..אני מת..חנן, תרחם עלי!!״ קמתי מהכיסא והלכתי לשאר הסכינים , בחרתי הפעם בסכין גדולה עם להב עבה והתיישבתי שוב בכיסאי.״אתה רוצה רחמים?״ , ״כ..כן״ ירדו לו דמעות ,הוא חשב את עצמו מלך העולם מול מנואל אבל מולי הוא מתקפל כמו נמושה, בתנועה מהירה אני מרים את הסכין והלהב חודרת את בשרו וחותכת לו את כף היד , הצרחות שלו ממלאות אותי כל פעם מחדש בתחושה של ניצחון , אני בועט ברגלי על הכיסא והוא עף אחורה ומתרסק.
שאמרתי למנואל מה אני הולך לעשות לכל גבר שיתקרב אליה לא צחקתי.
פלאשבאק מפרק 3:
״שמעתי גם את זה והיחיד שיהיה בתחת החמוד שלך זה אני״
״ואם יש גבר שהוא לא אני או המשפחה שלך שינסה להתקרב אלייך , אני חותך לו את הזין ומאכיל אותו בזין של עצמו, את הבנת אותי?״
*סוף פלאשבאק*אני חוזר לסט סכינים ולוקח שוב את הסכין הקטנה ופותח לו את המכנס , הגודל מעלה לי גיחוך ,אני מעביר את הלהב , מעל הזין שלו , הוא מתנשף בפחד ובידיעה שהוא יודע מה אני עומד לעשות ,בתנועה מהירה קוטע אותו ממקומו
״יש לך קטן , אני לא יודע מה אתה מתלהב ממנו כל כך , במקומך הייתי מתבייש בו ״ אני אומר בזמן שהוא מייבב על הרצפה כמו ילדה בת חמש שלקחו ממנה את הממתק שלה .אני לוקח את הסכין הקטנה ובנתיים מניח את הזין הקטנטן בצד, מתחיל לחרוט על גופו את שמה של מנואל .
התחלתי עם האות M , קולו של השומר שאני אפילו לא יודע מה שמו כבר כמעט נעלם מרוב הצרחות , המשכתי עם N ו O סיימתי עם האותיות E ו L ולבסוף תקעתי את הסכין בגופו כמה סנטימטרים ליד הלב , נראה שהוא כבר עומד לאבד הכרה אבל לא לפניי הדבר האחרון שאני רוצה לעשות לואני לוקח את הזין הקטנטן שלו , דוחף אותו לפה שלו וסותם לו את האף כך שאין לו ברירה אלא להיחנק מהזין של עצמו , ככה זה שפועלים מהזין , בסוף נחנקים ממנו, אני רואה אותו מאבד את נשמתו וכשאני רואה זאת אני עוזב אותו ומורה לאחד העובדים שלי לנקות אחריי , אני מנגב את הסכין בחולצתי השחורה שכבר מלאה בדם מהזקן שכבר עיניתי אותו , ויוצא מהמרתף לכיוון הבית .
היי אהובות ♥️, אז הנה פרק 9 , אני חושבת שזה הפרק הכי ארוך שכתבתי , מקווה שתאהבו ואשמח אם תצביעו ותגיבו לי אם אהבתן💕
YOU ARE READING
השחור שבעיניו
Romance6 שנים שהוא עקב אחריה מאז שפגש אותה כשבאה לפגישה עם אביה למשרדו של אביו, 6 שנים שהוא שמר עליה מרחוק ,6 שנים שרק השתוקק להגיע לרגע שהיא תהיה בידיים שלו אבל היא..,היא מנואל רויאל והיא אף פעם לא מוותרת. #מקום ????אישה חזקה 25.8.23- 24.8.23